Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 958 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-26 12:32 | |
![]() | Instämmer i vad Sylvia & strataeast skriver. Viktigast för mig har varit att klippa alla kontakter och verkligen ge mig själv chansen att gå vidare. Fram tills dess att man gjort så (gått vidare alltså) är all information om föremålet för svartsjukan och dennes förehavanden - dålig information och direkt förödande för läkeprocessen. *Finns inte - syns inte* | |
| KARR0 | 2008-11-26 12:33 | |
![]() | Jag har inte kvar hans nummer på mobilen, det togs bort för flera månader sedan och har aldrig lagts in igen. Så tyvärr har jag slått det så många gånger att fingrarna kan slå det i sömnen... men tack för tipset ändå! | |
| KARR0 | 2008-11-26 12:36 | |
![]() | FLuBBeR; Har du lyckats komma över personen ifråga och gå vidare? | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2008-11-26 12:44 | |
![]() | Njae. Jag har inte gått vidare helt - men har ingen kontakt med henne över huvud taget. Försöker hela tiden att lägga fokus på sånt som är bra för mig själv och min personliga utveckling/hälsa. Börjar hitta balans i tillvaron och _tror_ äntligen på att jag kommer att klara mig bättre utan henne - och rent av våga släppa in någon annan i mitt liv igen. | |
| fialottis - Ej medlem längre | 2008-11-26 12:56 | |
![]() | Jag har varit svartsjuk, men det beror egentligen på dåligt självförtroende och osäkerhet. Man får helt enkelt tänka så här att om den andra partnern är otrogen eller strular, så är DU värd bättre och att han går miste om något. | |
| Teppy | 2008-11-26 12:56 | |
![]() | Sök hjälp för din svartsjuka. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-11-26 13:15 | |
![]() | jag är inte svartsjuka av mej,men har levt med en kille som är det,han var sjukligt svartsjuk,han blev tom svartsjuk på min lillebror,,,& han gav mej ett helvete jag fick men av,& får jobba med dom i dag,,det jag vill säga är,att bara för man är svartsjuk,så behöver man inte bete sej ILLA som honom,,men känner man att man är svartsjuk & givetvis så mår man sj inte bra av det,,så skulle jag nog rekomendera att söka hjälp,,för det kanske kan sluta med att man till slut blir så svartjuk som honom?det kan vara falrigt att inte ta sin svartsjuka på allvar,,men du har tagit ett stoooort steg att kunna säga högt att du är det,du är medveten om din svartsjuka så då ska du klara detta!=) | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2008-11-26 21:27 | |
![]() | Överdriven, sjuklig svartsjuka är en form vanföreställning o kan behandlas med psykofarmaka. Nu menar jag inte TS...den är nog övergående. Men den andra formen, som en del beskriver här, kan vara riktigt farlig. | |
| SämstpåBeta | 2008-11-26 22:04 | |
![]() | Karro: Vad har du för känslor egentligen emot din f.d.? Finns det känlsor kvar eller? Vet du vad din svartsjuka bottnar ur? Har du upplevt lika stor svartsjuka gentemot någon annan? Hur gör du för att motverka din svartjsuka? Går det ut över din vardag? | |
| Lindalainen | 2008-11-26 22:41 | |
![]() | tro på er själva. | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:18 | |
![]() | Bra tråd & bra inlägg. Själv känner jag oro just nu och jag hatar det. Hon - på annan plats, med sin tjejkompis, "vi ska bara ut och dricka kaffe". Sedan ringer jag, då är hon på nattklubb. Har bett henne ringa när hon kommer hem. Hatar det, eller hatar att jag känner så här. Borde känna mer tillit men samtidigt har jag fått varningar om att hon kanske inte är helt att lita på. Det är så jäääävla tråkigt. Önskar jag inte hade det så här. :/ | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:22 | |
![]() | men om du fick varningar å nu önskar du inte hade det sohär,,,?du visste ju,men om du en gång tog chansen,forstätt ta den,,,bestäm dig för att lita på henne tills motsatsen är bevisad så får vi hoppas den aldrig visar sig=) hur mycket man är oroar sig så ska de ske så sker de iaf...lägg inte ner tid på det!försök inte göra det iaf,men jag förstår de kan va svårt | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:26 | |
![]() | Mmm. Försöker ta det lugnt men klockan går och det ringer inte. Den där fantasin man har som är så fantastisk annars, sagorna till barnen, låtarna, allt man hittar på... den är kass när det kommer till sånt här för då börjar den spinna fast man inte vill. | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:34 | |
![]() | Testa att ringa upp, det kan ju ha hänt nåt? | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:39 | |
![]() | Vill testa henne lite och se om hon ringer i typ rimlig tid, eller vad som händer. Vill inte att hon ska bli sur på mig och tycka att jag inte litar på henne. Förstår inte varför jag har en tjej som får mig att känna så här. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:42 | |
![]() | du ger ju henne å er en chans!inget fel i det?ringer i rimlig tid?hon är ju ute med sina kompisar,går ju inte å ha telefontider i ett förhållande=/elr missuppfattade jag ngt nu? | |
| bitley - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:43 | |
![]() | Haha, nä, men jag menar... 04.50? 05.16? 06.21? "Vi ska bara ut och dricka kaffe"; senare från nattklubben; "vi tar bara ett glas vin". Kul. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:44 | |
![]() | hallå, denna tråd är ju lite inaktuell för TS nu tro jag... hur kom det sig att du rota fram denna tråd bitley? | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:44 | |
![]() | sry Bitley- missade ditt inlägg överst här | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-06-28 01:44 | |
![]() | han har tydligen sina funderingar med ju | |