Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 20 078 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| engrymstek | 2008-03-31 18:17 | |
![]() | Jag har en annan rolig episod som utspelade sig på en ICA-butik där en kompis jobbar, det var precis då självscanning hade kommit. En kund, äldre dam, kom då till henne och ville veta vad skinkan kostade. Då svarar min kompis: "jag ser att du är självscanningskund, det kan du ta reda på själv iom att du numera har självscanning" och pekade menande på sträckkodsavläsaren. Ett ljus steg då upp för kunden som artikulerade väl in i avläsaren: "VAD KOSTAR SKINKAN?" tror de var svårt att hålla sig för skratt :) | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-03-31 18:58 | |
![]() | Ha ha ha! Ja det är mycket roligt som händer på våra butiker! =) | |
| Bängan | 2008-03-31 19:30 | |
![]() | jag var ute med ungefär 6 tjejer och gick. sen när vi skulle gå upp för en trappa ( det var på vintern och jättemkt is ) is kommer en joggare (ca 20år) och joggar ner för trappan. mitt bland alla oss tjejer halkar han och ramlar rakt på rumpan. hahhaha jag doog. alla vi började asgarva. han bara reste sig och tyckte de va jättepinsamt . ahahah | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-03-31 19:48 | |
![]() | Åh, ibland är det härligt att få skratta ihop. Ett av mina bästa minnen... Jag brukar läsa när jag åker tåg. En gg satt jag och läste på Lidingöbanen och kollade knappt upp när folk steg av och steg på. Boken var askul, så jag kunde knappt hålla mig från smågarv då och då. Vi ett smågarvtillfälle så märkte jag att hela vagnen började garva. Jag kollade upp och såg att hela vagnen bestod av down-syndrom-folket. De skulle tydligen nånstans hela gänget. De trodde väl att jag garvade med dem. Plötsligt fick jag en kram av down-snubben som satt bredvid mig och hela gänget skrattade ashögt igen. Jag blev skitglad och började skratta högt jag med :D Och så åkte vi, jag och "mina mongos", och skrattade ashärligt hela vägen. Synd att jag skulle av snart :/ | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-03-31 19:55 | |
![]() | Egentligen var det inte jag som gjorde bort mej här: Hade precis börjat på mitt jobb. Visste innan att mina arb.kamrater ville ha en annan istället för mej, men nu var det så att jag fick jobbet. Vi var ute på after Work, och satt och pratade med varandra. Alla var nyfikna på hurdan jag var ( hade väl hört att jag gillade att va ute o festa innan), men ingen vågade liksom fråga... Då får jag syn på en kompis som står i baren. Jag reser mej upp och skriker högt : Bitte!! Mina arb.kamrater blev helt tysta och stirrade på mej och frågade: Varför pratar du tyska med servitören??? Kompisen i baren hette ju Bitte.. Det har dom roligt åt, dom är väldigt lättroade får jag säga... | |
| Ballerina | 2008-03-31 19:56 | |
![]() | Dumma aggresiva lilla jag skulle åka buss en gång och innan busshållplatsen finns ett trafikljus. Jag hade tryckt på stoppknappen och när dörrarna inte öppnades så ropade jag "hallå jag ska av" när bussen ändå stog still utan att dörrarna hade öppnats så greps jag av panik och ropade ännu högre "SLÄPP UT MIG" tills en som stod brevid mig sa lite irriterat "vi är inte framme vid busshållplatsen än" En annan rolig sak var när jag jobbade som dansare på teatern och vi hade ett spöknummer där vi skulle spela "det dåliga samvetet" det var mörkt på scenen och vi rörde oss snabbt efter nummret kom alla in i logen som vanligt utom en som hade ramlat ner i publiken. (var iof inte jag) fick höra sen att våra åskodare trodde att det var meningen att hon skulle komma och atackera dem =) | |
| Bängan | 2008-03-31 20:10 | |
![]() | Jag har hund och när han var liten gick jag på en kurs . då skulle alla presentera sig och sin hund. så blev det min tur. - hej jag heter jenny och det här är leeeuukas. (han heter Lukas men på östgötska (linköping) blev de leeeeuukas) ja började skratta men ingen annan tror ja fattade. hahahahhhha. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-03-31 21:01 | |
![]() | Jag jobbade på en krog i gamla stan för många år sedan och skulle gå iväg på timmar (rast mellan lunch och kväll) då min kvinnliga hovmästare frågar om jag har lust att gå förbi apoteket och hämta ut ett recept åt henne. Kan jag väl göra, sa jag glatt. Så där står jag i kön på apoteket på västerlånggatan, det här var innan man hade nummerlappar. Det blir min tur och jag lämnar fram receptet och damen tittar på receptet och tittar sedan upp på mig och frågar vilken sorts tablett jag vill ha. Här känner jag av någon konstig anledning som om jag försökte få ut någon medicin som jag inte fick hämta ut, så jag tänker snabbt att min hovmästare har migrän och svarar att JAG tar dom mot migrän. Följande fråga kommer från en iskall apotekare. - Jaha brukar du ta dom oralt eller vaginalt? Jag kan bara säga att vi var den flamsigaste krogen i hela Stockholm den kvällen. Jag frågade aldrig vad det var för medicin som jag hämta ut. | |
| Goltex | 2008-03-31 21:17 | |
![]() | Måste berätta hur det var när jag började använda mobiltelefon. Min dotter som var 14 år då skulle för första gången få åka till ett feststäle med sina kompisar. Nu ringer du inte hela tiden sa hon,men du kan skriva nåt sms om du vill....sa hon. Jag skrev ett sms........där jag skulle skriva: Hoppas du får kul ikväll. Allt blev fel och jag skrev.......hoppas du får kuk i kväll. Inte så lämpligt att skriva så till sin 14-åriga dotter va? | |
| Ballerina | 2008-03-31 21:21 | |
![]() | Goltex hahaha =) | |
| Goltex | 2008-03-31 21:36 | |
![]() | Detta har vi haft många goda skratt åt | |
| Miss_jk | 2008-03-31 21:38 | |
![]() | Jag garvade lite när kompisens pappa hade skickat ett sms. Det stod så här: hej#pelle#nu#har#jag#lärt #mig#skriva#sms#kul#va#kr am | |
| Spirou2 | 2008-03-31 21:42 | |
![]() | Goltex: Inte för att jag vill vara misstänksam och det är ju ett roligt skämt men det har förekommit flera ggr på warpdrive och är troligen ofta fejk. | |
| Lisajonsson | 2008-03-31 21:46 | |
![]() | Hahaha, damen som pratade in i scanningsgrejen! Osannolikt roligt! Jag skrattade gott när en kompis berättade om första gången hon var ute och drack öl med sin blivande pojkvän. De satt bredvid varandra på en träbänk på nån pub och så kände hon plötsligt en vibration i bänken. "Jag tror din telefon ringer" sa hon. Han fick lätt generad erkänna att det inte var telefonen utan en brakfis! | |
| Goltex | 2008-03-31 21:56 | |
![]() | Detta är iaf inte fejk,det lovar jag | |
| Spirou2 | 2008-03-31 22:03 | |
![]() | Ok, då får jag lov att tro på det. | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-03-31 22:25 | |
![]() | Visste ni förresten att T9 på mobiltelefonen skriver "stockholmsbög". Inte så pk! Kanske borde pröva om det funkar här på betapet =) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-03-31 22:27 | |
![]() | Min mor har skickat en del mycket konstiga mess, så att skriva att man får k*k... det är itne konstigt... Jag har varit på väg ett göra det ett par gånger, men hargjort något jag tipsar goltex om: LÄS IGENOM MESSET INNAN DU SKICKAR DET! ;-P mamma skrev något om att hon inte kunde sväva.... det skulle stå stava... tex... | |
| Persdotter_1 - Ej medlem längre | 2008-03-31 22:27 | |
![]() | Joggaren som halkade framför tjejerna var kul, en liknande grej hände mig när jag gick i nian på högstadiet. Jag och min kompis är på väg från skolan när en kille i sjuan cyklar förbi oss. Han kollar efter oss... och cyklar in i ett gäng med soptunnor. | |
| gigan | 2008-03-31 22:41 | |
![]() | Min son fyllde 13 år (detta är några år sen) och jag frågade vad han önskade sig i present. Han ville ha ett tv-spel som hette "Rädda Lört"?! Tyckte att det var ett konstigt namn på ett spel men nästa dag åkte jag till stan och gick in på Åhlens och haffade en expedit. Frågade honom om det fanns ett spel som hette Rädda Lört...Jajamen sa han och hämtade spelet. Jag tittade på den och började skratta. Spelet hette nämligen Red Alert. =) | |