Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 20 278 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:24 | |
![]() | Jag tror det är en oskriven lag att den som har flest vänner är bäst ;P | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:26 | |
![]() | Både ja och nej tror jag Hanna, när ngn har 476 vänner undrar jag alltid om människan inte har annat för sig än att "samla" vänner på Facebook :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:26 | |
![]() | Hur man nu kan kalla någon som man pratat med en gång över nätet för vän övergår mitt lilla förstånd.. | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:27 | |
![]() | Jo, det är ju sant. Nästan 500 är ju lite mycket. Men man kan ju importera från msn, så kanske är på den vägen? | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:28 | |
![]() | mommesfrites, jag har jättemycket kontakt med mina gamla klasskompisar - vi skrattar åt gamla foton och chattar och mailar. Faktum är att jag återfått kontakten med några gamla vänner som jag inte haft kontakt med på10-15 år, och nu ska vi ha en återförening. Har garvat mig fördärvad åt alla gamla episoder. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:29 | |
![]() | ond_kanin, mitt med. Men de vänner jag har på Facebook är faktiskt vänner jag har och haft från "riktiga" livet. Sen kan ju även en person man träffar online få väldigt stor betydelse för en, jag har en nära vän som jag träffat så, dock ingen koppling till facebook. | |
| miss_ia | 2009-01-28 12:41 | |
![]() | Facebook ger mig ingenting. Jag har beslutat att bojkotta det. Sen ser jag inte någon anledning att facebook ska äga min identitet och mina bilder.... | |
| Järnröret | 2009-01-28 12:44 | |
![]() | Ehh. "Hysterin" kring facebook var väl som värst för typ 2 år sen men HEY! välkommen in i gamet. | |
| amazing | 2009-01-28 12:44 | |
![]() | Grejen med facebook e ju inte bara att hitta gamla vänner och klasskamrater. Jag tycker att d e kul att lägga ut kort från resor och fester och dylikt. Då kan alla som var med gå in och se alla foton typ.. Om man har varit utomlands tex och ens vänner vill se korten man tagit så kan ju alla kolla där, så slipper man visa alla korten för alla. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:45 | |
![]() | facebook var bara kul ett tag,,visst kommer man i kontakt med tiidgare vänner,,,,men det blir lixom inget mer än att man byter några ord,för mig har det blivit så sedan har det blivit som det blir med de allra flesta communities efter ett tag,,man får en jävla massa skit mail från män som tror man går med på vad som helst,jag kan inte skriva det råaste här,"barnförbjudet"det är bara en J****A porr/dateing sida numera,,enligt mig=/ | |
| miss_ia | 2009-01-28 12:46 | |
![]() | amazing, och sen kan du inte ens säga ett ord om facebook beslutar att använda dina bilder i reklamsammanhang eller dylikt. Dom ÄGER bilderna så fort du klickat klart på uppladdningen. | |
| amazing | 2009-01-28 12:49 | |
![]() | så har jag inte sett på d... men vad skulle dom tjäna på att använda våra kort? Om dom vill använda ett kort på mina djur eller mina fester så får dom väl göra d... | |
| miss_ia | 2009-01-28 12:51 | |
![]() | amazing....det är okej att du tänker å..men jag ser till upphovsrätten och dylikt...mina bilder är mina...och visst sprids dom på Internet, men dom är fortfarande mina....enligt facebook är de deras...där är skillnaden... | |
| Caligatia | 2009-01-28 12:54 | |
![]() | Det enda jag använder Facebook till mer eller mindre är som en gigantiskt kontaktbok med födelsedagsdata... :) Lite bloggande blir det ju också, o lägger upp lite bilder (inga viktiga). | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-01-28 12:56 | |
![]() | Usch ... så dåliga erfarenheter av det där stället. Fick så mycket info om allt och alla - info som man inte ville ha. Smärta. Radera allt. Gå vidare. :P | |
| micro113 | 2009-01-28 13:07 | |
![]() | Jag har aldrig varit på Facebook -får nog kika in och kolla vad det är för något. miss_ia Håller med om att det är ett oskick att inte respektera upphovsrätten. Använder man andras bilder eller text i kommersiellt syfte -- vilket reklam givetvis är - så skall det givetvis ske både med ägarens tillstånd och utgå ersättning. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-28 13:08 | |
![]() | Linn, okej det låter trevligt. Törs inte leta upp mina gråhåriga, flintskalliga skolkompisar. Tänk om man skulle frestas att skjutsa på moppe eller ha sex på handikapptoan igen. | |
| ShikamaruN | 2009-01-28 13:09 | |
![]() | Aldrig haft och kommer aldrig vilja. | |
| mrperfect | 2009-01-28 13:12 | |
![]() | Kan man avsluta sitt konto där? Det är mitt kriterium på seriösa siter | |
| carhum | 2009-01-28 13:20 | |
![]() | man kan avsluta sitt konto. självklart. | |