Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:45 | |
![]() | Kal-El-Shejk, med tanke pà hur kostnaden fòr fòrsàkringar ser ut sà àr den vàl kònsrelaterad redan fràn bòrjan? | |
| Bardagas | 2008-12-14 17:46 | |
![]() | Gubbar i femtiårsåldern!! | |
| ViktorWig | 2008-12-14 17:47 | |
![]() | gamla kärringar kör minst lika illa om inte värre faktiskt ;) | |
| Åskmoln - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:47 | |
![]() | Jag ska genast sluta generalisera. Det finns många i trafiken som visar stor hänsyn till varandra. Jag ska göra som kaparen och inte hetsa upp mig. Ta det lugnt och krama varandra i trafiken, som min pappa alltid sa (men hur tusan det ska gå till sa han aldrig). | |
| Kal-El-Shejk | 2008-12-14 17:47 | |
![]() | Jag trodde den tråden handlade om saker vi retar oss på I trafiken, inte sådant som händer redan innan vi beger ut oss i den... | |
| annelille | 2008-12-14 17:47 | |
![]() | ... frågan var vad man irriterar sig på i trafiken... och jag irriterar mig på gubbar i stora bilar.... =) | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:48 | |
![]() | Vad har jag gjort nu då? | |
| annelille | 2008-12-14 17:48 | |
![]() | ... sen att gubbarna tillhör ett visst kön har inte med saken att göra.... | |
| Kal-El-Shejk | 2008-12-14 17:51 | |
![]() | Jamendåså | |
| -Lollipop- | 2008-12-14 17:52 | |
![]() | När vi talar om trafik; människor som inte har reflex!!! Borde vara lag på detta!!!! Bor på landet själv och har varit nära att "knäppa" flera personer i vinter....blir så fruktansvärt rädd och med det; arg!! Man ser inte personen förrän de sveper förbi............fy f... | |
| annelille | 2008-12-14 17:55 | |
![]() | ... folk i stan tror nog att de är självlysande... lite gatuljus hjälper inte mycket för att de ska synas.... | |
| ViktorWig | 2008-12-14 17:58 | |
![]() | Jag kan tänka mig att folk kan blir irriterade på mig i trafiken. När jag sätter mig bakom ratten så växer två horn ut. Jag kör fort och pekar ofta finger åt folk som jag tycker kör illa. När jag går ut ur bilen så blir jag mig själv igen, lugn och glad :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-14 17:59 | |
![]() | Att man inte får köra över folk utan reflex, folk med barnvagnar och fyllesvin. | |
| Hr Winbladh | 2008-12-14 19:07 | |
![]() | Fartkameror! | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2008-12-14 19:14 | |
![]() | Hehe ViktorWig - jag har precis samma problem... | |
| Narna | 2008-12-14 19:22 | |
![]() | jag som moppeist kan störa mej på att när man redan kör så långt ut på kanten man kan så kommer det ändå nån idiot i en bil och kör om men knappt nån marginal! Det är faktiskt lite läskigt och en gång var jag nära att hamna i diket. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-12-14 19:24 | |
![]() | Köp en endurohoj och håll dig i diket. | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-12-14 19:35 | |
![]() | Narna, som van landsvägscyklist kan jag tipsa om den klassiska formeln: bilar tenderar att passera tvåhjulingar med dubbla avståndet tvåhjulingen håller från vägkanten. Vill du alltså att bilarna ska hålla mer avstånd - kör längre från kanten! (Formeln gäller förstås inte alltid, vissa bilister vill genom tutande och medvetet prejande visa att vägarna är till för dem och att vi tvåhjulade borde köpa en benslåda och bli som dem, i de fallen har man tre alternativ: 1) ta registreringsnumret och ringa polisen 2) skratta åt bilistens omklädningsrumsskyggt minimala penis och skaka av sig händelsen eller 3) få dem att stanna och slå dem på käften.) | |
| poänglös - Ej medlem längre | 2008-12-14 19:36 | |
![]() | Och med "benslåda" menar jag förstås bensinlåda, alltså bil. En ganska ineffektiv förkortning när jag tänker efter, men kanske ändå nåt för SAOL14. | |
| fuego | 2008-12-14 19:38 | |
![]() | Folk som kör sakta i vänsterfil. Folk som vägrar att köra ut en bit i vägrenen trots att man tutar och blinkar på dem. Folk som kör sakta trots att de har grönt ljus 200 meter längre bort (brukar sluta med att de själva precis kör genom som sista bil o de bakom får vänta för rött ) Folk som parkerar med 2-meters mellanrum Folk som nästan stannar till innan de kör in i en rondell trots att trafiken är gles. (fräs på o smyg in i luckorna som finns istället) För övrigt är jag lugn och sansad | |