Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pseudonymf | 2009-02-04 21:58 | |
![]() | Här är några (här visas enbart headers) designer som jag gjort: rosamartina.blogg.se...bi bliotek/ | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2009-02-04 22:05 | |
![]() | Du fixar alltså bara ihop några personliga bilder i PS? | |
| Prositi | 2009-02-04 22:18 | |
![]() | Det viktiga är ju inte hur ens blogg ser ut utan vad som står. | |
| Pseudonymf | 2009-02-04 22:20 | |
![]() | Nej inte fullt ut :) Fast i grund och botten, ja! För mig handlar det om att ha bra kvalité på sina bilder, sen att sätta ihop dem så att det ser harmoniskt ut, eller tills den som beställt den blir nöjd! Sen så kodar jag en stilmall och fyra kodmallar, utifrån blogg.se:s befintliga, till personliga. Det beror helt på vad personen ifråga vill ha :) Sen så tror jag nog att de flesta som beställer designer av mig, vet att de kan få de gratis nån annanstans, men ändå vänder de sig till mig! Jag tycker att det är kul och eftersom jag aldrig tvingar nån att få en design av mig så anser jag att bara para ihop några personliga bilder i PS, kan räcka ibland! | |
| Pseudonymf | 2009-02-04 22:21 | |
![]() | Många tycker att det är roligare att blogg när de har en snygg design :) Låter säkert klyschigt, men jag mår bättre när jag har fint runtom mig och det gäller även min blogg! | |
| Prositi | 2009-02-04 22:26 | |
![]() | Man kan ju likna det lite vid en bok.... Läser du hellre en bilderbok? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-04 22:50 | |
![]() | Jag fattar inte grejen med bloggar. Vem orkar läsa att nån köpt en mascara och ätit sallad. Jag fattar verkligen inte hur man hinner orka engagera sig i andras skittråkiga vardag. Jag känner mig som en som säger att "Det var bättre förr..med en levande orkester än den datoriserade musik som görs nu" Jag blir själv aldeles trött och matt när jag hör såna outvecklade saker..Så jag känner mig som en sån nu..alltså jag vet att jag är helt efter och är typ för gammal eller nåt men jag fattar verkligen INTE vad det handlar om. Jag fattar inte och jag hoppas jag aldrig får en dotter. Ever | |
| Pseudonymf | 2009-02-04 23:18 | |
![]() | Din önskan om kön på dina barn har väl inte med bloggning att göra? Du behöver väl inte ens engagera dig i att läsa bloggar om du inte gillar dem :) Den här tråden skulle väl inte handla om ifall man gillar bloggar eller ej, utan om utseende på bloggar. | |
| Pseudonymf | 2009-02-04 23:18 | |
![]() | Bilderbok? | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-04 23:35 | |
![]() | Nej..alltså jag var mest inne på dina länkar till andra bloggar. Satt och läste på dem i typ en kvart och då skrev jag ett off-topic inlägg här. Jag förstår att man gillar bilder, design och allt möjligt. Men jag förstår inte vidden av att folk skriver SÅ MYCKET om saker och att så många läser och komenterar t.ex en bild på en tallrik med köttfärssås. Hur orkar man skriva "Där blev jag hungrig. Själv åt jag nudlar igår" Hur orkar man fota en tallrik med köttfärs på och lägga upp bilden för det första. Hur orkar alla komentera och hur orkar man vara så hela tiden genom en hel blogg och så finns det tiotusen exakt likadana bloggar. Det är ju nåt som är helt sjukt känner jag..men nu ska jag sova | |
| Pseudonymf | 2009-02-04 23:36 | |
![]() | ok :) | |
| emmylicious | 2009-02-05 00:33 | |
![]() | håller med om att man mår bättre när man har det snyggt omkring sig. och nu när jag har en blogg så ingår den i saker som finns omkring mig och då måste den vara snygg. har suttit och jobbat på en ny design i en hel dag nu, och lite igår och jag känner mig typ lyckligare när jag ser hur snygg den kommer att bli. men en fråga pseudonymf, pop-uprutorna, hur har du lyckats göra dom? ..eller måste jag donera och få en design för att få reda på det? :P | |
| Pseudonymf | 2009-02-05 13:44 | |
![]() | Du anar inte mina hemligheter ;) Men jag kan skicka ett mail till dig! | |
| Pseudonymf | 2009-02-05 13:52 | |
![]() | emmylicious - du har mail! Sen om det som står där i kan hjälpa dig, det vet jag icke. Men kanske en bit på vägen. Men följ instruktionerna i mailet så kanske du lär dig nåt kul :D | |
| __SaNnIs__ | 2009-02-05 17:11 | |
![]() | De som inte vill betala för en design. Hoppa in i er Photoshop och knåpa ihop något som DU tycker är fint och stilrent. Behöver ju inte vara glammigt och massa krussiduller. Gå in sedan till bloggdesign, Han skriver bra och visa från grund och botten hur du ska gå till väga. Till och med jag fatta vad han skriver och då är de bra! Min blogg är inte häftig, den är stilren och inte en himmla massa krussiduller... Ändå så har man en bunt läsare :D | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-02-05 22:26 | |
![]() | Pseudo, hur mycket tjänar du per bloggdesign? Alltså kan du tjäna pengar på det du gör eller är det mer en kul grej? | |
| Pseudonymf | 2009-02-05 22:35 | |
![]() | Jag kan inte leva på det ;) Och skulle jag göra det så blir en hel del pappersarbete först. Förmodligen som nån form av egenföretagare, f-skattsedel os.v. Nu doneras pengarna och då behöver man inte skatta, men det lär ju gälla under en viss summa. Men det är mest som en kul grej. Gör allt från 1-4 i månaden, så det är inte så mycket! | |
| Mekano - Ej medlem längre | 2009-02-06 00:36 | |
![]() | okeey..:)) | |
| __SaNnIs__ | 2009-02-08 17:41 | |
![]() | Jag kommer under veckan att hjälpa andra med ett bättre utseende på sina bloggar. Kommer ta enbart 20kr för varje desgin eftersom de är pill och tid som måste läggas ner till desginen. Om ni är intresserade så kontakta mig på min blogg.. sannis1987.blogg.se | |
| Pseudonymf | 2009-02-08 22:35 | |
![]() | Oj, 20 kr :) Hoppas du får några att hjälpa! Det är kul att designa bloggar :) | |