Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:00 | |
![]() | Han är superdupertöntig. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:01 | |
![]() | Men inte startar jag en tråd om hur dum han är för det, det vore ju hyckleri, dubbelmoral och allmänt konstigt. | |
| Piaree | 2009-01-03 18:11 | |
![]() | Heders till dej, Revben ;-) Bröderna Schulman ( & även exfrun) förtjänar faktiskt inte att ens nämnas & än mindre ha egna trådar i detta eminenta forum. Men man kan ju inte låta bli att skriva för det. | |
| Candee | 2009-01-03 18:18 | |
![]() | Brukar inte spy galla över kändisar. Däremot så säger jag vad jag tycker om t ex musikers låtar..gillar jag dom inte så gör jag inte det. Skulle jag yttra mig om de som personer så är det en kändis jag då har träffat och min uppfattning om den eller som jag uppfattar den personen genom en intervju. Det gör man väl även om man träffar någon första gången..alla får en uppfattning om denne, däremot inte sagt att den stämmer.. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:32 | |
![]() | Jag har all förståelse för att man stör sig på Schulman-människorna men man skjuter ju sig själv i foten lite om man kritiserar deras påstådda mobbingtendenser genom att mobba dem i ett forum :D? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:35 | |
![]() | Birro for lajf! | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:39 | |
![]() | Jag gillar också Marcus Birro. Visst kan han vara dramatisk och pretentiös i överkant ibland, men han skriver oftast väldigt bra. Sandahl/Birro har så mycket mer att ge världen än Schulman. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:44 | |
![]() | Birro vågar i alla fall stå upp i tv och tala medan Schulman blir som ett lamm så fort kameran riktas mot honom. Men bakom datorn tycks han tro att han är oslagbar. Det är det jag kan yttra mig om Alex Schulman eftersom jag inte träffat honom. Har ni det förresten? Och Schulman känner jag inte till utöver hans försök till att buffla. Däremot Marcus Birro känner jag till innan Schulmans försök att sno Birros spotlight. Till skillnad från Schulman har Birro kommit med något i form av skrifter som är suveräna. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:47 | |
![]() | Smaken är som baken. Personligen tycker jag att någon som sprider runt falska mejl i media är svår att ta på allvar:) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:48 | |
![]() | Schulman är - som Linda Skugge ungefär - en könlös asperger som försöker kränka sig fram till en dräglig självbild. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:48 | |
![]() | Inget ont om aspergers nu... | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:49 | |
![]() | Personligen tycker jag att det är tragiskt att en del tror på allt i media som revben. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:49 | |
![]() | Äsch, han är gullig ju. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:51 | |
![]() | Men jag tycker emellanåt att Schulman är uppfriskande eftersom han inte är politiskt korrekt (som exempelvis prettot Birro), och eftersom han gör sig obekväm också "uppåt". | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:52 | |
![]() | Det enda tragiska här är väl förresten de som köper Birros utspel. Puss. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:54 | |
![]() | Birro gör mig röd i ansiktet av skam. | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2009-01-03 18:57 | |
![]() | Du köper Alex Schulmans "utspel", behöver det där med betyda att motsatsen köper Birros "utspel". Eller du kanske har privatkontakt med Alex Schulman? Vore allt för tragiskt om du utgick helt från media. | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 19:02 | |
![]() | Birro är härlig. Helt klart en av Sveriges bästa författare och skribenter. I min bok är emellertid Ronnie Sandahl strået vassare. | |
| Revben - Ej medlem längre | 2009-01-03 19:05 | |
![]() | Andas och skriv ett nytt inlägg Pg up för det där förstod jag inte. Särskriv mindre och förklara vad du menar med "motsatsen". Att sitta och kalla någon för tragisk upprepade gånger är dessutom lite elakt :(. Jag vill ju bara att vi alla ska komma överens och inte sprida falska rykten om varandra, är det för mycket begärt? Har man ett frikort om man är en pretentiös poet till skillnad från en knappt utbildad nöjesjournalist? | |
| Råbbson - Ej medlem längre | 2009-01-03 19:09 | |
![]() | Boktips: www.adlibris.com/se/...91 46215913 www.adlibris.com/se/...91 70295964 | |