Spelrum
Giraffen22
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade39
Mobilspel
Pågående19 213

Forumkategorier

Användare Inlägg  
ANDERStG2009-01-31 16:51
Antal inlägg: 7560

Du måste ju berätta vem du själv var vid tillfället. Var du den finniga pojken som inte vågade möta blicken? Eller var du typen med mopedmustasch och slö blick?

kermis2009-01-31 16:55
Antal inlägg: 1323

Nu ska vi inte vara negativa... det gick ju bra för den här killen:

www.nygirlofmydreams.com/

först var det bara den nedre bilden som, fanns på sidan, men adressen spreds snabbt och de fick kontakt och blev tillsammans till och med... de var med i nåt tv-program för ett år sen eller så.. Visst, det är så überromantiskt att det normalt bara sker i filmer, men vad sjutton, man ska väl inte fega ur för att oddsen är små? Det KAN ju vara rätt också! Alla medel är tillåtna när det gäller sånt här. :)

Anden_88 - Ej medlem längre2009-01-31 17:09
Antal inlägg: 313

Anders, jag var nog den finniga pojken med moppemusch som då hon vankade i min riktning försökte möta hennes blick. Jag tror hon aldrig riktigt tittade på mig, tittade mest ned i golvet eller mobilen. Dessutom tror jag att jag är rätt bra på att inte synas. Men en gång kom hon väldigt nära mig, gick sakta rakt mot mig, men vek av ca 1,5 framför mig, fast utan att titta mig i ögonen då. Och hon gick ju runt där hela tiden så..

Hon rörde sig lätt och graciöst, som en solfjäder i en Geishas hand.
Nej men allvarligt.. det var något speciellt med henne, eller kanske bara hennes utseende.. jag vet inte.

kafountine - Spelvärd/Forumvärd2009-01-31 17:31
Antal inlägg: 5809

Men om hon inte ens såg dig då och du var såååå blyg och inte vågade gå fram till henne då vad får dig att tro att det blir annorlunda nästa gång? Vad ska du säga till henne? Vad ska du göra för att få henne att bli nyfiken på dig?

Piaree2009-01-31 17:44
Antal inlägg: 1325

Mäh. Vill du hitta henne eller inte? Är du inte ganska desperat då? Verkar så iaf. Häckla inte kreativa förslag! Jag har sagt mitt.
Lycka till & god kväll!

jerrylover2009-01-31 17:53
Antal inlägg: 2

Hur går det för dig?! Jag tycker att det är extremt gulligt av dig att försöka hitta henne=)

dilivio2009-01-31 18:30
Antal inlägg: 643

ao. Betapet - the girlfinder, nu bättre än matrix

Linn79 - Ej medlem längre2009-01-31 18:49
Antal inlägg: 4279

Du verkar rar, leta upp henne på skolan - se vad som händer! :)

Skulle absolut undvika att tala om att du involverat hela sverige i sökandet och avråder starkt från att sätta upp en efterlysning. Sånt är gulligt på film (ibland) men i verkligenheten känns det inte fullt så gulligt.

brandman292009-02-01 11:31
Antal inlägg: 155

eller så gör du det!!! sätt upp en efterlysning, vad kan vara det värsta som händer?? att du inte kommer träffa henne igen?? sannolikheten är ju ganska stor att det kommer du ändå inte göra....för fasen ställ dig med megafon och ropa ut din efterlysning vid skolan...go for it bigtime...

Linn79 - Ej medlem längre2009-02-01 11:45
Antal inlägg: 4279

En sådan sak kan bara fungera om en brandbil är inblandad. Du kanske kan hjälpa till?

Prositi2009-02-01 11:47
Antal inlägg: 539

Vilken gullig tråd.
Liknar ju en romantisk film där ni till slut kommer finna varandra via betapets forum.
Maila varandra ett år eller två, sedan kommer ni träffas och....ja...ska det vara en komedi eller drama?

Komedi, då blir ni ett par och gifter er..
Men om man hellre vill ha ett drama så märker ni när ni träffas på riktigt att det var ju inte alls samma sak som de romantiska och gulliga mail ni skickat till varandra under lång tid.

Men det är klart att det kommer gå bra för er!!!

Anden_88 - Ej medlem längre2009-02-01 13:33

Liten uppdatering, inte en enda betapetare verkar veta av att det finns folk på danshögskolan. Inte heller någon på någon annan sida jag försökt på.

Folk som vet vad danshögskolan är verkar inte ha lyckats förstå sig på vad internet är. Eller så är folk helt enkelt rädda för att det kanske skulle råka vara tjejen jag spanat in som just dom känner.

Pseudonymf2009-03-18 21:40
Antal inlägg: 8282

Anden: Jag vet inte vad alla människor sysslar med på sidan om vid sitt Betapetande, men visst borde det väl finnas någon som har nån kontakt vid danshögskolan, Sthlm. Om det krisar sig i hjärttrakten får du efterlysa henne på radio eller på efterlyst :)
Lycka till, vännen. Vi ses bland blocken ^^

Helröret2009-03-19 13:28
Antal inlägg: 364

Här www.betapet.se/user/...ri d=157983 hittade henne åt dig! Du kan pma mig så får du bankuppgifter!

vinterresa - Ej medlem längre2009-03-19 14:59
Antal inlägg: 253

Anden_88, vad får di tro att hon är intresserad av dig? Hon vankade inte framför dig för att väcka intresse. Hon var i Arlanda för att resa.

Skärp dig, Anden_88, du dagdrömmer. Danskoleflickor raggar inte på flygplatser.

Pseudonymf2009-03-19 15:17
Antal inlägg: 8282

Vinterresa, krossa inte hans pojkdrömmar. Han lär ju definitivt inte få reda på det om han aldrig hittar henne...

Körvel2009-03-19 15:36
Antal inlägg: 83

Ehh, bryr du dig bara om utseendet eller? Du vet väl inte om hon är värsta bitchen.. Och feg är du så det räcker och blir över! :-) Och om du verkligen tyckte att den här "pangbruden", "toppsnäckan", "puddingen" "godbiten" os.v, var så snygg, så kunde du väl iallafall ha hälsat?.. Lär dig att inte bara gå efter utseendet! :-s

Viktor_M - Ej medlem längre2009-03-19 15:54
Antal inlägg: 1637

yo, vinterresa, tala inte illa om dagdrömmande. dagdrömande är heligt. Du förolämpr mitt liv, människa. :P

NadaR2009-03-19 15:56
Antal inlägg: 329

Jag hoppas du hittar din flicka, och att hon är så underbar som du mins henne. Lycka till!

Anden_88 - Ej medlem längre2009-03-19 16:21

Vad folk tror att jag går enbart efter utseendet, först och främst så kom hon ju förmodligen från civilisationen, vilket borde säga det mesta. Sen så råkar det faktiskt vara så att jag har gåvan att kunna se långt bortom utseendet i folks utseende! Citera gärna den meningen och kommentera ni som tänkt forsätta hacka!

Vore det bara en snygg flicka som går förbi, och man skulle få för sig att få tankar om henne, så skulle det endast vara.. ja ni förstår, inte såhär iaf!

Kan även säga att jag fortfarande inte hört av någon med en endaste liten ynka kontakt på danshögskolan..=/

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?