Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 723 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:17 | |
![]() | Jag ska publicera ALLT som du har skrivit till mig, Trash. Ingen trevlig läsning *rysa* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:18 | |
![]() | Det är bara copy paste av allt skit jag fått. | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:18 | |
![]() | *asg* | |
| Lill-IT | 2009-01-25 18:19 | |
![]() | Hehe...rob.. Trash...du är tillbaka <3 | |
| Bitte - Administratör | 2009-01-25 18:19 | |
![]() | ""Ang gårdagens händelse då en övervakare citerade ur privata mail för att motivera en avstängning, så bedömde han väl att det fanns ett allmänt intresse att offentliggöra vad som skrivits""Citerar Sotfinger igen jag tycker att h*n har rätt i detta det är en viss skillnad i ett privat mail, eller i det PP lägger ut , han bara förklarar sin stånd punkt,, och alla kan se att han faktiskt beskylls för nått som INTE är sant Bitte | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:21 | |
![]() | Självklart var det fel av Perpersa att publicera PM. Det borde han nästan få en reprimand för. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:23 | |
![]() | Det är det nog delade meningar om bitte. Du tycker så men kom inte och säg att ALLA (ja, jag kan också använda versaler för att visa mitt kraftuttryck) tycker så. Men ännu en gång så var det inte den händelsen som ska ältas igen. Utan jag i alla fall vill veta vad som gäller egentligen? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:24 | |
![]() | Tydligen så vet inte ens forumvärdarna vad som gäller eftersom de säger olika i frågan. Kanske bra att det redogörs en gång för alla! | |
| annelille | 2009-01-25 18:33 | |
![]() | .... men reglerna är ju solklara tycker jag.... .... enligt reglerna får man inte diskutera andra medlemmars regelbrott.... antar att det även ska gälla formvärdar.... de är väl ingen överhet som har egna regler..... eller....?..... det står även att forumvärdarna inte hyser agg eller är här för att hacka mot någon annan medlem....... | |
| barbi | 2009-01-25 18:47 | |
![]() | Jag respekterar dig bitte och ja gillar dig o ja tänker inte komma me på hopp men du skriver att det finns regler och det är bara för oss att följa dom det är just därför jag tar upp den här frågan vill ju veta vad som gäller! Vilka regler det just är de som gäller? | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-25 18:54 | |
![]() | Söndag kväll, och inte en värd i sikte. Är inte det lite märkligt? | |
| Mouche - Administratör | 2009-01-25 19:08 | |
![]() | Söndag kväll och den här värden vaknade just upp från en skön slummer på soffan. Herrejestanes vilka bekymmer folk har över saker som borde vara rena bagateller. Detta problem löser jag snabbt som ögat. Jag raderar tråden där forumvärden pejstade in saker. Jag HAR redan talat med densamme om saker och ting. Lugnt och skönt igen hoppas jag? Tråden stängs – Reglerna gäller - Friden härskar! Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2