Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tedacious | 2008-11-29 12:33 | |
![]() | det har du rätt i krutmarie. en gång när jag skulle åka buss till slutstationen, och bussen var fullproppad, så säger chauffören "slutstation, gullmarsplan. här får alla gå av, jag har tyckt om att köra er och jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag!" det var ½ år sen och jag ångrar ofta att jag inte gick fram och tackade honom för att han var så trevlig | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:33 | |
![]() | Syskonbarn Barn | |
| Tedacious | 2008-11-29 12:34 | |
![]() | MyNy, det var han som du stötte på 3 gånger på samma dag? och som lovade att köra försiktigt? | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:35 | |
![]() | Vi hade en gång en egen buss när hela klassen skulle till naturhistoriska. En tjej glömde sin mössa där och sa det till sin vän och busschauffören hörde det och vände om! han åkte tillbaka hela vägen för att hon skulle få tillbaka sin mössa. Hela vägen hem sjöng vi "En busschaufför" | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:36 | |
![]() | Måste få inflika att världens bästa busschaffis huserar i Ume, under namnet "reggaebusschauffören". Det är en liten mörk snubbe vid namn Omar, som iklädd sin bruna smäck brukar poppa Bob Marley på högsta volym, oavsett vilken tid på dygnet han kör. Sedan rattar han med ena handen, medan han med den andra trummar i takt mot sätesspärren. Det finns ingen grå skitdag ännu uppfunnen, som inte spricker upp lite när man åker med honom. | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:37 | |
![]() | Ja precis! Den dagen jag såg honom tre gånger så sa han "Hej, du igen!" "Jag igen:)" "jag heter Peter:)" "jag heter My:)" så frågade han och jag skulle hem och det skulle jag. Så sa han att han skulle köra extra försiktigt då jag sa till honom dagen innan att jag tycker att han skulle köra försiktigt eftersom det är halt. Jag vill tro att han har en fin familj med söta barn och är så lycklig att han vill sprida lycka till alla runt sig! Det tycker jag låter fint | |
| Tedacious | 2008-11-29 12:40 | |
![]() | jag tror att peter är helt ensam, bor i en liten etta, att köra buss är hans kall och han brinner för det. gud vad fin berättelse myny! att han vände om:) han måste känt sig otroligt uppskattad, när ni sjöng också! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:40 | |
![]() | Pott: Har bott i Ume i flera år och har inte han slutat? Måste missat varenda gång jag åkt buss. Däremot har jag fått åka mer surgubbar som inte kan bromsa lugnt. | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:42 | |
![]() | Men säg inte så om Peter! Jag tror att han är jättelycklig med sin vackra fru och sina barn. Så det så. Ja, den busschauffören log så mycket när vi tackade för turen efteråt. Han var snäll han. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:42 | |
![]() | Då har du haft osis, Trash. Sist jag var i stan körde han fortfarande och det är två månader sen. Åkte hem med honom en nyårsnatt för ett par år sedan. Jag lovar att det inte gick en droppe bensin, för bussfan gungande sig fram hela vägen från Vasaplan till Östra Ersboda. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:43 | |
![]() | hahaha | |
| krutmarie | 2008-11-29 12:48 | |
![]() | MyNy är det 610 han kör din trevlige, snälle Peter? Måste nog åka med honom nån gång :) | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 12:50 | |
![]() | Han har kört 610 och 660 :D | |
| emsut | 2008-11-29 12:53 | |
![]() | spontana kramar och nybryggt kaffe. | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-11-29 13:26 | |
![]() | Svartvita filmer Ost Scrabble 70-tals rock MBMA GAIS Kaffe Solnedgångar Bohuslän Att bada Barcelona (Staden) Barcelona (Fotbollslaget) Tyskland Belgisk och Tjeckisk Öl | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 16:22 | |
![]() | Det glädjer mig att du också vill vara med i den här tråden, schäferhatt :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-11-29 16:27 | |
![]() | Hysteriskt roliga julrim: Helgens ragg har flytt sin kos kvar finns blöta fläcken. Eller sambon tömt sin dos, i ditt sugna bäcken. För att slippa gå och gissa, bryt förpackning, sikta - kissa | |
| MyNy - Ej medlem längre | 2008-11-29 16:29 | |
![]() | Utflykter med min lillasyster Ligga i snön och titta på stjärnorna boken "Jag behöver dig mer än vad jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket" rött nagellack fräknar smilgropar när man skrattar så man nästan kissar på sig sitta på en brygga och titta på vattnet lukten av nybakta bullar när man duschat och det rinner droppar längst ryggen rysningar sova skavfötters med Moa somna till tv:n | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-11-29 17:57 | |
![]() | Djur Natur Resor Konst Foto | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2008-11-29 18:33 | |
![]() | mat godis film drömmar tystnad musik människor kompisar | |