Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 77 |
Mobilspel
| Pågående | 19 479 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ventuno | 2009-02-18 02:01 | |
![]() | haha...förstår ni tycker det är skoj tjejer. men försök att pissa som kille efteråt då....det tar sjukt lång tid! plus att det inte är det minsta skoj och sstå där och krysta fram det. krut...jo...från er synvinkel är det väl den främsta orsaken...tänk inte på vår hälsa =P | |
| krutmarie | 2009-02-18 02:05 | |
![]() | Vem städar toaletter hemma hos dig då? Din fru eller sambo? Det är väl inte ohälsosamt att sitta och kissa? Är det den manliga stoltheten som står på spel kanske? ;) | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-18 02:07 | |
![]() | Det knarrade i fem minuter och var tyst i ungefär två sen knarrade det igen. Nej, fy jag vill inte tänka på det. Jag hade ofta kompisar hemma på kaffe den tiden. Då är ju kiss mysigt att lyssna på i jämförelse. | |
| krutmarie | 2009-02-18 02:08 | |
![]() | Jesper M, de där "gubbarna" kanske inte alls är inkontinenta utan dom har haft nåt annat för sig precis innan? Det verkar ju så när man läser en del inlägg här som om det vore problem därefter. | |
| ventuno | 2009-02-18 02:08 | |
![]() | handlar inte om stolthet..sa ju att jag sitter ner nån gång. sen går det att vara renlig av sig även om man står o pissar ;) | |
| krutmarie | 2009-02-18 02:10 | |
![]() | Budalv jag blir så full i skratt när jag läser att det var tyst i 2 min efter de första 5. Hur gamla va dina grannar behövde dom vila sig lite för att fortsätta sen eller tog dom en cigg eller ett glas vin mitt i "vävandet"? | |
| krutmarie | 2009-02-18 02:13 | |
![]() | Ventuno, ja det är klart att du är renlig, jag tror dig, men det är ju inte alla karlar. En del har ju svårt att sikta vad jag förstått av folk jag känner och då hamnar ju strålen både här och där och hela toan luktar pissoar. Av bekanta, när vi diskuterat det där med att lära pojkar/söner att sitta och kissa så tycker tydligen fortfarande många att det gör tjejer men inte killar. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-18 02:13 | |
![]() | Vet inte. Ibland tog de ännu längre konstpauser. Han fortsatte ju med det när han blev ensam (kissandet) så det var helt på hans villkor i alla fall. Förresten hörde man aldrig henne. Hm... | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2009-02-18 02:16 | |
![]() | Egentligen var han rätt sexig. Som en maskin, en förprogrammerad bomb klockan halv ett. | |
| krutmarie | 2009-02-18 02:16 | |
![]() | Du såg aldrig nån uppblåsbar Barbara på balkongen heller? Skämt åsido han kanske behövde gå på toa och inte hon. Godnatt nu iaf nu ska jag kissa och lägga mig så blir det iaf tyst här i huset. ;) | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-18 03:00 | |
![]() | Att gubbar måste gå upp och pissa tidigt har väl med just åldern att göra? Eller prostatan eller någon annan konstig kroppsdel som just karlar har.. säkert :D Själv har jag lyhört som sjutton så jag hör grannarna när de duschar, pissar (oavsett om dom sitter eller står) rapar, pratar, spelar musik och jag hör ta mig sjutton hon i andra ändan av kåken när dom har samlag, hon skriker och stönar fruktansvärt högljutt!!! | |
| homeopatrik - Ej medlem längre | 2009-02-18 03:35 | |
![]() | Jag har en hink med vatten som jag brukar roa mig med att tömma ut i toaletten på nätterna. Försöker skapa häftiga rytmer som grannarna kan imponeras av. Ibland häller jag så att det ska låta som om jag är utrustad med en brandslang. Sedan lyssnar jag i ventilationen efter tecken på att grannar imponeras. När jag sitter ner och kissar skvätter det förresten inte alls mindre. Tvärtom skvätter det hur mycket som helst åt alla håll och kanter. Ibland sprutar det mellan springan under toasitsen och rinner ner på golvet. Det är därför jag har en hink med vatten på mitt badrum. För att kunna städa. Det är metal. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-02-18 05:16 | |
![]() | Men du ska inte lägga fjongen PÅ låren när du sitter ner Patrick, utan den ska hänga ner liksom mellan låren mot vattnet :D | |
| Mimikryp | 2009-02-18 06:04 | |
![]() | Där jag bor nu är det inte särskilt lyhört, men om jag är i badrummet när gubbgrannen är inne på sin lilla toalett och uträttar behov, så hör jag det. Och det är riktigt så'nt där gubbkiss trots att han bara är drygt 50... | |
| Ässät | 2009-02-18 09:10 | |
![]() | Jag har nog aldrig bott i så lyhörda lägenheter så ja hört mina grannar kissa *s*. Men däremot har ja en kompis som alltid vaknade av grannens väckarklocka... de gjorde inte grannen *s*. | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-02-18 09:19 | |
![]() | Jag är avundsjuk. Jag vill också höra folk älska. Det är ju bara upplyftande på alal vis. Fö sitter jag alltid ner och kissar om jag inte är på en offentlig toalett där det varit massa dracelkillar innan. Går ofta in på damtoaletten om det går för där jkan man ju våga sig på att sitta. | |
| krutmarie | 2009-02-18 10:42 | |
![]() | Ewaleena, vilket bra råd du gav till Patrick.;) Hakwa, förstår till fullo att du inte vill sitta ner på en offentlig toalett, men även damtoan kan se riktigt äcklig ut på vissa ställen. Försöker undvika att gå t o m där. Men ibland har ju nöden ingen lag. Har du aldrig fått nån kommentar om en tjej sett dig komma in på damtoan? | |
| Ässät | 2009-02-18 10:48 | |
![]() | E ja på krogen o de som vanligt e lång kö till damernas toa så går ja in på killarnas.. där kan dom stå i pissoarerna o pinka men ja brukar säga att ja glor inte för ja e ändå inte intresserad av va dom har mellan benen.. *s* ja går snabbt in på deras toa o ut igen :) | |
| hakwa - Ej medlem längre | 2009-02-18 11:01 | |
![]() | Krutmarie, rä det mycket folk så är det ju omöjligt att komma in på damtoan, så när jag nyttjat den ahr det oftast varit under lugnare sessioner. Konstigt nog har jag faktiskt inte fått någon kommentar bara lite mystiska blickar :-) Även om tjejtoan kan vara en mess så är det bara en bris mot hur killtoan kan se ut. Är trist att tillhöra samma släkte som visa toalettsvin faktiskt. | |
| blue_moon | 2009-02-18 11:07 | |
![]() | Hahaha krutmarie, du inspirerar till en ny variant av raggningsreplik. "Älskling, ska vi göra en grytlapp i vävstolen?" | |