Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 373 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaktusnalle | 2008-12-15 19:11 | |
![]() | Hysteri: psykiskt sjukdomstillstånd, en sorts flykt in i sjukdomen för att undgå problem Jul: helg som firar Kristi födelse Är Julen ett virus som bryter ut december-januari? Och är det kristus själv som skapat viruset som sprider sig som en löpeld det här perioden? Att vi alla flyr in i julen, undan sjukdomen en stund. Vad är botemedlet? Julklappar, glögg, dans runt granen, umgås med familjen, lyssna på julmusik eller julmaten? God jul | |
| swempa | 2008-12-15 21:33 | |
![]() | kul att nån kommenterar min stavning. är du svenaska lärare kanske ? | |
| Kajsasson | 2008-12-15 22:49 | |
![]() | Jag är 38 år och gör fortfarande önskelistor ! Jag älskar julklappar, både att ge och att få. Presentkort är ju bara tråkigt. Sen behöver man väl inte överdriva och köpa mer än man har råd med. | |
| rispåse | 2008-12-15 22:56 | |
![]() | Nää, huga va ni är tråkiga!!! Jag vill ha julklappar o jag vill ge julklappar!! Presentkort, pengar i kuvert o annat trams, det är att byta pengar. Det behöver absolut inte vara dyra fina paket, men nåt med en tanke bakom, det vill jag både ge o få! Alla tjatar om att det ska slutas till höger o vänster, men herregud, det tillhör ju traditionen o högtiden. Jag för i alla fall över på mina barn det jag tycker är viktigt, o dit räknas även julkapparna! Jag har till o med fräckheten att bli ledsen o sur om jag inga får!! Så det så! | |
| Mirr | 2008-12-15 22:59 | |
![]() | Håller med rispåse. I vår familj skriver vi önskelistor så man får ngt av det man vill ha. Olika personer får olika listor utifrån vad de kan tänkas ge för. Tycker det är kul. Det är ingen annan än du själv som skapar hysterin i dig, jag är helt lugn. | |
| Mirr | 2008-12-15 23:00 | |
![]() | Dessutom gillar jag händelse/ upplevelsejulklappar. | |
| Kajsasson | 2008-12-15 23:04 | |
![]() | heja rispåse, helt inne på min linje ! Vi har även en morgonklapp, mycket trevligt med frukost på sängen och en julklapp att öppna. | |
| rispåse | 2008-12-15 23:13 | |
![]() | Absolut! Strunt i alla surmuppar o köp julklappar!! | |
| rispåse | 2008-12-15 23:15 | |
![]() | Glömde en sak, jag sitter mest o spelar betapet om kvällarna, så stressad? Nää... | |
| Mirr | 2008-12-15 23:19 | |
![]() | Det som är fantastiskt är att man kan välja själv. I vår familj har inte alla velat vara med varje år, vuxna alltså, delvis beroende på ekonomin. Men det är helt ok enligt oss andra. | |
| rispåse | 2008-12-15 23:22 | |
![]() | Nej oftast tillåter inte ekonomin några större utsvävningar, men man kan ju alltid ge bort ett presentkort på nåt man kan komma över o fixa eller en middag eller, eller.... Man kan ju göra nåt själv att ge bort.. | |