Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 093 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-26 17:32 | |
![]() | Myskan: Du har ju bara spelat strax över 200 matcher... Jisses tjejen! Det vänder =) Upp och sen ner igen, och upp igen osv.... ;) | |
| mrperfect | 2008-11-26 17:39 | |
![]() | Jag tycker att man skall ta en paus om det börjar gå dåligt, för annars så börjar man spela på chans eller tappa koncentrationen och då är det kört. | |
| Peddape | 2008-11-26 17:43 | |
![]() | Vissa dagar är man vassare än andra. De gånger du förlorar mer än andra har nog mer med din dåvarande koncentrationsförmåga att göra än med brickorna. Visst får man ibland hopplösa brickor, men över ett par matcher så brukar ju det jämna ut sig. Mitt tips är att inte spela för länge i sträck och helt enkelt göra nåt annat när det känns hopplöst :) Ett andra tips är att komma igång med träning eller dylikt om du inte gör det. Så fort jag kommer igång med bra regelbunden träning så brukar rankingen få en liten skjuts uppåt. :) | |
| SämstpåBeta | 2008-11-26 18:11 | |
![]() | vad är poängen TS med denna tråd? Är du utsatt för någon form av konspiration emot just dig? Spela på bara ska du se att det går himla bra och bedrövligt sämst ibland. Min rating pendlar allt ifrån 2500 till 3200 pga jag spelar nästan uteslutande panik och slump. Med träning ska du se att du hittar dina vinster lite oftare! | |
| myskan | 2008-11-26 18:26 | |
![]() | Lite kul att läsa vad alla skrivit...=)...Håller med om att vissa gånger kan det bero på koncentrationen, men många fall när man bara får brickor så man kroknar o får byta en del...o då menar jag ju inte hela tiden iofs...,men som när man får gghhklr o man ska börja lr motståndaren lagt då inget nästan passar...o allra helst när man har ett kanonläge o inget funkar..=).. SämstpåBeta:...tror inget om konspiration alls...jag har ingen grön gubbe på axeln lr nåt sånt inte...;)...o hoppet har jag absolut kvar...=) | |