Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 627 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Solinari | 2009-02-07 18:36 | |
![]() | Finns så mänga bättre sångerskor i Sverige än Shirley, fattar inte varför hon varit med så många gånger.. eller för att tala om Kicki, Charlotte Perelli och gänget. Finns så mkt talang i detta land, men de får aldrig chansen att visa sig i sådana här sammanhang. Illa. | |
| krutmarie | 2009-02-07 18:39 | |
![]() | Snoosy, läste vidare vad du skrivit, inte f-n skulle Vikarby avsiktligt försöka se skadad ut! Anja, vet jag inte, hon har ju ont i ena knät och kanske kände att det här kommer inte att räcka. Hon har ju inte samma djävlaranamma som förr, men då vore det ju bättre att hon slutade tävla tycker jag. Sen till alla dessa fanatiker som tror att Sverige ska ta medalj i varenda gren i VM, så j-a jobbigt att höra att det inte gick hem den här gången heller. En hedrande sjätteplats är väl inget att sträva efter när/om man är där för att vinna. Lindsey Wonn är för mig den enda som levt upp till alla förväntningar hittills. Detta här inte alls till schlagerfestivaluttagning en, men iaf delvis till uppgjorda eller inte tävlingar. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2009-02-07 18:50 | |
![]() | Vissa länder i ESC anser vid olika tider i historien att det är musiken och inte artisten som tävlar, så de väljer först en vinnarlåt och sedan utses en artist på ett mer eller mindre avancerat sätt. | |
| Pococurante | 2009-02-07 18:59 | |
![]() | Hoppas på Fagerlund, INTE för att det är han utanför att bandet är mina kompisar :) | |
| Ond_Kanin_ - Ej medlem längre | 2009-02-07 19:24 | |
![]() | Förmodligen kommer nåt jävla piss att vinna, troligen EMD när alla rikets 12-14 åriga tjejer kommer ringa och rösta sönder växeln... | |
| Snoosy | 2009-02-07 19:29 | |
![]() | krutmarie, du verkar uppenbarligen ha nått emot mig :) ja, vad ska man säga. Att Shirley är självgod. Det har hon tom sagt själv, men att hon gör det med glimten i ögat. Fast jag gillar inte folk som ens är självgoda med glimten i ögat ;) | |
| Snoosy | 2009-02-07 19:30 | |
![]() | kaninen, det har nog inte med tonåringarna att göra om de vinner. Vinner dom, så är det enbart för att juryn bestämt så och inget annat. Tyvärr.. | |
| Snoosy | 2009-02-07 21:17 | |
![]() | alcazar vinner allt, förhoppningsvis iaf :) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-07 21:22 | |
![]() | melodiPestivalen | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-07 21:22 | |
![]() | Tsss, inte vara sån NR. Det är ju skoj :) | |