Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 582 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2009-02-08 18:20 | |
![]() | Jag är fysisk kanske inte direkta kramar men tar gärna i de jag talar med vänner kollegor,, Man mår bra av det. Bitte | |
| Lill-IT | 2009-02-08 18:22 | |
![]() | Kramar <3 Jag älskar att kramas... | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:22 | |
![]() | Kram@Lillith | |
| Lill-IT | 2009-02-08 18:24 | |
![]() | *kramar Robban* | |
| mrperfect | 2009-02-08 18:24 | |
![]() | Robban nej jag använder gummi där , för säkerhets skull :) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:24 | |
![]() | Lustig arbetsplats... På min skola kramas vi vuxna sannerligen inte annat än vid typ gratulationer och sånt. Å andra sidan har vi inga som helst krav på att friska barn ska vara hemma för att deras sjuka syskon är det. Befängt! | |
| Ässät | 2009-02-08 18:24 | |
![]() | Kramar e mysigt :) fast inte vem som helst då *s* | |
| Ässät | 2009-02-08 18:25 | |
![]() | kram på fröken gunilla :D *s* | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:25 | |
![]() | Att kramas är väl jättebra på alla sätt, men när det blir som ett traditionellt tvång så är det ju jobbigt. Tex i sms och på msn, jag har kompisar som jag jobbade med dagligen, kramade efter jobbet, pratade med på msn och ändå kände man sig skyldig om man inte svarade varje sms med en "kram" på slutet, eller hejdå gonatt-kram på msn. Ska det vara ett tvång? känns ju bara löjligt och oäkta. Om man smsade"ok, vi ses då" kunde personen fråga: "är du sur" varför man borde skrivit "ok, vi ses då, kram" även om man skulle träffas 1 timme senare. Det blev för mycket faktiskt. En kram ska vara uppriktig, annars kan det kvitta. | |
| CB-RADIO | 2009-02-08 18:25 | |
![]() | skratt,håller på ROBBAN jag! | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:27 | |
![]() | Det är rätt, CB :-) | |
| Gunilla No - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:27 | |
![]() | Tack Ässät! Då får du en kram med en präktig förkylning inkluderad tebax :p | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:27 | |
![]() | Mina kramar är alltid uppriktiga annars skulle jag inte utdela dom. | |
| Ässät | 2009-02-08 18:29 | |
![]() | Gör inget gunilla.. ja e ändå arbetslös :D | |
| -R0BBAN- - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:30 | |
![]() | Jag har alltid baktankar när jag kramas. Det är nog därför som handen letar sig neråt... | |
| Ässät | 2009-02-08 18:30 | |
![]() | *en rak höger på robban* *s* | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:30 | |
![]() | Säger som vita. Mina kramar är uppriktiga och jag kramar inte alla människor som jag möter. Man märker ganska så tydligt om de tycker det eller inte. Jag slänger mej ju inte över människor som inte alls verkar vilja ha en kram. Men för övrigt så är jag väldigt fysisk av mej och gillar närhet med både vänner och min pojkvän. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:32 | |
![]() | Om jag skriver kram på datorn, så menar jag det också, även om jag har ett par chattkompisar som kramas i varje mening, så det blir lite jobbigt men jag kramas tillbaka, för att inte såra dem. Pussokram till höger och vänster känns inte helt okej faktiskt. Somliga kan jag dock lätt pussa på kinden - ibland, inte flera ggr/dag. Kramar irl vuxna emellan brukar mest vara förbehållet avsked, svåra stunder eller om man inte har setts på ett bra tag. Grattiskramar också förstås. Har aldrig kramat eller tafsat på jobbarkompisar och det är obehagligt med folk som kommer onödigt nära inpå. I flygplan är det lättare att acceptera andras dofter och andedräkter men inte i ett rum där det finns gott om space. Barn och framförallt förskolebarn, vill ju kramas ofta, sitta i knä osv. Egna barnen har ju en outstanding position och ens partner förstås men vardagshångel vuxna bekanta emellan - nej! | |
| mrperfect | 2009-02-08 18:32 | |
![]() | en kram skall vara spontan men inte som slentrian, Hur många gånger har jag inte hört diverse expediter säga: Hejdå, puss ! ...............till folk de inte känner *S* | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-02-08 18:34 | |
![]() | Det kan ju vara en sjukdom. Ens beroende tar över. :P | |