Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
16
Inloggade40
Mobilspel
Pågående19 366

Forumkategorier

Användare Inlägg  
remvanrijn2008-12-16 18:27
Antal inlägg: 16505

Hårförlägning mimi, är när man lägger sitt hår nånstans på kvällen och sen på morn hittar man inte längra vart du la det. Ingenting jag drabbas av, för jag hittar alltid en massa hårstrån i sov-och badrum.

fashionbaby - Ej medlem längre2008-12-16 18:39
Antal inlägg: 1152

ja köpte mitt löshår på tahmahajl i stockholm gick in i butiken o köpte clips o min hårfrisörska sa att ja skulle gå in på happyhair o de.. men så hade dom också sagt lagt en varning för å sa att ja borde nog hitta något ställe i nån storstad å leta nån affär så hitta ja taimahajl

fashionbaby - Ej medlem längre2008-12-16 18:58
Antal inlägg: 1152

ALLA ska gå in på tajmahal i stockholm drottninggatan 100 i stockholm alla ska gå in där.. mitt clips on löshår kostade mig bara 450 kr.. ink fick ja 12 svarta hårspännen och 60 cm långt löshår.. :) och jag har fortfarande kvar det.. jätte många är impade för man kan ta ur o sätta i + att det inte blir tovit och så.. kanske att det blir lsitage och att det gör ont i håret efter några timmar när man haft löshåret i håret.. + att det kliar i håret när man har clipsen i men det är ju inte ett stort problem enligt mig.. vill man va fin får man lida pin.. men jag råder er att gå in på tajmahal.. där var jag in och som sagt allt mitt kostade bara 450.. ja trode det skulle kosta något åt dahlgrens_ håll . :) och hon som jobbar i butiken vet EXAKT vad du har för hår typ o vet EXAKT vad du ska ha för hårtyp. Belive me.

mommesfrites - Ej medlem längre2008-12-16 21:26
Antal inlägg: 7605

60 cm, det låter ju nästan kul. Kanske ska jag be dottern förvandla mig till världens singoalla till jul.
Rem...det där var riktigt kul :P

DixieChick2008-12-16 21:48
Antal inlägg: 25

Har också köpt extensions från Taj Mahal på drottninggatan, de har bra grejer. Även i Vårberg finns en bra affär för löshår. :)

Och de som undrar varför man vill ha förlängning- det är ju kanske inte bara längden man vill ha utan även tjockheten- du får tjockare och fylligare hår helt enkelt. :) Och gör man det bra så ser det väldigt äkta ut. :)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?