Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:54 | |
![]() | amen fy!dags å plocka ut kuddarna där va!hahaha | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:54 | |
![]() | 130.000 skulle jag garanterat använda till några vändor till Thailand, Nya Zeeland och USA i stället! Men så har jag vuxit ifrån att bry mig om hur andra uppfattar mitt utseende :) | |
| CHL | 2009-02-02 20:55 | |
![]() | mys : kanske det :) | |
| CHL | 2009-02-02 20:55 | |
![]() | gunilla: det hade jag med.. men nu helt plötsligt bryr jag mig igen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:56 | |
![]() | elr så låter du dom vara,,händerna visar sin egen historia*s* | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:56 | |
![]() | Livet var definitivt bättre före plastikoperationernas tid. Det är ett sjukt samhälle vi lever i som vill föryngra, försköna och förbättra de redan vackra. Ja för det jag ser på bilden av dig CHL så ser du vacker ut och oftast är det de som redan är vackra som förbättrar småsaker och det är en sjuk företeelse tycker jag. Rynkor kommer med åren det går inte att komma ifrån, de som inte kan inse det lär få fortsätta att fixa och dona fejan tills döden och är det verkligen någonting att sträva efter? | |
| CHL | 2009-02-02 20:57 | |
![]() | fast dom pengarna skulle jag inte lägga, aldrig! Inte på sånt, drog mest historien om vännen för att folk ska inse hur utrbrett det verkar vara i unga åldrar. | |
| _abc_ | 2009-02-02 20:58 | |
![]() | Jag resonerar att om man har x antal miiljoner så visst, spendera några hundra tusen på utseendet om det "gör dig lyckligare". Men om du måste spara i några år och vrida och vända på varje 10-krona i några år, hur kan man prioritera att göra sådana operationer? "Jag har lagt mycket märke till dom rynkor jag fått, funderar på livet i helhet och vad jag uppnåt och inte." Vad har detta med plastikkirurgin att göra? Du håller tillbaka något eller? Det du inte uppnått än är väl att skaffa massor med rynkor i hela ansiktet, undvik plastikkirurgin och du kommer uppnå det så småningom. | |
| CHL | 2009-02-02 20:59 | |
![]() | det jag faktiskt inte kan förstå är hur jag som alltid varit så nöjd med mig själv, bryr mig om en "rynka" Åldersnoja? | |
| yogimama - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:59 | |
![]() | jag är för valfrihet, det är upp till var och en vad man vill göra med sin kropp. MEN, det är vackert med ett ansikte som ser ut att ha levt, varje rynka symboliserar skratt, sorg mm. Jag hade också kroppskris vid 30-strecket, men nu tänker jag så att jag är jag, och vill bli omtyckt för den jag är, inte hur jag ser ut. Däremot så tycker jag att hälsosamt leverne och träning är bra, för då orkan man hänga med länge förhopningsvis : ) | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-02 20:59 | |
![]() | Läskigt att hon var 21..Ofta ser folk inte alls bättre ut om kirurgen eller nån klantat sig. Linda Rosings läppar t.ex är ju inte fina alls, stackarn | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:00 | |
![]() | ...operera på. KÖR bara. Har du cashen så. Inget är naturligt. Inget är fel. Jag är SÅ kryptisk. Men seriöst, inget fel med att åtgärda något om du VERKLIGEN vill. Hurvida samhället är en produkt av oss, el tvärtom. Vad som är "rätt" och "fel". Det är en annan diskussion. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:00 | |
![]() | Ja CHL, förmodligen en 30 års kris. Det brukar gå över när man fyller 35 för då är man närmare 40 än 30. :) | |
| CHL | 2009-02-02 21:01 | |
![]() | ABC: Menade att man har tankar om allt just nu... Dock inte relaterade till varandra.. Funderar mycket just nu över allt, både vad jag uppnått och annat. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:01 | |
![]() | Men jag håller med dig TS Det suger att åldras. USCH! | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:02 | |
![]() | Så j..a läskigt att upptäcka att man ser ut som mamma | |
| CHL | 2009-02-02 21:03 | |
![]() | ja.. men förstå dock att detta jag skriver är tankar och inte planer :) Försöker hitta mig själv igen och trivas med den man är. Dock inte så lätt alla gånger när man ser en gammal kvinna i spegeln och känner sig som en ung :) | |
| Tess 08 | 2009-02-02 21:04 | |
![]() | Kan vara en åldersnoja. Frågan är hur länge du kommer att bry dig om denna GIGANTISKA rynka (den syns säkert från ca 200 meters håll)... Bryr du dig just nu eller är det något som kommer att störa dig länge, länge? Kan det vara så att något nyss hänt som får dig att tänka mer på denna rynka? (kan ju vara något som hänt dig eller någon du känner) En kompis till mig la ner x antal tusen för att fixa till näsan... Hon är skitnöjd, men jag har svårt att se någon skillnad. Dock anser ju hon att det är väl spenderade åengar och gör det henne gladare/lyckligare så är det ok för mig. Min egen plastikoperation är jag mycket nöjd med... dock tror jag att jag kommer att bli beroende då jag nu upptäckt ytterligare en grej jag vill "fixa" ;-) | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-02-02 21:04 | |
![]() | jag hoppas att jag kan lära mig leva med den "krocken"=) annars får jag väl lägga mig under kniven då =P | |
| CHL | 2009-02-02 21:04 | |
![]() | måste utgå, gamla tanter måste sova nu *skojar* Näddå, duscha å käka lite .. CSI med ju :) | |