Spelrum
Giraffen9
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade9
Mobilspel
Pågående19 726

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Ellebellebii - Ej medlem längre2009-01-20 20:31
Antal inlägg: 7733

Jag är redan färdigutbildad sen ett år tillbaka, jobbar nu på förskola med de allra minsta barnen, men har utbildning upp till 5:e klass...

Snoosy2009-01-20 20:31
Antal inlägg: 4273

håller med dig myspruppen..

Stephan rössner.. han är professor. Vet allt om övervikt.
Men vet han verkligen allt.. nä, inte mycket.
Han har ingen erfarenhet av att vara överviktig. Och när det kom nya rön om att fett inte är farligt. SOcker är farligare. så visste han varken ut eller in.
Så ja en profressor. SOm sagt. Ger inte så mycket för en titel..

Gunilla No - Ej medlem längre2009-01-20 20:32
Antal inlägg: 1866

Om än alls...

Ellebellebii - Ej medlem längre2009-01-20 20:32
Antal inlägg: 7733

Man ger väl aldrig en diagnos bara sådär... det finns en ordentlig utredning bakom diagnosen... eller?

lillakia2009-01-20 20:33
Antal inlägg: 849

var på en föreläsning om ADHD i egenskap av förälder till 2 barn med ADHD problematik och fick där veta att det är vetenskapligt bevisat att hjärnan hos dessa barn/personer har en mindre hjärna.......Hur de bevisat det framgår dock inte - men hur kan det isåfall bero på struliga föräldrar? kan inte få ihop varför det skulle vara vi föräldrar som orsakar det..

Saga-li - Ej medlem längre2009-01-20 20:34
Antal inlägg: 2414

mys: ritalin? är det bra grejer det? måste man ha diagnos för att få det?

Myspruppen - Ej medlem längre2009-01-20 20:34
Antal inlägg: 5000

Miss_jk:inna det sätts en verklig diagnos av psykolog å läkare,har det genomgåtts en del tester,de kan bli rätt många.
Bara det att få en utredning kan ta väldigt lång tid dessutom tar utredningen tid att göra,,så kan vara en ganska långvarig process