Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 19 234 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:20 | |
![]() | För mej är forumtroll en person som vill synas så mycket som möjligt. Som skriver för skrivandets skull utan innehåll i inläggen. Och oftast ganska så spydiga, elaka inlägg. Ser sin trygghet bakom skärmen och utnyttjar det. I verkliga livet är troligtvis en sån person en liten grå mus som knappt vågar göra sin röst hörd. Forumtroll för mej är inte ett positvt ord! | |
| _abc_ | 2008-12-09 21:23 | |
![]() | Wow, nej nu lät det riktigt illa att vara ett forumtroll kissed. Med dina förklaringar väger inte längre ordet forumtroll lätt som ett skällsord. Seriöst. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:24 | |
![]() | är det så,så är det väl iaf bra om han isf kan stå för det,,han får väl svara på det själv nu*s*han kanske inte håller med,,,sj har jag ingen aning vad han skrivit så mycket om tidigare | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:24 | |
![]() | abc:där skrev vi samtidigt*s* | |
| Tess 08 | 2008-12-09 21:24 | |
![]() | Men hur kan du, kissed, veta hur ett forumtrol är i verkliga livet? Du är alltså ett själv? | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:25 | |
![]() | forumtroll låter gulligt, däremot om man är elak och spydig, borde man kallas något annat.. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:25 | |
![]() | Alltså det va min personliga uppfattning. Alla tänker inte som mej. | |
| Tess 08 | 2008-12-09 21:26 | |
![]() | nephelia: Håller med du! ;-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:28 | |
![]() | för mig är ett forumtroll en liten och snabb typ som är överallt och slänger mer ved på brasan när den håller på att slockna genom olika åsikter som kan få folk att vakna. | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:29 | |
![]() | tråden startades pga moi. det var jag som var "någon" som insinuerade. för mig är forumtroll någon som alltid ska synas och höras i varenda jävla tråd bara för att visa att man finns. att skriva enormt långdragna inlägg ang rätt banala ämnen känns trolligt..för mig iaf sen skiter jag i vad någon annan tycker.. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:30 | |
![]() | Nja tess om vi kollar antal inlägg så ligger jag i lä. men du ligger bra till såg jag ( tess 2465 ). (kissed 715) Men om dina är elaka kan jag inte svara på:-)) | |
| _abc_ | 2008-12-09 21:32 | |
![]() | "för mig är ett forumtroll en liten och snabb typ som är överallt och slänger mer ved på brasan när den håller på att slockna genom olika åsikter som kan få folk att vakna." Det där lät ju nästan positivt. En som får igång debatten när den mojnat så att säga. Men varför just liten och snabb? Någon speciell anledning? | |
| Femme_Fatale | 2008-12-09 21:33 | |
![]() | antal inlägg????????? var kollar man det :S | |
| Nephelia - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:33 | |
![]() | Det stör inte mig, om vissa syns och hörs mer i trådarna än andra, så länge man håller sig till trådens ämne och inte sitter och mer eller mindre chattar i trådarna. Eller slänger ur sig förolämpningar till höger och vänster. Eller är omotiverat hård med sina ord. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:34 | |
![]() | Gå in i forumet och sök på "skrivet av". Då kommer det upp:-) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:34 | |
![]() | abc, det är en av mina fördomar som säger mig att för att vara snabb ska man var liten.. =) | |
| Tess 08 | 2008-12-09 21:34 | |
![]() | ganska duktig att fått ihop så många inlägg då nicket är nytt... Undra hur många som består av mer än tre ord? Kanske man ska räkna familjetrådens inlägg... många *asg* elle rliknande skulle jag tro ;-) | |
| Femme_Fatale | 2008-12-09 21:34 | |
![]() | aha danke!!!!!!! nåt på 300, måste nog skriva mer =) | |
| _abc_ | 2008-12-09 21:35 | |
![]() | "för mig är forumtroll någon som alltid ska synas och höras i varenda jävla tråd bara för att visa att man finns. att skriva enormt långdragna inlägg ang rätt banala ämnen känns trolligt..för mig iaf sen skiter jag i vad någon annan tycker.." Så det är under snack man hittar forumtroll och inte under seriöst? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-09 21:35 | |
![]() | Alla som har tomtemössa måste väl ändå också hamna under kategorin forumtroll.. | |