Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 707 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:16 | |
![]() | pialina och nattravn: precis, känns som man kan få en pava i huvudet om jag går upp i tofflor och ringer på nu... Kan "ta" bättre om man pratar med dem i nyktert tillstånd. | |
| sigvard1 | 2009-01-25 00:19 | |
![]() | På många ställen finns en Störningsjour man kan ringa. Det är mycket effektivare än att prata med hyresvärden först, för värden måste ha något att "gå på". Jag tycker det är hänsynslöst att bete sig som dina grannar! | |
| swempa | 2009-01-25 00:19 | |
![]() | du kan bli utlöst från en bostads rätt om du inte följer angivna regler' gång efter gång jag vet har suttit med i styrelsen | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:33 | |
![]() | sigvard1: Tyvärr kan man tydligen inte ringa störningsjouren om man inte hyr av ett företag/bostdasbolag som på ngt sätt har avtal med dem, annars blir det polisen man får ringa och d känns ju lite drastiskt :/ Tack för omtanken! swempa: ok, bra att veta! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:44 | |
![]() | Tycker fortfarande mitt förslag var bäst. Säg till om du behöver hjälp med utförandet Afro. Jag kan ställa upp med att bli din tränga-mig-på-kompanjon. Helt klart kan jag tänka mig att ohämmat äta upp deras snacks och kräva att få provsmaka varenda alkoholhaltig dryck. | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:45 | |
![]() | Jag hänger gärna med på den tillställningen! | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 00:46 | |
![]() | Två snacksätare till din tjänst, Afro. | |
| Aurora Aurum | 2009-01-25 01:12 | |
![]() | Afro, tyvärr är det nog så att ska du få slut på festandet måste du ta konflikten, antingen genom styrelsen eller att själv knacka på, eller som tredje alternativ ringa snuten jag har både ringt polis och hört av mig till störningsjouren när grannar har festat för mycket, jag skiter i om de blir sura på mig, jag vill sova, och speciellt om man ska upp o jobba nästa dag | |
| twinklestars - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:57 | |
![]() | om du är bekymrad för repressalier så behöver varken hyresvärd eller polis säga att det är du som klagat, men något måste du göra! | |
| micro113 | 2009-01-25 15:02 | |
![]() | Och vill man ha konflikt så kan man följa med polisen upp och stå en bit bakom dem med armarna i kors och se sur ut ;))) Skämt å sido ... kontakta värden och klaga, du skall vara anonym i deras kontakter med den andre hyresgästen --- formellt brukar det utformas som; Klagomål har inkommit gällande ..... utan att närmare ange vem som klagat. | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:21 | |
![]() | Undra sa flundra om Afro bor i huset bredvid mig. Jag håller på att bli galen på en person som bor där. Inser hon/han (troligen det senare) inte att det ekar på gården så även alla andra hus runt om blir störda. Nu vet jag inte säkert, men tror det är en BR. Likväl har jag funderat över varför grannarna där inte säger till. | |
| Dr Sallasso - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:22 | |
![]() | Bosse e inte granne till mig TACK | |
| blankomblank | 2009-01-25 16:30 | |
![]() | Hälsa dom att om de betalar en 600kr per fest så kan ju du ta in på hotell så blir alla nöjda.:) Jag hade grannar som hade skriksex flera gånger i veckan mitt i natten och skrek och bonkade i en timme typ, sånt är ju betydligt pinsammare att klaga på! | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-25 16:33 | |
![]() | Hahaha! Skulle klaga i alla fall... | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 16:37 | |
![]() | Hade ni satt igång med en ordentligt ovation, med applåder, stampningar i golvet och busvisslingar varje gång de nått crescendo, Blank, så kanske de lite diskret hade förstått. | |
| Melania | 2009-01-25 17:18 | |
![]() | Be din hyresvärd gå med i störningsjouren så fixar dom detta. www.storningsjouren.se/ | |
| Safflor - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:59 | |
![]() | Vägledare har helt rätt! Rocka loss varje söndagmorgon och säg "vaddå.............??" | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 21:31 | |
![]() | Ni är för härliga, tack för all support och glada tillrop! Startade den här tråden igår kväll när jag (för vilken kväll/natt i ordningen) höll på att bryta samman och få spel. Som sagt, fest någon gång ibland får man självklart stå ut med, men sedan augusti nonstop more or less... :( | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-25 21:34 | |
![]() | Afrobeat, hoppas du får stopp på tokgrannarna. Du liknar Alanis Morrisette på din bild, fint! | |
| Afrobeat - Ej medlem längre | 2009-01-25 21:35 | |
![]() | Tack, Linn, va gullig du är! | |