Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 370 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-12-24 10:58 | |
![]() | jag firar med min familj, vi äter en jullunch sen delar vi ut julklapparna vi inte skulle köpa under fika sen åler jag hem o spelar väll lite beta eller nået;) sen i morgon så är det nästa del av familjen och då åker jag bort över dagen. idag äter vi jul skinka och annat som hör till, inte så märkvärdigt, imorgon äter vi kalkon o sånt som hör till, lite mer märkvärdigt..... förr om åren var vi hemma hos mormor, hon sa alltid vi skulle börja kl 13 men det var aldrig klart när vi kom. utan vi fick klä gran och laga mat när vi var där. det var lite mer ståhej kring de jularna, nu är vi rätt glada att vi inte är så många å att det blir en lugn o skön jul ist. go jul på er | |
| 1335991 | 2008-12-24 12:21 | |
![]() | Även jag är inte kristen det minsta,snarare tvärtom. Men julafton är den enda dag på hela året där det inte förekommer ngn träning/matcher som mina syskonbarn (har 13 stycken)skall till,det är den enda dagen vi ALLA i min familj kan samlas, umgås,äta gott och ha det riktigt mysigt. Så drf är julafton för oss lite speciellt :) God Jul allihopa! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-12-24 12:46 | |
![]() | Min julglädje är totalt borta. Hatar att köpa julklappar, får ångest jämt. Vill egentligen städa, diska och sova idag, men man måste flänga runt hos släkt och vänner som jag vet inte vad. Julmaten är bra, men efter att ha vatit hos mor, farmor, svärmor och polare och ätit 4-5 ggr blir det lätt tråkigt, har av den anledningen inte ätit någon julmat än i år utan sparat mig till idag. Och så har vi julkapparna, trots att farsan och alla äldre jämt säger att " inte behöver du köpa nåt till oss". Så ser man att det glittrar i deras ögon när dom får något. Varje år säger jag till mig själv: I år ska jag bara köpa till småsyskonen. Sen blire att man hittar nåt fint till morsan och då måste man köpa till pappa oxå , och sen hans fru och sen till farmor och farfar... Och ger man till alla dom då måste exakt alla få, för att inte såra någon. Så nu sitter man här och en tredjedel av inkomsten är slut. Det enda som är skönt är på kvällen när man är mätt och slut, kan få ta sig en julöl och slappna av framför betapet. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-24 12:48 | |
![]() | Molle, res bort nästa jul, det är skitskönt. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2008-12-24 12:48 | |
![]() | Ah, ska fan göra så. | |
| stormig | 2008-12-24 13:11 | |
![]() | visst är julen sressig men det är positiv stress det är enda dan alla ger sig tid att träffas och ha trevligt tillsammans. | |
| -Lala-la | 2008-12-24 13:22 | |
![]() | finns det ingen som firar jul här på betapet? | |
| malekhamoves | 2008-12-24 13:26 | |
![]() | Jag firar inte jul, men är på betapet... gills det? | |
| Docka Dum - Ej medlem längre | 2008-12-24 13:30 | |
![]() | bara om du super och tuggar grisöron, allt annat är högförräderi mot tomten. | |
| -Lala-la | 2008-12-24 17:21 | |
![]() | malek. tror du inte på tomten eller? | |
| micro113 | 2008-12-24 17:28 | |
![]() | Jag super och tuggar grisöron *smask, smask* Visst är jag HEELT inne då? | |
| singelkvinna - Ej medlem längre | 2008-12-24 17:32 | |
![]() | Dricker "äkta" svagdricka och äter potatis, köttbullar och lite potatisgratäng. Sen öppnar jag klappar hos mamsen sen åker jag till pappsen och där sker i stort sätt samma sak:-) | |
| micro113 | 2008-12-24 19:06 | |
![]() | Jag fick en mysig djupröd velourmorgonrock av min man -- fast vi inte köper julklappar till varandra sedan tio år tillbaks. Det är jul det :)) | |
| Rosö | 2008-12-24 20:37 | |
![]() | "julen är den tid då alla träffas o har trevligt" Nja,jag tycker då inte a det är trevligt att fara o flänga o sitta som en panelhöns och spela ett spratt att alla gillar alla och a man har SÅÅÅ trevligt... Nej,jag hatar julen,tom nu när man har en liten knodde | |
| swempa | 2008-12-24 22:01 | |
![]() | är på beta nån mer | |
| Maja G | 2008-12-24 22:05 | |
![]() | Jag är så ledsen över att barna har åkt hem till sitt... * snyft* | |
| swempa | 2008-12-24 22:06 | |
![]() | jag firade med mina på fm sen har jag varit ensam trisst | |
| Maja G | 2008-12-24 22:08 | |
![]() | Nämen, Kram på dig Swempa! Det måste vara tråkigt att bara ha barnen en liten stund if de ska iväg till mor/far mina valde själva att åka hem till sitt..iof har jag ju gubben hemma, ska väl umgås lite med honom kanske:) | |
| swempa | 2008-12-24 22:10 | |
![]() | ok jag har min särbo ska åka dit i morgon men själv på julafton för djävla trisst | |
| Maja G | 2008-12-24 22:12 | |
![]() | Swempa, Ser att du bor i den trevliga staden du med...Och är lika gammal/ung som jag är! Kul!! Men inte gått i skolan här eller? | |