Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 476 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:02 | |
![]() | trash: jag vågar inte svara nu men du vet vad jag menar men när jag är på rätt humör kan jag vara "extra snäll" om nån ser tjock och ensam ut | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:02 | |
![]() | zorrro: Hur ser du ut nu egentligen? Har du gått ned över 50 kilo på en vecka, typ, så lär du ju ha en massa skinn hängandes på kroppen. Det kanske är därför människor bemöter dig på ett annat sätt? De misstar dig för ett talande djur? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:03 | |
![]() | death: Tyvärr ja. Ja medlidande är precis vad en överviktig behöver. Hoppa gärna på dem på gatan och ojja er lite *ironisk* | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:04 | |
![]() | Då kan jag också fråga, när zorro ändå ställde sin fråga.. varför många som e smala säger att dom e tjocka och som jag då.. jag säger att jag är tjock o fet o allt sådant.. för jag ser mig själv som det.. jag ser mig aldrig som smal, inte äns i speglar.. har aldrig gjort.. så därför undrar jag varför andra kan se det och inte jag själv? isf, så har man varit mobbad och sånt men kan de ha med saken att göra? | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:04 | |
![]() | Jag tänkte ge lite sympati-pengar till ett fetto jag såg på gatan en gång, men så slog det mig att han antagligen skulle springa iväg och köpa en korv för pengarna, så jag lät bli. | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:04 | |
![]() | mjah, du vet hur det är trash | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:05 | |
![]() | lol jaap | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:05 | |
![]() | Jaap: suck death: Faktiskt inte :) | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:05 | |
![]() | haha...nä riktigt så illa e de inte jaap, jag har väl lite självinsikt, vältränad och smal och fast (och glad)=moi! ; ) | |
| deathinvegas - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:05 | |
![]() | fashion: det där handlar om självkänsla och självbild människor är lite störda | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:06 | |
![]() | Fashion: "så därför undrar jag varför andra kan se det och inte jag själv?" Fashion: Jag tror det kan beror på att du är en anorektiker. | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:07 | |
![]() | jaapConrad nej, tyvärr min mamma trode det också men vi va hos en läkare.. och han sa att jag precis var till gränsen till underviktig o så.. och jag äter ju inte för att bli smalare utan sen jag va liten drack jag väldigt dåligt samt med mat då också.. så.. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:08 | |
![]() | "nej tyvärr"? | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:08 | |
![]() | jaapconrad ja? jag är inte anorektiker | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:09 | |
![]() | Fashionbaby, om du ser foton på dig, klassfoton t ex , då ser du väl att du är ganska smal iaf? Om du är bekymrad över din vikt någon gång, kan du väl prata med skolsköterskan. Hon är ärlig och ger dig goda råd. JaapConrad, ge pengarna till frälsningsarmén i stället. Alla nödlidande mår bättre av soppa. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:09 | |
![]() | zorro: Gött att du verkar trivas i din vikt iaf. Och ja, ytligheten är förödande tydlig ibland. *lämnar in för lite sömn och hoppas att inte jaap inte fått alla att bli deppiga* | |
| Eva | 2008-12-27 00:10 | |
![]() | mulliga kvinnor och män är mer attraktiva...I mina ögon vilket är måttståcken!!! ;) | |
| fashionbaby - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:10 | |
![]() | mommes haha, sånt går inte o tänka.. eftersom ja då börjar tänka över mitt utsendee som är så dåligt.. endast om jag tar galna bilder .. som ja tror du förstår vad jag menar.. det är typ endast då jag ser det.. | |
| JaapConrad - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:11 | |
![]() | Fashionbaby: Jag syftade på ordet "tyvärr". Hade du velat vara anorektiker? (av någon anledning jag inte kan förstå) Mommesfrites: Jag gav honom ett paket cigaretter, då borde kilona rasa. | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2008-12-27 00:11 | |
![]() | japp,gonatt trash.. | |