Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 391 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 00:49 | |
![]() | Man behöver inte spela med pengar. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-19 00:51 | |
![]() | nej, jag har nästan tvåhundra juveler eller vad dom kallar det.. Man får köa lite men det gör inget, det är ju kö här ibland oxå :D | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 00:57 | |
![]() | Jag står aldrig i kö, undrar varför? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 00:57 | |
![]() | Alltså på king.com.. =) | |
| Lind4h | 2008-12-19 08:05 | |
![]() | jag tycker inte att man förlorar hela tiden om man spelar med pengar dvs att man bara möter svårare motståndare, på pyramid vinner jag hela tiden specielt på morgonen alla e väll morgontrötta :p o på milda solider har jag vunnit i jackpottturning i 3 dagar i rad :P ser inte att nån har lagt till mig ännu:@ lägg till mig allehopa ( Lind4h ) heter jag där som sagt :P:P jag vill ha mer folk man kan mötaaa jueee:( | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 08:12 | |
![]() | Förlorar ni pengar? Är ni verkligen så bra, då? Mitt konto bara växer, det gäller att spela med taktik och välja det spel som man känner att man bemästrar just den dagen. Ibland Yatsy, ibland word seance, ibland jungle bubble, ibland Crescendo... | |
| Lind4h | 2008-12-19 08:14 | |
![]() | ta en match mot mig^^ | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 08:15 | |
![]() | ; ) | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 08:16 | |
![]() | Jag är portad från pengaspelen ..hehe Det gick tydligen för bra för mig.. | |
| Lind4h | 2008-12-19 08:25 | |
![]() | vadå blir man portad då? varför hur vad gjorde du:P?? | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 08:32 | |
![]() | min son hade ett konto och jag ett. Det var tydligen inte tillåtet att ha mer än ett konto registrerat på samma hem. Men innan jag lyckades vinna så var det inga problem, men när det började gå bra, då blev det stopp...Lite las vegas fasoner hehe | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 09:15 | |
![]() | Man får ha flera konton i samma hem men inte till samma epostadress om jag har fattat det rätt. Vi har tre konton i min familj men bara två är guldmedlemmar och kan spela om pengar. Portad blir man nog inte, om det inte "verkar" som om ni håller på med oegentligheter? | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 09:17 | |
![]() | Däremot går det att anmäla sig med en fejkad epost, typ: idiot@telia.com eller något liknande. | |
| Lind4h | 2008-12-19 09:37 | |
![]() | men går de o fuska på king.com på nått sätt på någe spel:P? ge mig tips om de finns hihi | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 09:49 | |
![]() | De måste ha trott att jag höll på med fusk på något sätt. Fattar inte hur det skulle gå till förstås. Och nej Lindh jag har tyvärr inga tips. =)Jag blev faktiskt förbannad när jag blev portad utan någon anledning mer än att det för tillfälligt gick bra på turneringar. Men jag förlorade ändå mer än vad jag vann i slutändan.. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 11:20 | |
![]() | Man kan ju öva upp sig på det ena kontot i gratisspel, när man kan spelet jättebra tar man det andra kontot och spelar skjortan (och pengarna) av de andra spelarna ett tag. Sedan ökar rankingen och man kan inte spela mot de lätta, något mer. Detta är enda sättet till "fusk" som jag har hört talas om där! Vet inte varför man skall fuska i spel, är inte sporten borta då? Jag skulle inte dopa mig om jag tävlade i någon form av sport, jag använder inte ordlista här. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2008-12-19 11:25 | |
![]() | Då kan man väl lika bra öva på sitt eget konto utan pengar? Så här står det på mitt konto: "Din status har ändrats till Temporärt Orankad spelare eftersom vi har indikationer på att du brutit mot reglerna avseende öppnande och/eller finansiering av multipla konton. Du kan för tillfället inte spela i några pengaturneringar, multiplayerspel eller stegrande jackpotturneringar." | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-12-19 11:31 | |
![]() | Jo det kan du förstås ha rätt i men man kan ju spela till sig ytterligare pengar på annat konto också, där man är orankad. Som sagt, det går att registrera sig med fingerad epostadress också, typ: skidåkare@bredband.net (om den inte finns redan) men då kan man inte ha pengar på det kontot! | |
| Lind4h | 2008-12-19 12:38 | |
![]() | va sjukt så man får inte ha två konton? fast de e flera som bor i samma lägenhet o använder samma internett? | |