Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 797 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-11 14:45 | |
![]() | yaya(det obegripliga nicket):det är väl mer så att de flesta skriver inte böcker bara sådär på en dag så att allmänheten kan se? dessutom skulle de flesta skriverier inte ha en chans att bli publicerade men å andra sidan borde bloggaren känna till baksidorna med publicitet när denne väl bestämmer sig för att ha en blogg | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-11 14:51 | |
![]() | Nej då. Det är inte obegripligt. Inte om man är ett stort Stones-fan. Visst är det så att dom flesta skulle inte ha en chans. Det är upp till varje individ att skaffa sig kunskap om alla baksidorna med internet. | |
| Canopus - Ej medlem längre | 2009-01-11 14:59 | |
![]() | pion och bobo har intressanta åsikter. Korta men bra reflektioner (lyssna på mig låter som en tentarättare), jag tycker det är kul med folk som svarar på ämnet istället för att skriva; äsch skit i bloggarna om du stör dig, eller; diskutera inte mer om det. Just den här aspekten tycker jag var intressant, för till exempel barn till bloggarna kanske inte tycker det är så kul när de är 16 att alla sett dem på mammas blogg när de var 4? | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:05 | |
![]() | men bara för att man läser nåt? det är inte som en porrfilm tex | |
| Canopus - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:06 | |
![]() | vissa har otrolig integritet , andra inte | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:09 | |
![]() | ja, då får man väl anta att de med integritet inte skriver bloggar? | |
| twinklestars - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:12 | |
![]() | tror canopus syftade på barnen i föregående inlägg, saga... hoppas att de som lämnar ut familj osv inte bara hakat på trenden, som kaparen sa , det har ju gåt inflation i bloggandet | |
| sally93 - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:13 | |
![]() | tro11...*s* den var bra.. bra tips...o så säger dom att TV-tittande är fördummande ;.) | |
| __SaNnIs__ | 2009-01-11 15:20 | |
![]() | Många som bloggar just om sitt liv, de är ju intressant eftersom många är så populära fast de är som alla andra människor. Jag själv är en bloggare, jag bloggar om vardagen, händelser samt mina intressen. Men att lämna ut sina barn vet jag inte om jag skulle våga. De finns ju en viss risk med att skriva om sitt liv på internet.. | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:44 | |
![]() | Jag antar att canopus syftade på mig och min blogg. Att jag utlämnar mig för mycket och att min dotter inte kommer gilla det i framtiden. Men jag tror du har fel. Jag tror att min dotter kommer bli lika stolt över mig som jag är över henne. Jag tror att hon kommer vara tacksam för att hon har en mamma som ärligt berättar och krossar fördommar om hennes funktionshinder. | |
| Canopus - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:51 | |
![]() | sorry yaya, vet inte vem du är eller vad du har för blogg, tänkte nog mer på pernilla wahlgren, som TS nämnde, det finns säkert jättebra bloggar med bra syften som är till hjälp för många! ; ) | |
| twinklestars - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:55 | |
![]() | Ts är nog ute efter en mer generell diskussion, jag tror också som Canopus att det finns bloggar som får folk att känna igen sig och tröst för många! | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-11 15:59 | |
![]() | Ok. Sorry. Ska ha taggarna mer infällda ;) Eftersom jag bloggar själv, både öppet och utlämnande, om min familj så är jag kluven. Visst ska man vara försiktig med både bilder och ord för dom hamnar där dom hamnar och man vet aldrig vart dom hamnar. Men jag tycker ändå att dom flesta som blogger vet vad dom ger sig in på och får ta all kritik därefter. Även jag. Själv har jag fått många mail som funnit tröst i min blogg. | |
| Canopus - Ej medlem längre | 2009-01-11 16:04 | |
![]() | de e lugnt yaya ; ), men jag tror det är viktigt att våga göra som du gör, för det kan ge många tröst , uppmuntran mm, samtidigt som man ska vara försiktig som du säger med bilder o ord! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-11 18:35 | |
![]() | Har pion och bobo intressanta åsikter? De berättar ju bara hur det är? | |
| __SaNnIs__ | 2009-01-11 20:35 | |
![]() | yaya skulle vilja läsa din blogg. Blev smått intresserad utav vad du skriver =) Tycker att bloggare är otroligt roliga. Läsa hur andra har det, jag följer Charlotte parelli och att se hur hennes vardag är ju skoj :P Men som bloggare vet jag att d finns en risk och att man kan utsättas för elaka kommentarer mm. Men så är väl bloggvärlden tyvärr :) | |
| Aurora Aurum | 2009-01-11 21:26 | |
![]() | när jag bloggar är jag lagom privat, jag skriver så att man inte ska kunna veta vem min chef är, men jag har bild på mig själv, barnbarnen och länkar till mannen och sonens bloggar mest tycker jag i min blogg, så det blir väl mest vad jag har i skallen - oftast och så passar jag alltid på att länka till min blogg här på betapet :-) joann.se/annika | |