Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 648 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| butterkaka | 2009-01-17 20:26 | |
![]() | fett synd haha | |
| söt gilliv - Ej medlem längre | 2009-01-17 20:31 | |
![]() | hahaha | |
| magre_memed | 2009-01-18 14:48 | |
![]() | mårten :=))) | |
| Miss_jk | 2009-01-18 15:00 | |
![]() | Sökfunktionen... | |
| l0llo | 2009-01-18 15:16 | |
![]() | Jag har gjort så mycket pinsamt så jag vet inte vilken jag ska välja. Men morsan har berättat om en grej hon var med om och själv kan jag inte sluta skratta åt det. Hon var på ica och handlade för ganska många år sen. Det kom fram en kille och hälsade, hon kunde inte sätta fingret på vars hon hade träffat han. Hon kände ju igen ansiktet och allt. Sen kom hon på att det var från vattengympan hon gick på efter en operation. Utan att tänka sig för så slänger hon ut sig: "Är det du? Jag kände inte igen dig med kläderna på" och frugan hans stod brevid och vart alldeles svart i blicken och sprang bara ut därifrån. Sedan kom hon på hur det lät efteråt. | |
| pndreas | 2009-01-18 16:13 | |
![]() | när jag hade en affär med min bäste väns mamma. dom kom på oss. hon åkte in på psyket. det var ganska pinsamt | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 17:07 | |
![]() | lollo: oj! haha | |
| Evisaur | 2009-01-18 17:32 | |
![]() | skulle skicka ett sms till pojkvännen men skickade det till brorsan istället. De har samma namn. "Kan du inte skicka en bild på din kuk?" Fick till svar: "Aldrig i livet. Är du dum i huvudet?" =/ | |
| SylphiD | 2009-01-18 17:44 | |
![]() | Evi HA HA HA, den var klockren! | |
| megasen | 2009-01-18 17:51 | |
![]() | Min dotter då femton år ska gå till affären och handla saffran, då hon och en kompis ska baka. Hon står i kassan och tänker hela tiden på att hon inte får glömma saffran.....när hon kommer fram till kassan så säger hon " och sen så ska jag ha frassan"...väntar på att kassörskan ska ta fram det som hon ber om....vad?? säger tjejen i kassan....frassan väser min dotter då och märker att de i kön kollar....min dotter som tyckte vid den tidpunkten átt allt var sägerigen...hallå...frass an....jag ska baka....jaaahhaa säger tjejen i kassan du vill ha saffran.... Röd i ansiktet säger hon..mmm var det inte det som jag sa... hhhehe lite pinsamt tyckte hon då rå...jag tycker det är gulligt.. | |
| stegosaurus | 2009-01-18 17:59 | |
![]() | en komis till mig skickade ett väldigt hett sms till sin PAPPA i stället för till sin pojkvän. Pappan har aldrig kommenterat det........ | |
| l0llo | 2009-01-18 21:29 | |
![]() | Har en sak som farsan också har gjort. När han jobbade på posten för många många år sen. Hela dagen hade han varit gasig i magen och så. Han fick en kund och skulle böja sig ner och ta upp paketet som var bakom han.. BRAK, FIS, PRUTT eller vad man nu säger.. rakt i kundens ansikte. | |
| pion ekrot | 2009-01-18 21:35 | |
![]() | Megasen: haha roligt :D | |
| etubrute | 2009-01-18 21:41 | |
![]() | årskurs 6, skolresa: Ramlade i plurret mitt framför hela klassen som asgarvade! :).. Blivit fast på flygplatsen misstänkt för att försöka föra ombord ett vapen: Ett litet tips, på Helsingfors flygstation anser man att tändare i form av en sovjetisk handgranat kan tolkas som vapen :P.. nåja slapp med planet iaf efter en ingående undersökning, men kan ni gissa om folk i planet såg livrädda ut då ja leddes ombord i sista stunden av två poliser!.. ja å sen har man väl gått omkring med pissluckan öppen och inga kalsonger under i ett fullt köpcentrum nångång en hel eftermidddag utan att märka det själv.. hehehe :D | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 21:43 | |
![]() | haha! pissluckan | |
| Mandark | 2009-01-18 22:27 | |
![]() | Jag vet inte om jag vågar berätta detta, men jag gör det nu. Men som sagt så jobbar jag som ambulanssyrra..... Och jag och min kollega (kvinnlig, minst 20 år äldre än mig) sitter i ambulansen på väg till stationen när jag plötsligt känner något resa sig på mig och sedan upptäcker jag att jag har fått ofrivillig stånd och hinner inte säga något innan min kvinnliga kollega säger att jag inte skämmas, hon vet hur är att få det. Hon är van med sin egen son. Gissa om man blev röd. Jajaj. | |
| etubrute | 2009-01-18 23:12 | |
![]() | ja vad gör man när man får stånd ofrivilligt på jobbet.. hehe.. e vårdare själv.. och när man går med dom där tajta vita kläderna kan det bli riktigt riktigt jobbigt.. så tur att man har ett avtändande jobb iaf :D | |
| Saga-li - Ej medlem längre | 2009-01-18 23:20 | |
![]() | vadå, får ni det HELT oprovocerat? inte en lite tanke som sätter igång det? | |
| Mandark | 2009-01-18 23:31 | |
![]() | etu: Jag har i alla fall gröna brallor, och det sägs att mitt jobb är jävligt sexigt p.g.a kläder, men jag tvekar. hahaha. | |