Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 575 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jojo - Spelvärd | 2009-02-09 22:18 | |
![]() | Jag har massor av inneboende stress, delar gärna med mig. | |
| -Nephelia- | 2009-02-09 22:21 | |
![]() | Jag har också hittat min inneboende stress, men jag önskar ingen att dela den med mig, däremot vore det fint att utrota den, helst i ett trollslag, bara sådär. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-09 22:22 | |
![]() | Så länge varje svarande har en nollskild sannolikhet att resultera i affär, hur liten den än vara må, så innebär svarsmaximering maximering av sannolikheten att lösa problemet...Ja? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-02-10 04:26 | |
![]() | Jag har det omvända problemet, måste hitta en ny bostad. Men Tyresö låter väldigt avsides - kanske där skon klämmer? | |
| Ballerina | 2009-02-10 08:32 | |
![]() | Ja det är ju just att den ligger i Tyresö. Har pratat med massa studenter men det är en timme till både universitetet och södertörn. Själv har jag inga problem att pendla har pendlat från tyresö till uppsala och syrran pendlar från tyresö till eskilstuna. Tyresö ligger inte så långt bort, är från Dalarna själv så jag är van vid avstånd till vissa kompisar gick det bussar 2ggr om dagen haha. Det är för att det inte går tunnelbana, men bussarna går uberofta. Själv pluggar jag på söder och det går hur bra sosm helst. Men men =) Bombah vart pluggar/jobbar du? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-02-10 22:55 | |
![]() | Jo, en del har lite lättare för avstånd :) Tycker att det tar sån tid ändå om man ska göra ngt här i stan, även fast man inte bor så långt bort från city - Telefonplan. Jobbar på Kungsholmen - tar 20min med t-bana och 4:ans buss. | |
| Sushimannen - Ej medlem längre | 2009-02-10 23:26 | |
![]() | testa erbjuda andra tjänster vid sidan om. bra tips.. jag gav syrran det råden, och hon har slutat med sitt "vanliga" jobb nu. | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-11 00:09 | |
![]() | bomah. Jag jobbade också på kungsholmen förut. Det tog också 20 min. Fast jag bodde på kungsholmen...Paradox..Ja ? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-02-11 00:58 | |
![]() | Ja, det är en paradox utan dess like må jag säga. | |
| Ballerina | 2009-02-11 07:26 | |
![]() | jag hade 8mil till skolan när jag pluggade i Uppsala, det var rätt soft ändå. Man kunde plugga hela vägen :) Nu har jag 30min till skolan i ersta och 2bussar och tunnelbana hinner inte plugga eftersom det är så korta sträckor :P | |
| bomah - Ej medlem längre | 2009-02-11 23:31 | |
![]() | Du kan väl plugga hemma? :) | |
| remvanrijn | 2009-02-12 17:35 | |
![]() | hur har det gått nu då? | |