Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 723 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:12 | |
![]() | I detta fall får du ursäkta mig, Mommes, men jag häpnar. Jag kan förstå att du känner dig otrevligt bemött av Telias bemötande mot dig, men jag tycker nog ändå att det där var lite att överreagera. | |
| pennyjenny | 2009-01-25 14:21 | |
![]() | Och varför skulle du inte få lämna ut saldot curly girl? | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:28 | |
![]() | Håller med Limerick.. Man kan inte dra alla på Telia över samma kam! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:29 | |
![]() | Limerick okej, det var det. Fattar inte vad TS vill med tråden egentligen och som representant för ett dåligt företag, fick hon höra vad jag anser om dem också. Men det är sant alltihop och jag tycker ändå man kan begära av kundyjänst, att den är till för kundernas hjälp och inte stjälp. Att kunna uttrycka sig i tal och skrift borde vara ett kriterium där. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:33 | |
![]() | Där tror jag inte att Telias kundtjänst är ett unikum, tyvärr. Jag kan förstå om de inte tycker att det är kul att få ta onödig "skit" från folk, men att folk blir upprörda tillhör nog jobbet. Ett jobb som de dessutom får betalt för att utföra. | |
| Dr Sallasso - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:34 | |
![]() | Ring Bosse | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:36 | |
![]() | pennyjenny saldo är en personlig handling bara DU har rätt att veta vad du har för "skuld". | |
| pennyjenny | 2009-01-25 14:41 | |
![]() | Ja, men säg då inte att ni inte får lämna ut det. Men hur kan man egentligen vara säker på att den som ringer in verkligen är den som ringer in? Bara för att det står att det är "Karin Svensson" som ringer in kanske det inte är så. Det kanske är "Eva Persson". Då blir det ju fel. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-25 14:44 | |
![]() | Jag är inte imponerad av fakturakundtjänsten. Damen var visserligen inte otrevlig, men extremt oföretagsam och okunnig. Det slutade med att jag fick ta reda på allting själv. | |
| pensionären | 2009-01-25 15:05 | |
![]() | Curly Girl. Det jag ifrågasätter är att när man ringer tex kundtjänst ang en felaktig faktura är det få som vet vad fibernät ocg IP telefoni är. Min bostadsrättsförening har betalt alla kostnader till Telia för installationen och det ingår i vår hyra, så varje gång jag har fått faktura sedan Oktober och påpekar detta förstår dom inte vad jag menar, det är bolagets fel som inte införmerar sina anställda. Jag har aldrig blivit bemött dåligt, bara trött på att förklara varje gång | |
| pensionären | 2009-01-25 15:12 | |
![]() | Curly Girl. Du ska absolut inte be om ursäkt för att du har dysleksi, att sitta i kundtjänst innebär att ta imot samtal muntligt och inte skriftligt, du behöver bara att bemöta människor, lyssna, vara trevlig och försöka att lösa problem, alla som ringer ang fel faktura är säkerligen upprörd och det måste man behärska. | |
| Curly Girl - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:24 | |
![]() | Penny jennie exakt och det är därför du får logga in på mina sidor där du kan se allt!!! Har man inget intenätt får man tyvärr vänta tills fakturan kommer och det får vi tala om. Samma sak om du skulle ringa om en faktura du tycker är felaktig då frågar vi alltid om OCR nr. Sen kan ja hålla med er alla andra också ill en viss del vissa av mian medarbetar som sitter på andra avdelningar tex kundtjänst säger och gör mycket men slarvar för att de är lata o låter "skiten" gå till faktura avdelningen som får rätta till det. Men tyvärr är de ju såhär de är ingen är perfekt alla gör misstag och det finns inte någon yrkesgrupp som är perfekt. Kred ändå till alla trevliga kunder och bra kollegor ;D | |
| pennyjenny | 2009-01-25 15:32 | |
![]() | Men jag ska väl inte behöva vänta på fakturan bara för att få veta hur mycket jag har ringt för just nu? Kan ju vara bra att ha lite koll på kostnaderna mitt i perioderna också. Tur att jag har Telenor då, för där kan man få veta sitt saldo. | |
| Zizzi | 2009-01-25 15:36 | |
![]() | Pennyjenny, om man går in på "Mina sidor" på Telias sida på internet, som Curly Girl pratade om, så kan man se hur mycket man har ringt för. | |
| pennyjenny | 2009-01-25 15:37 | |
![]() | Jo, men om man inte har tillgång till internet just då? | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:38 | |
![]() | I grund o botten är det för DIN säkerhets skull, Penny. Saker och ting kan tyvärr missbrukas och folk skulle kunna ringa upp för att ta reda på uppgifter om dig - ett svartsjukt ex som vill veta för hur mycket du ringt och kanske även till vem du ringt och hur mycket. | |
| pennyjenny | 2009-01-25 15:40 | |
![]() | Ett svartsjukt ex av motsatt kön kan inte kolla mitt saldo eftersom personen ifråga uppenbart inte är rätt person. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:41 | |
![]() | Hört talas om homosexualitet? | |
| pennyjenny | 2009-01-25 15:42 | |
![]() | Absolut, men förhoppningsvis kan inte min partner rabbla mitt personnummer.. | |
| Limerick - Ej medlem längre | 2009-01-25 15:44 | |
![]() | Vill han hålla koll på dig så klarar han nog av det ska du se. Fråga alla kvinnor runtom i Sverige som har skyddat identidet så kommer du nog få höra vad svartsjuka personer kan lyckas klura ut. | |