Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 078 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cajsa-Stina | 2008-11-26 23:41 | |
![]() | Åh, så spännande... | |
| Tess 08 | 2008-11-26 23:41 | |
![]() | Jepp, snyggare bild än den jag har nu (katt eller vad det nu är) går inte att få på mig! | |
| Tess 08 | 2008-11-26 23:42 | |
![]() | JAjajaja, nu tar vi och lugnar ner oss lite.. bilden är ju inte godkänd än ;-) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-26 23:43 | |
![]() | "Att tappa tråden" har fått en ny innebörd tydligtvis... Nåja, bättre det än att tappa sugen. Nu ska jag sussa på söta örat. Gonatt raringar! | |
| Cajsa-Stina | 2008-11-26 23:54 | |
![]() | Helt rätt kapis....livet är fullt av tappade sugar!! Samma här, God Natt på er!! | |
| Tess 08 | 2008-11-27 08:02 | |
![]() | Okej vänner, Here I am!!! (inte mitt fel om ni drömmer mardrömmar) ;-) | |
| Tess 08 | 2008-11-27 08:02 | |
![]() | (fast jag fattar inte varför jag alltid ser ut att ha en så stor näsa...., det har jag inte) | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-11-27 08:23 | |
![]() | Ganska ordinär näsa, om du frågar mej... Idag är det inte roligt att vara snö i mina trakter, ty här har Gumman Tö åter tagit kommandot och förpassat Farbror Frost... jag vet inte vart Ha en skön torsdag! | |
| remvanrijn | 2008-11-27 08:37 | |
![]() | aaa TESS.. snyggt.Men du..luvan.. fick du den av pappa?..tja du vet vem.. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-27 08:52 | |
![]() | Heeej! Men vilken fin bild på mamman...Jättesnyggt! Bra initiativ till en ny familjetråd..."Inget kan stoppa oss nu" * sjunger lite* | |
| Margana | 2008-11-27 09:52 | |
![]() | Hejsan! Har aldrig varit inne på familjetråden men jag kan vara någon avlägsen släkting som kommer på besök då och då. De brukar ju höra av sig till helger och så och nu lackar det ju mot jul så här är jag. Jag är ett julfreak som för tillfället tappat sugen. Vi har haft julidyll här med några grader kallt och jättefin snö i några veckor. I dag är det +6 och halt för snön smälter, dottern kastade sig i en vattenpöl utanför dagis och jag vet hur hon kommer att se ut när jag hämtar henne. *suck* Snygg bild förresten Tess....lite som Tomtemor =) | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-27 09:57 | |
![]() | Välkommen hit, Margana.. Nu är nog inte många av familjemedlemmarna hemma, och jag tillhör faktiskt inte familjen utan jag är en granne ( och tydligen så är jag gift med Kaparen:) Jag skulle vilja vara ett julfreak, men har sådant jobb så jag jobbar nästan alltid vid jul/nyår... Men iår har jag faktiskt fått ledigt! Fast jag kan inte vara säker förrän julafton eftersom vi måste backa upp om vikarien blir sjuk..:( | |
| Margana | 2008-11-27 10:03 | |
![]() | Tack tack....det är kul att vara julfreak När jag är klar med min inlämningsuppgift (jag pluggar på distans) så tänker jag ta mig några dagars ledighet och pyssla lite hemma. Baka lite saffransbröd, pepparkakor och julgodis. Det är underbart när man får tid över och hinner göra sådana saker utan stress och press. Tråkigt att inte veta hur det blir, tråkiga saker går ju alltid lättare om man hinner förbereda sig på att så blir det.¨ Jag håller tummarna att du ska få njuta av Kalle och Karl Bertil Jonsson. Jag kommer aldrig någonsin att växa ifrån det. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-27 10:05 | |
![]() | Vad läser du, Margana? Jag har också läst på distans, men enstaka kurser. Jag läste Gerontologi och psykogeriatrik. Detta gjorde jag utöver mitt heltidsarbete och det var tufft men roligt! | |
| Margana | 2008-11-27 10:12 | |
![]() | Jag läser en kurs i java-programmering och en annan i it-säkerhet. Sammanlagt läser jag på halvtid och dottern är på dagis 4 dar i veckan a 5 timmar. På det sätt jag bor har jag ingen möjligthet annat än till distansstudier, ev ska jag läsa en kurs nästa höst och pendla till Högskolan Dalarna några dar i veckan. Jag vet inte vad gerontologi är ej heller psykogeriatrik. Berätta =) | |
| Margana | 2008-11-27 10:12 | |
![]() | Glömde skriva att jag tycker du är enormt duktig som klara av heltidsjobb och studier. En eloge =) | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-27 10:16 | |
![]() | *vinka* måste säga att min "mamma" är väldigt tjusig i sin luva ;) Och välkommen Margana :) Men Benny, du är visst en del av familjen... grannar kan väl osså tillhöra familjen? :) Men jag måste säga att jag ändå saknar det gamla hemmet... men men, det skulle väl ändå stängas så småningom, jag menar... inläggen började ju närma sig de 10 000 ;) | |
| Margana | 2008-11-27 10:22 | |
![]() | Fanns det inte nån länk till nån släkttavla h ar jag för mig...den var tjusig..hehe | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-27 10:26 | |
![]() | Jo Margana (finns det ngt vi kan kalla dig så slipper vi skriva hela ditt namn? (okej det är iofs inte långt) :)) men det försvann ju när tråden försvann... är tämligen övertygad dock att sorkilork har det på sin dator, men han befinner sig i sydafrika för tillfället så vi får vänta tills han kommer hem innan vi kan få en uppdatering :) Ska jag be honom att skriva in dig då? | |
| Margana | 2008-11-27 10:28 | |
![]() | Haha...ni får kalla mig vad ni vill...egentligen heter jag Maria...men vem gör inte det? (Sveriges vanligaste kvinnonamn) Han kan skriva in mig som den avlägsne släktingen som hör av sig när hon själv tycker det passar...det finns ju såna i verkligheten. ;-) | |