Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-12-15 18:20 | |
![]() | Nu kanske jag är tråkig, men orkar vi med fler TV-program med tävlande kändisar vars främsta företräde är och skall vara att bara vara helt jävla dumma i huvudet? Jag skulle vilja nominera Oldsberg, Gynning, Ekwall, Schulman (alla tre), Filip & Fredrik. OCH SÅ GE FAN I ATT FILMA! Sätt dem bara på en öde ö och låt dem tråka ihjäl varann. | |
| Nunnelunan | 2008-12-15 18:28 | |
![]() | Tyckte Nattis förslag Sture Ragnar Bergwall var ok. Då slipper de tråka ut varandra och segraren är klar på förhand :). | |
| Ydh | 2008-12-15 18:31 | |
![]() | Martin Timell och Ernst vore kul att se, haha. Plus Blondinbella, Ebba von Sydow, Håkan Hellström, bröderna Schulman, Kishti Tomita och kanske Jan Guillou? | |
| nicole89 | 2008-12-15 19:09 | |
![]() | beardo, jag menar inte att detta ska bli verklighet utan vi leker bara med tanken att sätta kända människor som är väldigt olika i en tajt situation, man kan ju tänka sig vad som kan uppstå :)) | |
| Beardo - Ej medlem längre | 2008-12-15 19:15 | |
![]() | Jo, jag förstår det Nicole, och det är helt OK. Men jag var fullständigt ärlig faktiskt. Förutom alla Lindor, Olindor och andra dokusåpamiffon skulle jag kunna rabbla upp ett tjugotal "kändisar" jag skulle uppskatta om de hamnar på en öde och bortglömd ö, helt enkelt för att jag inte vill se dem. | |