Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| etubrute | 2008-12-25 18:49 | |
![]() | tyvärr får man inte bara jobba natt på mitt sjukhus :S.. men det stämmer det e bättre att ha en enhetlig dygnsrytm.. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-12-25 18:56 | |
![]() | Det var ju lite märkligt. Då kanske du borde byta arbetsgivare trots allt. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-12-25 19:04 | |
![]() | jag jobbar som du etubrute, bara några nätter i rad på mitt 6 veckors rullande, och jag brukar sitta här, lösa korsord eller dricka cola och äta något. Mikrosömn är något som är ganska lätt på mitt jobb då man vaknar när det ringer :D | |
| Ekliptikan - Ej medlem längre | 2008-12-25 19:07 | |
![]() | Vore enklare om folk slutade vara sjuka pà obekvàma tider | |
| mrperfect | 2008-12-25 19:38 | |
![]() | ecstacy :P | |
| CHL | 2008-12-25 19:43 | |
![]() | då jag har flera vänner som jobbar natt, som inte har några som helst problem med att hålla sig vakna. Så tror jag att du skulle ha ett dagjobb istället. Kanske passar det dig bättre att sova nätter, likaväl som det finns dom som vill sova dagar. | |
| CHL | 2008-12-25 19:45 | |
![]() | finns ju gott om människor som sitter uppe hela nätterna utan att jobba, då kan dom ju jobba dessa tider ;) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-25 21:01 | |
![]() | När jag är trött, somnar jag också med tuggummi i munnen oavsett hur mycket kaffe jag har druckit. Man kan ju brygga extra starkt kanske eller testa jointcola eller koffeintabletter och fram för allt sova ordentligt på dagen. Småbarn väcker mig alltid men köra bil törs jag inte, när jag är sömnig. | |
| -Rob- - Ej medlem längre | 2008-12-25 21:02 | |
![]() | Jointcola, huvva! | |
| etubrute | 2008-12-26 16:33 | |
![]() | Tack för God tips.. När jag jobbade på ett annat sjukhus i Mariehamn så kunde jag vaka sju nätter och vara sju dagar ledig, det funkade mycket bättre än nuvarande när man på en tre veckors rullande lista vakar 2-4 nätter. JOiNTCOLA.. det låter som nåt man borde testa :P.. Annars så nej, byta arbetsgivare kan man nog inte så där bara här i Finland.. Med lågkonjunktur och allt så gäller det att hålla fast i sitt jobb, och komma på andra sätt att hållas vaken ;).. Nåja, sista natten nu med vak, sen väntar sex dagars ledighet.. så vad tycker ni jag skall göra på min ledighet? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-26 16:47 | |
![]() | Shit, jag skrev fel. Det heter joltcola...huvva. Glöm det där andra för guds skull, etubrute. | |