Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 294 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-02-07 21:52 | |
![]() | o nu läste jag min mail ja fick av dom.. där står de klart o tydligt att de kostar.. fan att ja inte läste de innan ja gjorde testet!! | |
| Tinna | 2009-02-07 21:53 | |
![]() | www.konsumentverket....or yID=1480 | |
| Ässät | 2009-02-07 21:54 | |
![]() | De kommer inte att gå igenom... man fick fylla i sin mailadress först.. hade ja bara läst mailet så hade ja oxå sett att de skulle kosta.. så egentligen har dom inte gjort nåt fel.. ja får skylla mig själv att ja e så jävla klantig att ja går på sån skit.. | |
| Dyslekso | 2009-02-07 21:54 | |
![]() | Vad var det nu P. T. Barnum sade? | |
| Ässät | 2009-02-07 21:55 | |
![]() | vem? | |
| Mouche - Administratör | 2009-02-07 21:55 | |
![]() | Tydligen så kostar det 249:- om man väl fyllt i sitt personnummer/mail och jag kan här och nu säga att det definitivt är en IP-ban som gäller för den som gör på detta vis här på sajten. Jag beklagar verkligen att några av er spelare gick på det där fula tricket! Mouche | |
| Ässät | 2009-02-07 21:58 | |
![]() | Men undrar om människan som länka ens visste att de skulle kosta.. han/hon kanske själv fick den av nån.. men länkar man nåt så har man oxå ansvar för va de e för nåt.. ja e mest besviken på mig själv att ja alltid e så nyfiken på såna grejer o inte tar fram fakta..suck.. | |
| Tufflan | 2009-02-07 22:00 | |
![]() | Tinna, om det var en länk till mig så kan jag säga att det där hjälper inte ett smack kan jag lova. Vad gäller telefoninstättningar som mina juveler roade sig med så skickar habbo räkning via telia, telia vägrar diskutera eftersom dem bara "förmedlar en tjänst" som dem inte ansvarar för, samt att nånstans i deras avtal så står det att abbonemangsinnehavaren är ansvarig för alla som använder telefonen, habbo hänvisar till telia som hänvisar tillbaka, så får man en adress i danmark att skriva brev till, som dem inte svarar på, och när man påpekar att barnet var 11 år och alltså inte får sluta avtal, så säger habbo att det är ditt eget fel för du har haft dålig komunikation med ditt barn, och betalar du inte så skickar Telia dig till kronofogden, med en räkning dem vägrar diskutera eftersom den "inte kommer från dem".... det är vattentätt! Hur vinner man mot det där? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-07 22:01 | |
![]() | Bra mouche!! Jag känner mej lurad även om jag vet att det yttersta ansvaret givetvis är mitt. Jag läste inte ordentligt helt enkelt. Men som sagt så har vi haft många andra såna trådar med länkar här som inte har varit nån fara med. Skäms över min klantighet, men jag har lärt mej något på kuppen. | |
| babatrik | 2009-02-07 22:02 | |
![]() | Han visste. Nu går det ju inte längre att läsa, men han blev jävligt sur på spelvärden som kommenterade att det krävdes detaljerade personuppgifter för att göra testet. Hur som, BugBig är raderad. Sweeeet! | |
| Ässät | 2009-02-07 22:02 | |
![]() | Hur gör man för att visa andra va man har printat? Har kopierat mailet ja fick av dom där... | |
| Tinna | 2009-02-07 22:02 | |
![]() | Tufflan. Tänkte att den kunde hjälpa eftersom det står om minderåriga som ingår avtal där.. Men efter ditt inlägg nu så verkar det kört.. =/ Jobbigt läge! | |
| Ässät | 2009-02-07 22:03 | |
![]() | E man minderårig så får dom inte göra testet.. man får ju fylla i sitt fullständiga personnummer | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-07 22:03 | |
![]() | Betapet borde betala Ässäts räkning för att visa goodwill. Hade jag varit ägare av sajten hade jag gjort det. Jag vet att Betapet inte har gjort något reellt fel i det hela, men som sagt; det vore en fin gest. | |
| Ässät | 2009-02-07 22:04 | |
![]() | Nääe Robban.. de e ju helt o hållet mitt eget fel som inte läste mailet ja fick av dom innan ja gjorde testet.. eftersom man fyllde i sin mailadress så kom nog mailet direkt innan ja hade gjort testet bara att ja inte kolla de innan..så de e helt o hållet mitt eget fel.. men tack ändå | |
| Tufflan | 2009-02-07 22:04 | |
![]() | Ja, jag förstår att du menade väl, och det är uppskattat, men jag är ju lite bitter som du förstår, jag fick uppskov 30 dagar från telia att skrapa ihop penningarna, och det fick ju bara lov att gå, och sen blev telefon spärrad för betalsamtal. Huga, 3 månader hade dem hållt på innan det uppdagades :( | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-07 22:05 | |
![]() | Men jag funderar på vad som händer om jag säger att min dotter som är minderårig gjorde testen. Men det kanske de skiter i. Men otäckt för vem som helst kan ju gå in och skriva i mina uppgifter och jag får räkningen. | |
| Tinna | 2009-02-07 22:06 | |
![]() | Tufflan. Kan tänka mig detta.. =/ Men vad ska man göra? Blir väl till att snällt betala pengarna och ta ett snack med ungarna.. 3 månader är en lång tid, men kunde varit värre dock.. | |
| Ässät | 2009-02-07 22:06 | |
![]() | bara dom har ditt hela personnummer så.. vet bara 2 som har de som jag känner.. Men hur gör ja för att visa er mailet ja fick? Jag har printat de.. | |
| Tufflan | 2009-02-07 22:07 | |
![]() | Ja, tänk om man fått halvårs-räkning istället för var tredje månad, herregud!!!! | |