Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 647 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:17 | |
![]() | basta - det är åtminstone så pass välproducerat så att det inte går att se något säkerhetspådrag. Publik ända fram till scenen, inga skärmar etc. nu vill jag ha min bruce! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:17 | |
![]() | Nu får man lite gåshud! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:18 | |
![]() | Dude: Han har snott din mössa! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:19 | |
![]() | yes! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:19 | |
![]() | he he! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:20 | |
![]() | peter seagers bror (?) är min nya idol. Vilken skön lirare! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:20 | |
![]() | Bono: "Originally it was going to be called The Two Americas. We saw an album in two halves, almost lika a northen and a southern hemisphere of America. We weren't interested in America the landmass or the body politic, but America the mythic idea. Japp dude de är goda killar, glöm bara inte de andra i bandet som också står för det Bono predikar, Adam, Edge och Larry. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:20 | |
![]() | åh, nu vill jag ut och festa!!! | |
| cmsw | 2009-01-18 22:23 | |
![]() | Ja, festa på - nu finns det verkligen anledning! | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:23 | |
![]() | Körde de Pride (gissar det) eller körde de Where the streets have no name? Det brukar vara "streets" efter det där talet Bono drog som du refererade. | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:25 | |
![]() | Nu är det svulstigt så man nästa mår illa :-) | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:25 | |
![]() | nej. det verkar vara väldigt selektivt vilka låtar för att passa in i temat för kvällen | |
| patboone | 2009-01-18 22:25 | |
![]() | Go dudeniro, med den mössan är du kung idag. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:26 | |
![]() | ja basta. nu har jag gåshud av helt annan anledning än när bruce kom upp på scen! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:27 | |
![]() | that was it... | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:27 | |
![]() | Det känns som om det här kan bli bra. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:28 | |
![]() | hoppet finns ju där i alla fall!!! den som lever får se... | |
| Risotto - Ej medlem längre | 2009-01-18 22:35 | |
![]() | Vi som inte har tv8 får titta på femman där de sänder Pamela Anderson: Girl on the loose :) (som om det skulle vara ett alternativ) | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-01-19 00:21 | |
![]() | Tur att ett par miljoner kan fira den fantastiska icke-förändring av bestående tortyr och krigsföring; Outgoing CIA Director Michael Hayden is claiming President-elect Obama has no intention on launching a probe of CIA torture practices, including waterboarding. Speaking at a farewell news conference, Hayden said Obama shared his plans at an intelligence briefing last month. Hayden said, “He’s looking forward, and that’s very appropriate.” Hayden’s comments came as Obama’s nominee for attorney general, Eric Holder, told the Senate Judiciary Committee he thinks waterboarding is a form of torture. More from Holder’s confirmation hearing after headlines. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-19 00:32 | |
![]() | gud vad du är bitter name... Jag tror du missar kontextet något. Det handlar om usas första svarta president, och den första president på åtminstone 40 år som talar om att ena folket, och att återuppta den anda som usa vilar på. Det går ju att vara pesimist om förutsättningarna, men en sak kan jag säga dig. Det är inte ofta i amerikanska val som man ser folk festa på gatorna under valnatten, som man ser hela kultureliten backa upp en kandidat och där fattiga, svarta och spansktalande människor har tagit sig till valurnorna. Det finns anlededning, av sympati för usas alla brister, att åtminstone fira hoppet tycker jag. (Vad Hayden säger är väl irrelevant egentligen.... du angav ingen källa men om du letar lite mer så finner du att obamas medarbetare har redan gått ut och sagt att haydens påstående är felaktigt...se t.ex. www.pubrecord.org/to...ob es.html) | |