Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 18 975 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-11-29 01:38 | |
![]() | Folk som diskuterar irrelevanta ämnen i min tråd Priset på snus Svenska Akademin Nobelfesten Dåliga seriestrippar | |
| Måns_E | 2008-11-29 01:38 | |
![]() | Om inte P-vakterna hade arbetat på provision, och satt upp löjligt fåniga regler med finstilta villkor så hade det kanske kunnat vara ett någorlunda anständigt arbete. Men när man får böter trotts att man verkligen försöker att göra rätt så går blir ens humör ganska väl prövat. Att försöka resonera med vaktbolag är fullständigt meningslöst, det enda som de är intresserade av är att tjäna pengar, med vilka metoder som helst. | |
| Måns_E | 2008-11-29 01:40 | |
![]() | Just det, det var en lista också: P-vakter Folk som börjar tjata om vad man skall diskutera om i sina trådar (varför råkar jag jämnt och ständigt ut för detta :-S) | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-11-29 01:42 | |
![]() | Bokstäverna: DFHVÄ Alfapet Ordet demokrati Internet Explorer ABBA (bandet ABBA (företaget) | |
| Jesper M | 2008-11-29 01:45 | |
![]() | :D fyller på med: morgonpratare på radion fusklotteriet av brickor i scrabble uppförsbackar puckon som jag måste vara trevlig mot på jobbet de kassa serierna i gp, dvs: hagbard, zits, kalle och hobbe och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på. | |
| Jesper M | 2008-11-29 01:46 | |
![]() | och ABBA, de suger verkligen hårt. dock inte fiskbullarna . | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-29 02:35 | |
![]() | Saker jag ogillar: Att jag inte är ekonomiskt oberoende Att jag inte kan (=inte vill) sluta röka Att jag nu och en period framöver är belamrad med en massa "måsten" som jag inte har någon som helst lust att göra Att jag om en månad kliver in i arbetslöshetens stora träsk Att det finns folk som ogillar champinjoner (super gott ju...) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-11-29 02:36 | |
![]() | Samt röda tomteluvor! | |
| vindsus86 | 2008-11-29 05:24 | |
![]() | super champinjonerna gott? dyra i drift alltså. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-29 09:23 | |
![]() | säger bara: SPENAT | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:11 | |
![]() | håller med Benny .. ....och lägger till idioter bilförare med keps tråkmånsar killar med mer muskler än hjärna | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:14 | |
![]() | då fortsätter jag igen: Bönor linser gröna ärtor humorfria människor oflexibla människor dallrande maträtter typ aladåb, kalvsylta m.m | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:17 | |
![]() | Jag snor lite av din lista... Reklam-tv Reklam-radio Snöslask Betala räkningar Försäljare Morgonpigga människor Att diska Att förlora på betapet Russin i mat Frukt i mat Att prata med folk jag inte träffat på länge Idioter Sladdar Folk som aldrig håller käft Folk som aldrig pratar Bilister CSN Samlingsskivor Att jogga Stockholm IT-Ordlistan ...och fyller på med Bussresor Dokusåpor Min dator i kombo med IE Trasiga grejer Sjukhusbesök Kliva upp före 5.30 Städa Pölsa Lever Snus Mögel Bladlöss Peter Lundblad Yesterday (låten) Hmm... förvånande att jag inte kommer på mer. Återkommer. | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:17 | |
![]() | Neej - Stockholm skulle ju inte vara med :) | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:22 | |
![]() | dokusåpa-människor på riktigt! intrikata typer mig själv när jag är på det viset | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-29 10:26 | |
![]() | jaha nu har mopedstöld, eller schäferkatt eller illi vart o trasslat i mina trådar så jag kan inte skriva i sylvias tråd. Vad är syftet med detta? vava? fan kan junte svara känner mig utanför :( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:07 | |
![]() | Snusare Rökare Övriga | |
| Femme_Fatale | 2008-11-29 12:08 | |
![]() | geggia gräsmattor på vintern när det egentligen ska vara snö | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-11-29 13:12 | |
![]() | finns en massa jag inte tycker om!men just nu brann jag aaahahaaaav!;(jag blev nedkopplad mitt i spelet!fan vad jag hatar det! | |
| herr_apa - Ej medlem längre | 2008-11-29 13:15 | |
![]() | den antiintellektuella, icke-spirituella stämningen som så oftar infinner sig på forumet på betapet | |