Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 194 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:20 | |
![]() | Jag har märkt det. | |
| 1stclassriot | 2009-01-15 12:21 | |
![]() | en del måste vara kära i den personen de har sex med och andra bara knullar runt. personligen tycker jag att sex med den man älskar är bäst. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:22 | |
![]() | Man måste acceptera andra människor i samhället, även fast man inte förstår det just dom håller på med. Så att använda ordet "vidriga" va väldigt omoget och överdriver, även fast man anser att det är fel. | |
| 1stclassriot | 2009-01-15 12:22 | |
![]() | och vill man ha ha sex med någon annan när man är i ett förhållande så ska man inte ha ett förhållande. ett förhållande är monogamt. då har man inga känslor för den andra, inget bra sex med den andra eller ingen respekt för den andres känslor, komplicerat det där. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:23 | |
![]() | Evelina, isåfall måste mitt kraftuttryck också accepteras av de mer moraliskt och sexuellt släpphänta. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:24 | |
![]() | jo men man kan ju använda bättre ord än att slänga ut sånt där. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:24 | |
![]() | 1stclassriot: Sicken tur att inte du bestämmer :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:27 | |
![]() | Evelina: Det var det bästa ord jag kunde hitta för vad jag känner, och öppensinnade människor lär vara ganska okänsliga. Det är just det som är mitt problem med dem. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:29 | |
![]() | Okej, tyckte bara det var lite vulgärt, men okej. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:32 | |
![]() | "Vulgärt" passar bra i sammanhanget. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:39 | |
![]() | öppensinnade=okänsliga jaha tack för den som om jag skulle ligga med vem som helst? öppen är jag ändå | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:44 | |
![]() | Öppensinnad i just det här sammanhanget, var vad jag menade. Jag tror systematisk sexuell "öppenhet" (dvs i just den här diskussionen att man har parallella partners) går hand i hand med känslomässig avtrubbning. Iofs en anledning att tycka synd om dessa människor istället. | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:44 | |
![]() | eller kanske ligga med dem? | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:47 | |
![]() | Många av dom svarat säger att ni inte kan ha sex med mer än en för att "det ska vara så" . Förstår ni inte attd et handlar om vad man är uppfostrad till? Hade vi levt i ett samhälle där man levde polyamoröst skulle vi självklart se det som det naturliga. Det är knappast så att vi bilogiskt är skapade till Monogami, dåp skulel inte 50% av befolkningen vara otrogna någongång. Men VILL ni leva monogamt så får ni självklart tycka det. Jag har dock personligen inga problem att tänka mig att jag skulel klara av att älska och ha sex med flera utan att det skulle kännas särskilt konstigt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:47 | |
![]() | Nej, folk som använder sex som bedövningsmedel får bara mer ångest av det de gör i slutändan. Man vill ju vara en god samarit, men det är inte sättet. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 12:51 | |
![]() | Sylvia Det är möjligt attd et finsn folk som missbrukar sex, mend et är en helt annan fråga. | |
| fal3n | 2009-01-15 12:56 | |
![]() | öppet förhållande, fan va seriöst... eeeeeelller | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-15 13:02 | |
![]() | Sylvia: "öppensinnade människor lär vara ganska okänsliga",jaha och alla danskar är fulla och alla svarta luktar svett. Tssss. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:02 | |
![]() | Sylvia skrev. Folk är moraliskt fria att göra som de vill, men det hindrar inte mig från att tycka att de är vidriga. Man kan älska fler än en, men är man kapabel till parallella sexuella relationer har man en skruv lös. Så du menar på fullaste allvar, att alla som inte fungerar exakt som du anser du ha en skruv lös? i mina ögon känns det som en ganska trångsynt tolkning. Du får gärna tycka så, men det är ju inte i mina ögon ett bevis för en person med särsklit stor empati och förståelse för att folk fungerar olika. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-01-15 13:09 | |
![]() | Då tolkar du in något helt annat än det jag sa. Men det var fortfarande helt onödigt att dra in huruvida min attraktionskraft var stor nog eller ej. Klart klavertramp. Det har inte med frågans principiella innebörd att göra. | |