Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 469 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-25 02:25 | |
![]() | Bon Jovi it's my life! | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2008-12-25 12:32 | |
![]() | äter de snor och spindlar och röstar ut varann eller sjunger de bara? var är underhållningsvärdet? är bon jovi och robert wells samma person? | |
| Lemon pie | 2008-12-25 12:36 | |
![]() | Ja! Jag gillar också gladiator-trailern, är riktigt snyggt gjord. Jag ska i egenskap av temporär Uddevalla-bo rösta på "Snygg-Eriks" kör. | |
| Bergarn1 | 2008-12-25 12:41 | |
![]() | >>| the bonjovi button. Själv hade jag exakt motsatt åsikt om denhär reklamen. tyckte den va för mkt. | |
| Lättlurad - Ej medlem längre | 2008-12-25 12:53 | |
![]() | La Gaylia är en otäck diva ;). Hon tog inte med en kompis dotter. Och HON sjunger gudasänt vackert. Baah! | |
| -Lala-la | 2008-12-25 13:39 | |
![]() | jag tycker som bergarn. jag tycker den är svulstig och kräkig. reklamens överdådighet matchar inte alls programmet tycker jag. ett vanligt j*vLalala svensson wanna-be-normal fredagsprogram precis som dansbandskampen och stadskampen o s v. jag förstår dock att tv fortsätter göra sådana här skitprogram för vi idiotsvenskar verkar ju inte vilja se något annat hellre. god jul, och just det... jag fick inga julklappar för jag har sagt upp mig med jultomten. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-12-25 13:41 | |
![]() | Sagt upp dig med tomten? har tomten sagt upp sig? :O | |
| Aurora Aurum | 2008-12-25 14:05 | |
![]() | Marie Picasso? Är det Gry Forsell du menar Erikous? Hon är programledaren Deltagare enl TV4 hemsida; Timo, LaGaylia, Robert, Nanne, Magnus, Hanna o Erik www.tv4.se/noje/korslaget / | |