Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 19 236 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:09 | |
![]() | Beardo skrev: "Jag stör mig i och för sig på Charlotte Perelli (vet inte vad han heter på riktigt, när han inte ser ut som ett öststatsluder)" *S* Suveränt och mitt i prick!!! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:21 | |
![]() | Jag tror inte män generellt stör sig på transgender personer. sedan är det väl bara positivt att människor som inte trivs med sitt "medfödda" kön kan byta! Angående låten, var den ganska medryckande.. sedan om artisten i fråga var född som kille eller ej ger jag J-en i. | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:21 | |
![]() | Ja, visst är det så. "Transvarnaren" går ner på rött när jag ser en del kvinnor: Perelli, Rosing och ett par till. Vilket är särskilt lustigt eftersom anledning till att de ser ut som transor är att de opererat om sina ansikten för att se MER kvinnliga ut. Fast nu hamnade vi nog lite vid sidan av tråden eftersom dessa exempel inte är män som ser ut som ser ut som kvinnor utan kvinnor som ser ut som män som ser ut som kvinnor. Inte hotad av det fenomenet heller, finner det bara tragiskt. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:25 | |
![]() | Jag är anser mig vara supertolerant mot människor med avvikande sexuell läggning. Dock har jag bokstavs-fobi. Jag kräks av skräck så fort jag hör bokstäver upprabblade i snabb takt. HBTQ, till exempel. | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:26 | |
![]() | Ja, men då är det väl dags att sammanfatta tråden: - TS har fel i antagandet att män känner sig hotade av transexuella. - Många artister av många olika kön är värdelösa. - Klobbas musiksmak är usel. Har jag missat något? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:30 | |
![]() | Beardo: efter ett par bärs på det lokala vattenhålet skulle du oxå shaka lös till den låten, erkänn | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:31 | |
![]() | Alkohol kan visserligen förbättra toleransen, men så mycket öl finns inte. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-11-23 16:31 | |
![]() | Nä låten är bra ju :) | |
| mrperfect | 2008-11-23 16:37 | |
![]() | Vi riktiga män bryr oss inte om andra.... | |
| butterkaka | 2008-11-23 16:41 | |
![]() | finns ju inga transsexuella i videon, det är en kvinna som sjunger :P hon ser väl lite ut som trans.. men e inte det | |