Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 704 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dahlgren_ | 2009-01-04 02:29 | |
![]() | Jag tycker inte att älska och kärlek behöver vara samma sak. En pojkvän tycker jag att man ska både älska och vara kär i, men man älskar ju sin familj och sina vänner också. Och ibland kan det bli så att det är på det sättet man älskar sin pojkvän. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-04 02:29 | |
![]() | eller jag har bestämt... jag var tvungen att bestämma...vem jag ville ha. och ja... jag var för hård mot den andra killen... vi skulle vara vänner men vi bråkade om ingenting och jag tyckte det var löjligt...så jag sa det. men han tog illa vid sig eftersom han hade så mkt känslor... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:29 | |
![]() | Om man utgår ifrån beskrivningarna så är att vara kär samma sak som att vara en besatt galning. Hehe iofs stämmer ju väl. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:30 | |
![]() | Du saknar förälskelsen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:31 | |
![]() | Och ja, du måste välja och du har gjort ditt val. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-04 02:31 | |
![]() | tack ja... jag vill ju inte hänga med mamma jämt bara för att jag älskar henne... jag vill ju inte bo med henne jämt bara för det... jag tror aldrig jag kommer vilja bo ihop med nån... hur skulle man orka med varann? hur gör man? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:31 | |
![]() | trashone - ja det är exakt vad det är. :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:32 | |
![]() | Existensiella frågor - om någon hade svaren skulle det vara en rik,rik,rik människa. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-04 02:35 | |
![]() | jahopp... ja... men ska jag försöka bli vän med han som sagt upp bekantskapen... eller ska jag vänta och se om han hör av sig? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:36 | |
![]() | Om du älskar din pojkvän och vill vara med honom - glöm den andra killen. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:39 | |
![]() | Det går inte att bli vän med honom i det här känsliga skedet, nej. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-01-04 02:50 | |
![]() | Att vara kär är inte samma sak som att älska någon. Att vara nykär är det första stadiet, när man vill vara med personen dygnet runt, när allt är nytt och spännande. För att älska någon måste man nog känna varandra rätt bra och ha ett starkt band. Förövrigt vet man att man är kär när man VET det. Är man tveksam är man nog inte kär... | |
| Plåtnicklas | 2009-01-04 02:52 | |
![]() | jahopp... ja kärlekslåtar är ju inte min grej... så jag har väl inte varit kär då ;) | |
| dahlgren_ | 2009-01-04 02:54 | |
![]() | Håller me molle där. | |
| le-lou | 2009-01-04 03:37 | |
![]() | ibland är vi människor skapta så att det vi inte har, det vill vi ha och tyvärr kan det göra oss blinda inför det vi faktiskt har. Men känner du mer för den andre killen så go for it. | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-01-04 04:21 | |
![]() | När man är kär, så blir man snäll och vänlig. Man ler mot alla som man möter. När man är kär, så bör man vara på sin vakt att man inte blir lurad av en lyckosökare. Man är i ett ganska känsligt tlllstånd och det kan en sol- och -vårare utnyttja. | |
| gnill | 2009-01-04 08:51 | |
![]() | För den som t ex känner sig osäker på sina egna känslor och vill titta på sig själv och hur man fungerar/inte fungerar i parrelationer rekommenderar jag boken "Hemligheten - från ögonkast till varaktig relation" . För mig gav den några helt nya (och rätt avgörande) insikter. Alldeles särskilt om man tycker att man upprepar ett mönster (alltid träffar ngn av "samma typ", aldrig vet vad man känner, aldrig träffar ngn som är tillräckligt intressant, aldrig "kommer vidare" i sina relationer, alltid försöker "tänka ut" vad man egentligen känner, eller ngt annat). | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2009-01-04 08:53 | |
![]() | om man måste fråga andra om man är kär så är man nog inte det.. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-01-04 09:42 | |
![]() | du säger du älskar honom, då är det kärlek, men att vara kär är något helt annat enligt mig:) | |
| Dalkullan | 2009-01-04 09:58 | |
![]() | är man kär så längtar man efter sin partner hela tiden....man blir glad bara han kliver innanför dörren =) | |