Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 773 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss_jk | 2009-01-05 16:21 | |
![]() | Men man går ju ändå alltid och snörvlar in snoret, så istället för det så snyter man ut det. Jag brukar känna mig bättre redan efter en-två dagar om jag snyter mig hela tiden. | |
| etubrute | 2009-01-05 17:12 | |
![]() | Tja miss_jk då har du säkert bredare näsgångar än mig för sku ja göra de samma blir ja bara å må skit.. däremot har jag proppat mig full på läkemedlet duact samt druckit hemgjord saft på granatäpplen.. verkar funka :P | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-05 17:16 | |
![]() | Av alla huskurer som inte fungerar, så gillar jag den med "Ett stort glas whiskey, varannan timme", bäst! | |
| mrperfect | 2009-01-05 17:38 | |
![]() | Om det verkligen avses Influensa så är det bara att vänta, äta normalt och dricka mycket så att kroppen kan svettas. Man måste tänka efter före och ta en spruta, vilket heller inte är ett 100% igt skydd. Vissa snackar om bonnförkylningar här det är inget heller att göra åt när det väl brutit ut. | |
| mrperfect | 2009-01-05 17:41 | |
![]() | Vitlök funkar bara då sjukdomen väl brutit ut om man tror på det. Vitlök fungerar profylaktiskt eftersom man luktar så illa att folk inte kommer i närheten och man därmed följaktligen inte kommer att bli smittad eftersom dessa åkommor sprids genom smitta. | |
| etubrute | 2009-01-05 17:59 | |
![]() | Influensavaccin passar inte för alla.. tog det för några år sedan och blev efter den vintern avrådd av läkaren att nånsin ta det igen, har aldrig i mitt liv varit så sjuk.. :P | |