Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 387 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:33 | |
![]() | Bitte, publicera mer. | |
| söt i basker - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:34 | |
![]() | Mittt eget svar innan detta, totalt oläsbart, hur menade jag? | |
| mimmipigg1 | 2008-12-13 21:35 | |
![]() | Jag har gråtit och gråta kommer jag att göra länge än! Men vi som känner pappa har skrattat också, åt hans egenheter, hans eviga vilja att vinna mm. Mamma sa när vi stod omkring honom och tog farväl " Du vann igen, du ska då alltid hinna först!" Galghumorn var hans signum han har alltid haft en smittande humor, inte alltid snäll med med glimten i ögat... Jag har en fantastisk familj, som mest var det 14 personer hos pappa på sjukhuset. Alla ville ge honom styrkan att släppa taget, tror jag. Alla ville vara där för varann.. Min dotter höll honom i handen när han dog, det känns bra. De tyckte så mycket om varandra... | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:37 | |
![]() | Låter som du har en utmärkt platform för sorg. Galghumorn är rätt kul när man lärt sig den. :) ... en annan nyans av humor som kan va smaklig i vissa familjekretsar, ändock jävligt absurd och socialt missanpassadi andra sammanhang | |
| formulaW - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:39 | |
![]() | söt i basker, det finns inget pris jag inte redan har betalat, så jag ser inte hur det kan kosta mig ett öre. | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-13 21:54 | |
![]() | formula W du är en av dem som kommit längst på detta forum jag ser dig och jag vet var du kommer ifrån amen | |
| chivve - Ej medlem längre | 2008-12-13 22:01 | |
![]() | Bitte: Du borde ha en egen liten tråd eller en blogg där du publicerar dina skriverier om livets egenheter. Tycker det vore trevligt att ta del av din talang, det behöver ju inte bli nya saker varje dag men när andan faller på. | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2008-12-13 22:01 | |
![]() | jag beklagar verkligen min vän, det är oerhört svårt att mista nån man älskar. Men har man tur finns det en massa fina minnen att le åt jobbiga stunder. Min pappa (som dog i augisti), hade förmågan att få alla att känna sig älskade och behövda, jag "ser" honom varje dag, och tänker att så länge han finns i våra hjärtan så är han här. | |
| motala37 | 2008-12-13 22:06 | |
![]() | Jag delar din sorg, vet hur tomt det känns när man förlorat någon nära. Jag tror att din pappa kommer att finnas där uppe och vänta på dig. Men för honom så känns nog inte tiden som väntan... tror som du att tiden inte är den samma som här på jorden. Dela med dig av din sorg, låt "folk" runt omkring dig veta vad som hänt, de flesta brukar bemöta en sorgdrabbad med ödmjukhet och mycket sympati. Det är okey att vara ledsen och att visa det. Hoppas att du får en fin jul, trots sorgen. Mina tankar finns med dig och de dina. Mvh motala37 | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-13 22:10 | |
![]() | Väldigt bra råd, svårt att efterfölja bara. Jag har nu 4 år senare på nästan dagen fått lite sinnesro, så skiljs man av döden i vrede eller något ouppklarat så kommer även det till slut lindras och gå att leva med. Men 4 år kunde nog varit betydligt mindre. Jag beklagar. | |
| Mouche - Administratör | 2008-12-13 22:13 | |
![]() | Mitt djupaste beklagande i din och din familjs svåra sorg. Mvh Johan | |
| mrperfect | 2008-12-14 01:33 | |
![]() | Jobbigt, beklagar | |