Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 527 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| emmylicious | 2009-02-16 23:12 | |
![]() | Jag pausar inte själv och godkänner inte pauser. Om man är så dum (kom inte på något snällare ord, jag menar det inte så elakt som det låter) så man har nånting i ugnen/på spisen medan man spelar så får man skylla sig själv. Ska hunden ut och kissa... Ja, då kanske man skulle kissat hunden innan man satte sig vid datorn. | |
| The_Viking | 2009-02-16 23:17 | |
![]() | Jag har bara blivit tillfrågad om paus 2ggr på 4år och frågat 1gång (för ett par dagar sedan) vad jag minns. Det stör mig inte om personen har en bra anledning. | |
| krutmarie | 2009-02-17 00:37 | |
![]() | Vackertblank, hur dum får man vara (menar nu din motspelare) man sätter väl inte in en plåt med lussekatter och går sen och sätter sig och spelar Betapet. Rasta hunden som nån skyllde på gör man väl innan man sätter sig vid datorn. Mata barnen, kissar, ja, alla möjliga saker tycker jag man klarar av innan man öht tänker tillbringa ett tag vid datorn. Att det sen kan bli nåt akut, kräksjuka eller nåt annat äckligt, det är ju oförutsebart, men resten ska man inte be om paus för eller acceptera. | |
| Forticert | 2009-02-17 09:43 | |
![]() | Hannaroman: "Jag var tvungen att pausa för ett tag sedan pga att mina batterier i musen var slut." Eftersom jag har snuskig fantasi skulle jag självklart acceptera din pausförfrågan:) | |
| tipitina | 2009-02-17 10:10 | |
![]() | Valpar kan INTE vänta... Har hänt mig själv massor med ggr att valpen bara MÅSTE ut mitti ett panikspel men jag brukar oftast då bara tacka för mig och ge upp. | |
| Lindalainen | 2009-02-17 11:11 | |
![]() | när jag precis börjat betapeta för några år sen, så brukade jag pausa, skylla på ngt... så startade jag inte spelet. då gav den andra tillslut upp och jag gick massa plus. mohahahahaha | |
| liz_s | 2009-02-17 11:19 | |
![]() | men omdet finns en skrikande bäbis som måste tas upp då? eller byta på pausa ni då? | |
| stefanf | 2009-02-17 12:09 | |
![]() | Det är väl bara att ge upp och se glad ut? Vad spelar det för roll? Hur mycket kan man förlora, några tiotals rejtpoäng..? Pausfunktionen har jag aldrig använt och kommer troligen aldrig att använda heller för något akut möjligen med undantag för att jag spelar med någon jag känner väldigt väl IRL, om man spelar en lång match och tjötar samtidigt.. Möjligen. Även då kan man ju avbryta eller låta tiden rulla - för att sedan börja på ny kula. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-17 12:13 | |
![]() | vi har ett av stans värsta rödljus hemmavid. under rusningstrafiken, då man behöver använda det, kan man få stå uppemot fem minuter och vänta som ett fån. olidligt. | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2009-02-17 13:21 | |
![]() | oeronbarn: =D | |
| Sangria | 2009-02-17 13:32 | |
![]() | Samtidigt så är det ju så att det gnälls väldans mycket på dom som ger upp ett spel också. Igår satt jag i ett spel som tog aslång tid(vääääldigt seg motspelare) och det var dessutom en väldigt låst spelplan men när alla bokstäver var slut så bad jag motspelaren att bara passa så vi kunde avsluta( hon ledde ändå stort) men icke !!! hon segade vidare och skulle promp få ut varenda jävla bokstav och det bara gick ännu mer tid. Jag hade förklarat att jag var tvungen att sluta(trodde inte spelet skulle ta riktigt så lång tid trots att det var normal) och bett snällt så jag blev tvungen att ge upp. Sånt är också himla tråkigt tycker jag. Jag vill inte ge upp men ibland händer det saker som man inte har räknat med, speciellt när man har familj och då får man ändå skäll och gnäll för att man lämnar. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2009-02-17 13:43 | |
![]() | jösses,,,är ni gnälliga pensionärer här eller?..skit i och spela om det är så jobbigt då . | |
| Sangria | 2009-02-17 13:54 | |
![]() | och nu fick Uffe en adrenalinkick!!Om man startar en gnälltråd då kan man nog lätt förvänta sig en massa gnäll genom hela den tråden och om man nu tycker det är irriterande eller jobbigt att läsa men så skit i att läsa dådå!! | |
| JuicyM | 2009-02-17 15:55 | |
![]() | "Valpar kan INTE vänta..." - Har haft två små valpar hemma och vad jag vet måste de ut kontinuerligt, med jämna mellanrum. Varannan timme eller så. Nej en valp kan inte vänta, men man kanske inte startar ett spel när man vet att det närmar sig för hunden att gå ut då. Speciellt då inte en liten valp som man måste ha koll på.. Uffe: Skit i och läsa om det är så jobbigt då... ;) | |
| tipitina | 2009-02-17 23:59 | |
![]() | Juicy: Aldrig varit med om att valpen säger till att den måste ut trots att den nyss varit ute? Väldigt märkligt i så fall med tanke på att det hänt mig många många ggr senaste månaderna. Nu har hon vuxit upp lite grand och kan hålla sig men när de är valpar är man bara jävligt tacksam att de säger till så att man hinner kasta sig ut med dem genom dörren innan kisset kommer. Om du har två valpar hemma tycker man du borde ha koll på att de inte direkt kissar på de tider mna själv sätter ut utan liksom när de blir nödiga. Precis som små barn. | |