Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 350 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miran5 | 2008-12-22 15:57 | |
![]() | fertiliteten avtar direkt man blir 30bast gammal.så då är väl bara o skaffa barn innan. | |
| run-marie | 2008-12-22 15:58 | |
![]() | Kanske är det så att din familj tycker du ska vänta? Om du får tillräckligt många svar här som säger att du är mogen att få barn så kan du visa dom vad alla (=många) här tycker och säga: där ser ni, dom på Beta tycker att jag ska skaffa barn. Då är du absolut inte mogen för att göra det! Man skaffar barn för att man önskar sig ett barn och man ska va´medveten till 100 % om vad det innebär att ta hand om ett barn. | |
| Ballerina | 2008-12-22 16:32 | |
![]() | Fast jag tycker att man kan få konstiga reaktioner om man skaffar barn i sen ålder också. Det är som att andra gärna ska tycka och bestämma när man ska skaffa barn. Hade jag skaffat barn nu så hade det blivit ett jävla liv och jag är ändå 22, men just för att jag inte har nån utbildning och fast jobb. Själv vill jag nog skaffa barn ganska sent helst efter 30 och det ger också konstiga reaktioner som att man ska dö innan barnen hinner bli si och så många år. Folk ska lägga sig i så mycket! | |