Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 707 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nena58 | 2009-01-25 12:18 | |
![]() | sänd sporten på natten så man slipper s den av och till på nästan alla kanaler....... | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-25 12:20 | |
![]() | Betapetare: Men de siffrorna du har gäller det även sporten som kommer efter nyheterna eller enbart nyhetsdelen? | |
| mrperfect | 2009-01-25 13:44 | |
![]() | Jag har sagt det förr och upprepar detta med en dåres envishet: Ifall man inte visar sport så kommer många att sluta intressera sig för kroppsrörelser och motion och befolkningen kommer att i ÄNNU högre grad att brytas ned av vällevnadssjukdomar av typen stroke, fetma etc. För att kunna engagera personer inom idrotten måste det finnas förebilder, ifall elitidrott inte existerade så saknas detta. Är inte Gymnastik frivilligt i skolorna nuförtiden? Eller rättare sagt betyget kan räknas bort då man söker till högre utbildningar? Det främjar knappast "latmaskarnas" hälsa...eller? | |
| TASKMÖRT | 2009-01-25 13:56 | |
![]() | "Ifall man inte visar sport så kommer många att sluta intressera sig för kroppsrörelser och motion och befolkningen kommer att i ÄNNU högre grad att brytas ned av vällevnadssjukdomar av typen stroke, fetma etc. För att kunna engagera personer inom idrotten måste det finnas förebilder, ifall elitidrott inte existerade så saknas detta." Min erfarenhet är att en mycket stor del av de som följer sporten gör det med chips, bira och ölmage och får på nåt sätt snarare utlopp för sitt idrotts-katharsis genom att slavisk följa tv-sporten istället för att sporta. Jag kan inte mer än att hålla med TS i en stilla fråga om varför sport ska jämställas med nyheter. Speciellt när det ändå finns så många kanaler som bara visar sport. | |
| Ser bra ut | 2009-01-25 14:34 | |
![]() | att man har sporten i anslutning till nyheterna beror väl på att det är nya resultat som ska redovisas dagligen. skulle stavnings-, musik- eller vetenskapstävlingar eller händelser vara lika frekventa kanske de också skulle få sin egen lilla stund tillsammans med nyheterna. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:39 | |
![]() | Vad som räknas som nyheter kan ju diskuteras, men att det spelats en vanlig fotbollsmatch är ungefär lika upphetsande som att Le Louvre har flyttat på ett par tavlor. Sport kan inte jämställas med nyheter (såvida det inte hänt ngt spektakulärt), tycker jag. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:02 | |
![]() | Över en miljon läser svts texttv sida 300 dagligen, så intresset för nyheter inom sport är stort. Hmm... | |