Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:09 | |
![]() | Ha ha! Och det låg en air av slitna komplimanger i luften runt dig, Robban? | |
| Prositi | 2009-01-30 18:09 | |
![]() | Det spelar väl ingen roll om andra tror att du raggar? Det viktigaste är ju att du och din kille vet att du INTE gör det. Man kan aldrig hindra folk från att tycka och tänka saker. Även om du inte hör vad de tycker eller tänker så tänker och tycker de ju saker. Det kan du aldrig ändra på. Var dig själv och låt dem tycka och tro precis vad de vill. Du är en glad, social och charmig tjej....var glad för det. | |
| Prositi | 2009-01-30 18:11 | |
![]() | Tänkte på det Sylvia skrev.. Är det så att vi ska komma på ett nytt ord som passar tjejer? Killar raggar och tjejer..... Ja, vad ska vi kalla det tjejer gör? | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:14 | |
![]() | Jo du, Sylvia, redan efter det tredje "Vad fin du är" var rigor mortis ett faktum. :-) | |
| Billan_85 | 2009-01-30 18:15 | |
![]() | Jag raggar inte. Oskyldigt flirtande kanske men ragga är inte min grej. Däremot så folk på mig vilket jag har blandade åsikter om. Det roligaste jag har varit med om när jag varit ute är när en tjej puttade in en tjej precis framför mig och sa "nämen, där är ju du, hej!". Jag blev skitförvånad och sa "hej, har vi setts förut?" Tjejen svarade "nej, jag har sett dig på tv." och då säger den andre tjejen, "men vafan, vi skulle ju inte säga tv". Sen garvade vi lite och började snacka alla tre och helt plötsligt utbrister tjej nummer 2, "du har ju tuttar!!" Vi skrattade så vill höll på att bli utslängda och hade kul ända fram till stängning. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:17 | |
![]() | prosit:ja klart det är så!men där har du min tanke om saken i sig | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:17 | |
![]() | Tjejer är ofta (ja, jag generaliserar) mer passiva i såna här situationer. Vi sänder via kroppsspråk och mimik ut signaler om att vi kan tillåta männen att uppvakta oss, men (det synliga) initiativet vill vi helst skall vara deras. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 18:17 | |
![]() | enda* | |
| Prositi | 2009-01-30 18:18 | |
![]() | Då är jag med... | |
| Prositi | 2009-01-30 18:20 | |
![]() | Men men.... Ni tjejer är less på killar som går fram och ger komplimanger bara efter en kväll. Men ni tjejer ger vinkar med blickar, kroppspråk istället för att gå fram till en kille. Men de ni vill med ert kroppspråk och blickar med mer är ju just att killar ska gå fram till er och ta kontakt. talar ni inte lite emot er själva? | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:21 | |
![]() | jag säger hej... kollar ögonen och kroppsspråket, lyssnar på stämmans kvalitet och låter mig träffas av orden som hennes sinne formulerar. om jag känner fjärilar i magen går jag vidare med vad som bjuder sig från mitt inre. med lite tur slutar det med lakanyoga. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:24 | |
![]() | Nej, vi talar inte emot oss själva. Jag har inte sagt något om att det är fel att gå fram och ge komplimanger efter bara en kväll. Jag har sagt att slitna komplimanger är trist, men känns de äkta så kan de vara hur banala som helst. Sen behövs ju inga komplimanger. Det är nog av en komplimang att killen kommer fram och pratar. | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:26 | |
![]() | sylvia- jag upplever faktiskt oftare att jag blir uppraggad än tvärtom. speciellt unga tjejer är framfusiga och tack gud för det! de kan vara riktigt fräcka, kyssa utan förvarning, tafsa osv. hehehe kul att tänka på så här i ensamhetens tider. | |
| Billan_85 | 2009-01-30 18:26 | |
![]() | SP: Det beror väl på vilket skick killen är i och vad klockan är? :D Stapplande killar kvart i tre kan inte vara någon höjdare.. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:27 | |
![]() | Shit, danskorna är galna... | |
| Billan_85 | 2009-01-30 18:27 | |
![]() | Haha | |
| mark69 - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:29 | |
![]() | Behöver inte ragga, de dras till mig, men om jag ser någon som ser intressant ut så vill jag se djupt in i ögonen.. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:30 | |
![]() | jag raggar klassiskt: lite brylkräm i håret, lynx-kepan på och så ser jag till att min pimpade opel kadett är nytvättad och fin, wonderbaumen på plats... jag brukar börja med att sladda runt i snön bakom OK-macken. Spelar "Rock you Like a Hurricane" extra högt så att brudarna kan höra mig om de inte ser mig. När klockan är framåt tio och jag vet att det brukar vara lite "demand" efter folköl så brukar jag gå in på macken och hänga tills någon tar kontakt med mig: "Du dude, kan inte du köpa lite folköl åt oss?" "Men du tjejer, vad får jag för det då?" "Dude, du är så jävla bra! Kom igen nu då" "Okej då fan, men då får ni åka med mig tillbaka" "Mäh! Men..." *här brukar tjejerna slå ut med armarna i sina puffiga vinterjackor och snacka med varandra* "Okej då dude vi åker väl med dig då. Men köp helt helt flak då!" Så, med rätt kepa och musik behöver man inte mer. | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:32 | |
![]() | Antingen så dras tjejer till killarna här, eller så vill de(snubbarna) inte ragga, eller så är tjejerna helt oemottagliga för dylikt. Allt enligt vad som lästs här, hur fan går det då till när 1000tals män och kvinnor kommer träffas på krogen ikväll och gå hem och knulla? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-01-30 18:32 | |
![]() | Billan: Jag är inte så känslig för om någon är full, man märker ändå vilken slags person det rör sig om. En gullig kille är fin om han svajar omkring kvart i tre också. Men du kanske menar att komplimangerna blir mer slitna då? Ja, ordförrådet blir ju rätt begränsat under de omständigheterna... :) | |