Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gilena | 2008-12-08 16:54 | |
![]() | Länken funkar för mej. Jag ser en svart baby-body i strl 74 cl, med texten "I listen to Led Zeppelin - with my daddy". På vilket sätt menar du att detta är sexistiskt skit, Little Red? Personligen tycker inte jag att det är kul att sätta på små barn kläder med texter på, som de inte förstår - men det är en annan femma. Det är nästan lika vidrigt som barnmössor med div olika öron på. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-08 16:54 | |
![]() | så sant:) | |
| eric1971 | 2008-12-08 16:54 | |
![]() | haha, du får skriva ett mail till dem o kräva en babybody med mummy istället för daddy, de fixar säkert en sånt speciellt för dig | |
| Karandache | 2008-12-08 16:55 | |
![]() | Förstår din upprördhet, Little_red, men tagga ned lite ändå! Den verkar ju inte gått så bra eftersom den reas ut ;-) | |
| Piaree | 2008-12-08 16:55 | |
![]() | Tänk istället vilket privilegium det är att få bära på, föda & amma ett barn. Något en man på naturlig väg aldrig kommer få uppleva. Då känns en sketen body ganska trivial. | |
| Yambisk - Ej medlem längre | 2008-12-08 16:55 | |
![]() | Led Zeppelin äger allt och alla. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-12-08 16:56 | |
![]() | ;-) | |
| krutmarie | 2008-12-08 17:10 | |
![]() | Piaree, igår skulle det visas ett program i tysk TV just om en man som är gravid, tror han är amerikan, han kommer nog inte att föda på naturlig väg och kan kanske inte amma heller, men han är med barn! Han har varit kvinna och har livmodern kvar, men jag gissar att han inte blivit gravid på naturlig väg. Tyvärr missade jag programmet, men det kommer säkert i svensk TV också om några månader eller så. | |
| Piaree | 2008-12-08 17:17 | |
![]() | Jag har sett en intervju med honom, Marie. Det var därför jag poängterade "på naturlig väg", då han ju inte är född som man. | |
| Schäferhatt - Ej medlem längre | 2008-12-08 17:18 | |
![]() | Led Zeppelin är din pappa. Inget att bli upprörd över. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-08 20:08 | |
![]() | Vadå vidriga mössor med öron Gilena??? Jag har en svart fleecemössa med prickiga hundöron på, menar du att den är vidrig? Är det därför folk glor när jag har den? :D Dessutom har jag en röd jordgubbemössa med grön blast uppepå och öronlappa med snören så man kan knyta, i fleece, när jag skottar snö hemma, är den också vidrig då? Nu blir jag snart lite lessen :( | |
| alexon | 2008-12-08 20:18 | |
![]() | haha. rolig body. | |
| ANDERStG | 2008-12-08 20:20 | |
![]() | Det är väl inget att vara avundsjuk på. Mammor har redan en sån naturlig kontakt med barnet, t ex när de byter blöjor. | |
| stefanf | 2008-12-09 20:40 | |
![]() | Vad är det för sexistiskt att ett barn antas lyssna på musik med sin pappa? Innebär det per automatik att mammor inte lyssnar på musik? Innebär en mugg med världens "bästa syster" att brorsor är sämt? Bra att du har tentaklerna ute red men jag tror inte att jämstäldhetskampen tjänar på att man urvattnar begreppet.. I den mån det finns något könsrollskonserverande i bodyn så ligger det helt och hållet i betraktarens (paranoida?) öga.. ;) | |
| söt gilliv - Ej medlem längre | 2008-12-09 20:43 | |
![]() | ewaleena - Haha! Blir lite avundsjuk nu... vill också ha en jordgubbemössa! Vem bryr sig om kläder när löner och förmåner är den verkliga debatten. Är inte heller förtjust i HM:s barnavdelning där allt är rosa eller blått. Men allvarligt talat finns det betydligt värre saker i världen... | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:01 | |
![]() | dom hade säkert gjort en body med "mummie" på med om det funnits tillräckligt stor marknad för det, det är nog vanligare med manliga Led Zeppelin-fans än kvinnliga. Allså är det ert eget fel för att de flesta av er lyssnar på dålig musik. ;) | |
| chivve - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:05 | |
![]() | Jag undrar om detta påverkar djuphavsfiskens sexualliv nämnvärt? | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:06 | |
![]() | LOOOOOOOOOLS :P att ni orkar,,, | |
| nettan23 | 2008-12-09 21:08 | |
![]() | Haha, please, detta kan man kalla i-lands problem, finns vettigare saker att föra framåt. | |
| Baffin_Bay | 2008-12-09 21:14 | |
![]() | Denna trådskapare måste väl ändå skämta... ? | |