Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 489 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| felghen | 2009-02-08 13:46 | |
![]() | Arcade Fire - Laika Kate Bush - Wuthering Heights Stone Roses - I Wanna Be Adored The Jesus And Mary Chain - Happy When It Rains Alternativa låtar till fyra av oreonbarns val ;) | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-02-08 13:55 | |
![]() | Kan inte välja tio bästa låtarna nånsin men jag kan plocka fram tio bra låtar (utan inbördes rangordning) 1. The Doors - Riders on the storm 2. Skip James - Washington DC hospital center blues 3. Thåström - Om Black Jim 4. Pink Floyd - High Hopes 5. Zwan - Number of the beast 6. Nirvana - Plateau 7. Bob Marley - Redemtion Song 8. Frank Sinatra - My Way 9. Johnny Cash - I fought the law 10. Tenacious D - Fuck her gently | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-08 14:31 | |
![]() | 10 av mina favoritlåtar kan inte lägga dom i ordning 1. X Japan - Endless Rain 2. X Japan - Tears 3. Skid Row - 18 And Life 4. Skid Row - Wasted Time 5. Queen - Bohemian Rhapsody 6. Simon & Garfunkel - The Boxer 7. Europe - Rock The Night 8. City Boy - 5.7.0.5. 9. Cheap Trick - I Want You To Want Me 10. Saxon - And The Band Played On | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 14:34 | |
![]() | Tja, drar några ur högen då: Imperiet - Österns röda ros Rush - Closer to the heart Ulla Billqvist - Min soldat Supertramp - School Evert Taube - Så länge skutan kan gå Megadeth - Symphony Of Destruction Ted Gärdestad - Sol, vind och vatten Kraftwerk - (We are the) Robots Jan Johansson - Visa från Utanmyra Judas Priest - Electric eye | |
| Catinka | 2009-02-08 14:50 | |
![]() | JAHA..... ARVINGARNA-ELOISE SHÖRLEY KLAMP-MITT HJÄRTA BEATELS-SHE LÖVES YUO YE YE YE ABBA-VOLEVOO BLACKINGVARS-HALLONSAFT SMURFARNA-HALLONSAFT CAROLA-HALLONSAFT JANIS JOPLIN-GIN AND TONIC LOTTA ENGBERG-ROM OCH COCA COLA ELVIS PRESLEY- STRANGERS IN THE NAJT SÅ...... | |
| FLuBBeR - Ej medlem längre | 2009-02-08 14:51 | |
![]() | Som goatie sa; imorgon skulle listan kunna se helt annan ut. Idag känns det så här: Radiohead - Street Spririt Counting Crows - Round Here Rage Against The Machine - Freedom Pink Floyd - Wish You Were Here Portishead - Roads Metallica - Orion System of a Down - Toxicity Fleetwood Mac - So Afraid Tori Amos - Cooling Kent - Mannen i den vita hatten | |
| 850710 | 2009-02-08 15:01 | |
![]() | Måste göra en liten blandning av lite gott & blandat: Brainpool | Bandstarter Depeche Mode | Enjoy The Silence Eek A Mouse | Ganja Smuggling I Am Kloot | Proof Kal P. Dal | Om Ja´Va´En Slashas Lasse Lindh | Jag Klarar Mig Aldrig Ensam Peps Persson | Styr Den Upp Jakob Hellman | Du Är Allt Jag Vill Ha Thåström | Karenina U2 | I Still Havent Found What Im Looking For | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:06 | |
![]() | Totalt omöjligt. Men 10 av alla tusentals just nu... 10CC - Dreadlock Holiday Billy Idol - Sweet Sixteen Bruce Springsteen - Cover Me Dire Straits - Sultans Of Swing Queen - Bohemian Rapsody Del Shannon - Runaway Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine REM - Bad Day Linkin Park - Numb Supertramp - The Logical Song | |
| linded | 2009-02-08 15:13 | |
![]() | Alldeles omöjligt men min hjärna säger detta idag: 1. Weeping song - Nick Cave (alltid med) 2. Gost Town - Specials 3. Love hurts - Gram Parsons med Emmylou Harris 4. Bonnie "Prince" Billy - I see a darkness 5. Half a person - The Smiths Längre kommer jag inte... finns för mycekt bra! | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:16 | |
![]() | 850710 helt rätt Jakob Hellman är för jäkla bra hans enda skiva | |
| alexon | 2009-02-08 15:21 | |
![]() | gräsliga listor ni har gott folk, bortsett från öronbarn och flubber. här är några godingar. gerry mulligan tentet - walking shoes jimmy giuffre - four brothers tower of power - only so much oil in the ground modern jazz quartet - bag's groove tingsek - things to say salem al fakir - good song chet baker - there will never be another you otis redding - sittin' on the dock of the bay stevie wonder - signed, sealed, delivered jackson 5 - blame it on the boogie | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:23 | |
![]() | alexon måste säga din lsita är inte nån höjdare den heller | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:25 | |
![]() | Catinka 2009-02-08 14:50 JAHA..... ARVINGARNA-ELOISE SHÖRLEY KLAMP-MITT HJÄRTA BEATELS-SHE LÖVES YUO YE YE YE ABBA-VOLEVOO BLACKINGVARS-HALLONSAFT SMURFARNA-HALLONSAFT CAROLA-HALLONSAFT JANIS JOPLIN-GIN AND TONIC LOTTA ENGBERG-ROM OCH COCA COLA ELVIS PRESLEY- STRANGERS IN THE NAJT SÅ...... Många dryckesvisor där. :-) | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:27 | |
![]() | Men Lotta Engberg - Rom och Coca Cola... ha ha, fyra bugg var det väl? :-D | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:30 | |
![]() | 4 Bugg och en Coca Cola Bogaloo heter den engeska varianten | |
| Margana | 2009-02-08 15:30 | |
![]() | Queensryche - Eyes Of a Stranger www.youtube.com/watc...lP iLkO004I sen resten av Operation Mindcrime =) | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:38 | |
![]() | 4 Bugg och en Coca Cola. Bogaloo heter den engeska varianten | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 15:51 | |
![]() | He he, Margana, jag la precis in en annan låt från OM i en annan tråd. Ruggigt bra platta. | |
| Margana | 2009-02-08 17:03 | |
![]() | Den bästa någonsin Rob ;-) | |
| Margana | 2009-02-08 17:22 | |
![]() | Du vet väl att det är Peter Collins, gammal Rush-producent som producerat Operation Mindcrime.... | |