Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| twinklestars - Ej medlem längre | 2009-01-31 12:59 | |
![]() | abuse-of any kind | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:01 | |
![]() | När man ber om hjälp och folk hånar en fast att man säger att man menar allvar! Se "vad händer tråden" | |
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:02 | |
![]() | linn-frågan är om man vill intala sig själv det -att man är lycklig - med alla dessa mail-eller om man vill lägga ett lager till på fasaden, vilket som, så är det sorgligt om det är så, en dag krackelerar den, och då får man hoppas att de riktiga vännerna som sett människan under ytan orkat stå kvar och vänta.. | |
| Mandark | 2009-01-31 13:02 | |
![]() | Linn79: Ne, men har nu lovat att bättra sig och gör hon inte det så får sonen flytta hem till mig igen. Vi pratar ändå om 20 mil mellan oss :-/ | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:05 | |
![]() | när djur far illa,när jag blir ifråga satt spec i ngt känsligt ämne,när jag känner jag inte blir respekterad,när man tar mig för given,när jag ser dom jag älskar blir ledsna & besvikna | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:06 | |
![]() | zorro - ja, det är vad jag tror också. Lite synd, för jag gillar henne verkligen. Mandark, vilken jobbig situation - hur vill du ha det då, om du får välja? | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:08 | |
![]() | Håller med trådstart. Intolerans, fördomar och hat blir väl ingen glad av. Förra veckan jobbade jag på en förskola. Det var en flicka med speciella behov där som var ganska ensam under rasterna. Sånt hugger till extra i mitt hjärta. Barn i utanförskap. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-31 13:08 | |
![]() | Mandark: Skriver på det också. Ex-män/fruar som inte tar sitt ansvar. Fy fasiken . . . jä*la egotrippare. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:10 | |
![]() | Utanförskap gör mig också väldigt ledsen. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det faktiskt. Stackars barn.. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2009-01-31 13:11 | |
![]() | Jag bli besviken på människor som inte håller det de har lovat. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:11 | |
![]() | Kafountine, jag hejar på dig. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:12 | |
![]() | Besviken kan jag bli på jättemycket men det förgiftar inte mitt liv mer än en kort stund. Exempel på såna besvikelser kan vara att vädret inte alls är som det borde idag, mitt paket kom inte med posten, tv-programmet är inställt, mjölken är slut, jag förlorade ovanligt mycket på betapet :) Drygare är det med människor som sviker och beter sig på ett sätt som inte alls är bra. Då kan man bli riktigt ledsen. Jag blir också ledsen och besviken på mig själv om jag gör någon illa, särkilt oförskyllt. | |
| Mandark | 2009-01-31 13:13 | |
![]() | Linn: Om jag får välja själv så vill jag såklart att sonen ska bo hos mig. Och får sonen själv välja så vill han bo hos mig, men han måste visst ge sin mamma en chans nu efter ha bott hos mig större av hans tid. | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:19 | |
![]() | Mandark: Måste vara jobbigt för er alla tre. 20 mil kan kännas som väldigt långt borta när man är barn (och förmodligen också när man är vuxen och saknar sitt barn). Vad tror du om framtiden? Blir det bättre? | |
| Mandark | 2009-01-31 13:22 | |
![]() | Linn: Eftersom jag och mitt ex är katt&råtta, så hoppas jag att sonen får flytta hem till mig - igen. Han vill ju det själv, men han är bara 7 år och 'fattar ingenting' så det blir såhär att han får bo hos sin morsa ett tag, och sedan får vi väl se vad framtiden visar. | |
| Canopus - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:49 | |
![]() | elitismtänkande-folk som håller andra utanför för att de tror sig vara förmer, hör jag om barn som mobbas blir jag också ledsen | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-01-31 13:51 | |
![]() | jag blir ju oxå lessen om jag själv sårat ngn på ngt sätt,som tur är så har det knappt hänt,men ibl så kanske man måste,som att man gör slut men den man är med vill inte,men på sikt så sårar man ju han/hon mer om man bara för kvar för att man INTE vill såra | |
| Pim_ | 2009-01-31 14:04 | |
![]() | När folk har så lite att vara glada för att de gör listor över saker som gör dem olyckliga. | |
| mimmipigg1 | 2009-01-31 14:07 | |
![]() | Människor som alltid använder hårda ord och trycker ner framför allt svagare individer tex barn och djur.... De får mig att se rött! | |
| carlmartin - Ej medlem längre | 2009-01-31 14:12 | |
![]() | jag blir ledsen när jag tappar kontakten med mig själv. | |