Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 243 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snorklan | 2009-01-27 13:51 | |
![]() | Haha, urkul brandman :) | |
| Pialina | 2009-01-27 14:48 | |
![]() | Den här grejen råkade jag hitta nyss. Vet inte om den passar just den här 30-åringen, men gör vinflaskan till en annorlunda och mer personlig present än den brukar vara. www.pulju.net/shop/p...s. php?p=83 Nu är det en finsk nätsida, men säljs säkert i Sverige också. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-01-27 14:50 | |
![]() | www.tradera.com/NY-N...n_ 83010347 En sån! Troligtvis fake, men ändå. Ser snyggt ut. | |
| Lindalainen | 2009-01-27 14:53 | |
![]() | jag brukar ge folk man inte känner så bra, ett finskt bastu-kit! köp presentpåse på bolaget, lägg i två lapin kulta och en flaska koskenkorva och sen ett pkt finsk korv som finns på alla ica:n. om inte annat, så ett gott skratt. men fördelen är väl om det kommer från en het finne också ^^ | |
| toetooe | 2009-01-27 14:55 | |
![]() | Hej! en prenumeration på en tidning är skitbra! Kan beställas på tidningsbutiken.se eller liknande och sen kan man göra ett eget fint presentkort! En present som räcker länge samt som uppmuntrar till intressena han har! Digital foto t ex är en bra fototidning med tips och trix! | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:23 | |
![]() | Nu avviker jag lite från ämnet, men någon föreslog en korv med diverse drick- och ätbart. Om man får en sådan, känner man då inte lite "press" att bjuda de andra på det? Då blir det ju snarare snacks till alla och inte en present. | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:27 | |
![]() | Förhoppningsvis har ju mannen fler intressen än foto och musik *s*. Du kan väl fråga dig för lite mer? På det sättet får du ju mer idéer på presenter. | |
| Maja G | 2009-01-27 15:34 | |
![]() | Mumin: Man slår in korgen/lådan i fint cellofanpapper och det ska inte öppnas..Iaf inte under festen! | |
| tina221 | 2009-01-27 15:37 | |
![]() | När jag fyllde 30 fick jag en smartbox. Finns på åhlens etc. 46 upplevelser att välja på.allt från chokladprovning i malmö, till stadsvandring i sthlm. presenter.smartbox.c...fa ult.aspx Uppskattat! | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:56 | |
![]() | Samma regel bör kanske gälla för scrabblespelet då.."Du får det här paketet nu, men öppna det inte för då är det ingen som vill dansa på den här festen eller ens gå hem i tid" | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 15:57 | |
![]() | Vad valde du tina? För upplevelse alltså. | |
| snorklan | 2009-01-27 16:16 | |
![]() | Hmm.. Har precis fått veta att han inte gillar alkohol, men däremot gillar fiske.. Så nu är vi inne på att köpa nån fiskegrej(?!). Hans kära sambo var inte så behjälplig med vad han vill ha/behöver så vi sitter fortfarande på pottkanten. Det blir nog nån form av upplevelse eller presentkort (trist!) på närmsta fiskebutik. Tack för era tips! (Råkar nån av er vara fiskeintresserad får ni gärna skriva om nåt "kul" man kan tänkas köpa) | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 16:21 | |
![]() | Var bor han? Hur mycket får det kosta? | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 16:23 | |
![]() | www.upplevelsepresen...pa -dykning | |
| steffin - Ej medlem längre | 2009-01-27 16:26 | |
![]() | En upplevelse... kan paintball med gänget? Fallskärmshopp? | |
| Maja G | 2009-01-27 16:27 | |
![]() | Oj Snorklan..Är gift med en fiskare,så vi har grejer här för, ja, jag vet inte hur mycet.. Men det är svårt att köpa något, för det är väldigt speciellt vad man använder för slags flöten tex.. Fiske är ju bara inte fiske, utan det beror på VAD/HUR han fiskar..Metar han, eller pimlar han, flugfiske kanske, ja det finns många varianter på fiske... Där skulle jag rekommendera presentkort.... | |
| Maja G | 2009-01-27 16:28 | |
![]() | Köp en sådan där "sajungande fisk" ihop med presentkortet...De är ju döfula!:)) | |
| Muminkex - Ej medlem längre | 2009-01-27 16:28 | |
![]() | Vi var till Kolmården och klappade vargar...Det var uppskattat. | |
| Plåtnicklas | 2009-01-27 17:07 | |
![]() | något som inte skriker "gammal". | |
| lilla_m | 2009-01-27 17:13 | |
![]() | hm. Presentkort kanske inte är det allra roligaste att ge bort, men om det är lite ovanligt så är det väl en bra idé? Gav själv bort ett presentkort på rakning på salong till en kille jag känner. Mycket uppskattat och dessutom kan man välja lite olika prisklasser och behandlingar. Säkerligen uppskattat av sambon hans också! kolla in www.gents.se! | |