Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 71 |
Mobilspel
| Pågående | 19 580 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bove | 2008-12-12 17:04 | |
![]() | Apan: Eftersom vi män alla är tickande våldtäktsbomber får vi ju stå ut med lite ärekränkning förstår du väl. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:07 | |
![]() | Bove: Sant. Jag trodde dock att jag kanske skulle få lite dispens, jag har nämligen inte gruppvåldtagit ngn eller ens misshandlat min flickvän sen i måndags. | |
| megasen | 2008-12-12 17:15 | |
![]() | "Män behöver både ömhet och värme" Däng dom i elementet så¨blir de både ömma och varma..hehhehe | |
| sanns88 - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:20 | |
![]() | Bitte, haha grymt kul :D och vissa saker borde dom faktiskt gå kurser i. | |
| Caligatia | 2008-12-12 17:24 | |
![]() | Lovar att testa nån gång Dennis, men det verkar ju onekligen skrämmande att ta av sig sina dunderseriösa ständigt gravallvarliga skygglappar. | |
| bove | 2008-12-12 17:25 | |
![]() | megasen: Om du hade bytt ut "män" mot "araber", hade du fått behålla din position som spelvärd då? Ok, jag menar inte att det var ett särskilt grovt skämt, poängen är att män ska förväntas stå ut med saker och förolämpningar som man aldrig skulle kräva att någon annan grupp, grupp man av rent genetiska skäl råkar tillhöra, skulle behöva stå ut med. | |
| Mebiti | 2008-12-12 17:25 | |
![]() | Jag skrattar åt Apan Bollos inlägg. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:26 | |
![]() | söt i basker och du menar vad? | |
| Imaginos2010 - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:29 | |
![]() | Bino8 är het i hatt. :-) | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:31 | |
![]() | Imaginos2010 heheheh tack:) Du är cool i dina spexis ;) | |
| Caligatia | 2008-12-12 17:35 | |
![]() | bove; samma skämt florerar runt kvinnor i allmänhet, blondiner i synnerhet, och såväl araber, judar, katoliker, baptister med flera, som andra redan tagit upp, så nej, det är inte bara män som "förväntas stå ut med saker och förolämpningar som man aldrig skulle kräva att någon annan grupp, grupp man av rent genetiska skäl råkar tillhöra, skulle behöva stå ut med". (Omskrivet blondinskämt från början skulle jag tro) Vad kallar man en man med en hjärncell? -Lyckligt lottad. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:39 | |
![]() | Lyckliga Lotta, ska det vara. | |
| megasen | 2008-12-12 17:39 | |
![]() | bove.. suck.. | |
| söt i basker - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:47 | |
![]() | BiNo8 Jag menar bara om jag klickar på en youtubelänk om en rolig apa som kanske äter en banan och kissar sig på benet så vet jag vad jag får genom att läsa rubriken "funny ape", lite så. | |
| bove | 2008-12-12 17:47 | |
![]() | megasen: Du får gärna utveckla. Caligatia: Det vet jag mycket väl att de gör, men möjligen med undantag från blondinskämt (av någon anledning) så brukar de inte vara allmänt accepterade på forum av det här slaget i alla fall. Eller hade du tyckt att det hade varit lika kul/ok om skämten riktade sig mot t.ex. araber eller judar istället? | |
| BugBig - Ej medlem längre | 2008-12-12 17:50 | |
![]() | Det där med att stanna och fråga efter vägen är det enda jag känner igen mig i. Undrar vad kvinnorna skulle göra om dom inte hade oss män, som snickrar och klipper gräsmattor och lagar bilarna och andra saker i hemmet som går sönder. Jag vet iallafall att jag klarar av kvinnornas sysslor + mina egna med en klackspark! Nä...ner i sänghalmen med er och stanna där! :-D | |
| megasen | 2008-12-12 18:02 | |
![]() | Skämt.......om man inte får skämta så blir ju världen urtist...måste man ta det så himla personligt...menar ju inte att kränka någon...men det finns alltid någon som tar illa upp...så man får väl sluta skämta det kan ju vara någon som blir Kränkt..hmmm | |
| Margana | 2008-12-12 18:04 | |
![]() | hehe...män är alltid tacksamma att skämta om =) bino...ny bild....Me ce like it | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2008-12-12 18:04 | |
![]() | Jag har en gammal studiebok i hyllan som heter "Lära män leda kvinnor", den kursen är inte helt lätt att praktisera i verkligheten. Jag tycker det är kul att få ta del av kvinnors förförståelse (erfarenheter?) av oss män i en rolig historia. Skicka gärna på flera. | |
| mrperfect | 2008-12-12 18:08 | |
![]() | Kvinnor älskar överraskningar, därför skall jag överraska henne då min hustru träffar sin älskare i morgon! | |