Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 7 |
Mobilspel
| Pågående | 19 560 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-14 10:58 | |
![]() | Hans mamma var också snygg. | |
| puzzl | 2009-02-14 11:01 | |
![]() | Uuuusch. I hate it! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-14 11:15 | |
![]() | Leopardmönstrat kan vara snyggt, men bara 1 % lyckas enligt de senaste rönen. | |
| ANDERStG | 2009-02-14 11:16 | |
![]() | Leopardmönster låter väl lite 90-tal? Om du har ljus hy så kör med starka färger. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-02-14 11:19 | |
![]() | För 1 % är det tidlöst, Anders. Samma kategori som kommer undan med knallröda läppar. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-14 11:44 | |
![]() | Men om man har en brun bikini och har brunt hår blir det passande när man inte blir brun på sommaren utan bara är vit på sommaren o har brun bikini blir det passande då? | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-14 11:49 | |
![]() | leopard är ALLTID hett, men endast på ett plagg åt gången | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-14 11:59 | |
![]() | "Men om man har en brun bikini och har brunt hår blir det passande när man inte blir brun på sommaren utan bara är vit på sommaren o har brun bikini blir det passande då?" Ja, det tycker jag. Annars finns det fuskbränna. (Patsy klär verkligen i leopard): www.youtube.com/watc...yK dGZ_hCTk | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2009-02-14 12:00 | |
![]() | Vi vill ha bilder av Curly Girl med och utan bikin så att vi kan jämföra! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-02-14 12:09 | |
![]() | Fy på sig Salthatten! Du får gå på modevisningen hos PRO. | |
| Lasse1978 | 2009-02-14 12:14 | |
![]() | Om du nu vill smälta in så är väl inte leopardmönstrat det första jag tänker på iaf. ;P Och de enda jag känner kan komma undan med just leopard är folk som har en burlesk stil med mörkt hår (gärna med en schysst lugg), ljus hy och de ack så röda läpparna. Om du vill smälta in så kanske du ska ignorera alla ovanstående förslag och sikta på en färg som faktiskt är modern den här säsongen och som vi alla vet så följer modet den ekonomiska situationen dvs ju sämre tider, desto längre kjolar, mörkare färger och inte så hysteriska och glammiga kläder som vi har sett under ett par säsonger innan hösten 2008. Satsa på en blå färg om du vill vara säker på att både vara trendriktig, snygg samt inte stå ut allt för mycket från mängden. *LER MODEBLOGGA* :D | |
| mrperfect | 2009-02-14 12:19 | |
![]() | Jag måste säga att leopardmönstret är det enda rätta på en bikini, ibland vill man kanske ställa sig innne i en vassrugge utan att synas och då ger detta mönster det bästa visuella skyddet. Det är därför jag alltid använder leopardfärgade kallingar :) | |
| Miss_jk | 2009-02-14 12:21 | |
![]() | Det jag ser framför mig när du säger leopardmönstrad bikini är en tysk dam i 60-årsåldern. Hon har en pytteliten sarong runt midjan, guldiga högklackade skor, solbrillor av Gucci-kopia, blonderat permanentat hår och rosa läppstift. Hon går runt poolen ett varv och vickar lite "sexigt" på höfterna. Sedan sätter hon sig med en röd drink vid poolkanten och bara väntar på att karlarna ska flockas runt henne, vilket de såklart inte gör. | |
| godlovesme - Ej medlem längre | 2009-02-14 12:26 | |
![]() | snyggt | |
| ViktorWig | 2009-02-14 12:47 | |
![]() | Ja har ett par leopardmönstrade kalsonger, klockrena. Ja brukar säga till min tjej "me Tarzan you Jane" sen blir de åka av :) | |
| Lasse1978 | 2009-02-14 12:52 | |
![]() | VictorWig: Du gör så även på stranden eller? Är det bananbåt ni åker då eller? :P | |
| ViktorWig | 2009-02-14 12:53 | |
![]() | haha mm jo bananbåt såklart :) | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-14 13:38 | |
![]() | Budlav, men om man vill bli brunorange då fast lite mer åt brun hållet? Som här! www.herbtrader.com/i...at hing.jpg som hennes ben där, fast kanske ännu lite mera? | |
| le-lou | 2009-02-14 13:43 | |
![]() | Min sambo hade ett par leopardfärgade badbrallor i modell tanga. Sådär sexigt. Vi kastade de gemensamt efter en diskussion om leopardtangans vara eller icke vara. Hans förklaring att de inköptes till honom på en födelsedag som ett "skämt" lät inte trovärdig, och min fasa för att jag en dag får se honom kasta av sig shortsen på stranden och där stå i de här leopardbrallorna.....låt oss säga att det gjorde att det där gemensamma beslutet togs kvickare än en fis försvinner. Leopardmönstrat går bort. Iaf tangamodeller. | |
| fashiion - Ej medlem längre | 2009-02-14 13:44 | |
![]() | le-lou i leopard usch! | |