Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade68
Mobilspel
Pågående19 530

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Helröret2009-02-18 16:54
Antal inlägg: 364

Känns som jag kanske ska bespara er att se min håriga röv.

Snurt2009-02-18 16:58
Antal inlägg: 1304

En annan resa var till Cheget som ligger vid gränsen till kina, bra skidåkning där..

Första dagen var det plötsligt tomt i backarna klockan 3... Åkte till 4 och skulle ta en dusch.. tvålade in mig och shampo i ögonen, så tog..kallvattnet slut!

det finns inga termostater där så ut kommer ånga och kanske 70 gradigt vatten, det brände så in i helvete, jag rusar ut i hallen och pillar upp balkongdörren där det är 1 meter snö och dyker rätt in i snön.

det bolmar ut ånga i rummet och ut på balkongen, jag låg nog kvar i snön en minut..

Varmvatten fanns obegränsat men eftersom alla visste att kallvattnet skulle ta slut, tappade de upp ett badkar med det. 1000 rum var det på hotellet. Smart..

Vi skulle ner i baren och köpa öl, då frågade de om vi hade tomglas? Nää, var skulle vi fått det ifrån.. Då fick vi inte köpa några.
Under snön på balkongen hittade vi en hockey bag med tomglas. 84 öl kostade 12 kr.

Helröret2009-02-18 17:21
Antal inlägg: 364

i43.tinypic.com/28a55za.j pg

hannaroman - Ej medlem längre2009-02-18 17:29
Antal inlägg: 3306

Wooow haha

bitley - Ej medlem längre2009-02-18 17:46
Antal inlägg: 691

Då väljer jag att åka till Kina i så fall, för att dela med mig av min roliga händelse.

KARR02009-02-18 18:23
Antal inlägg: 284

snurt det där att låtsas vara ryss för att få ta del av ryssarnas privilegier känner jag igen... i mindre skala dock. Var i s:t petersburg och min ryska ledsagare tog med mig och mina svenska vänner till något palats där inga utlänningar var välkomna. Att hela rundturen försöka smälta in och läsa av vilket ansiktsuttryck som passar; intresserad, förbluffad eller road, är inte helt lätt när man inte kan ett ord ryska. Att dessutom behöva undvika ögonkontakt med guiden för att inte riskera att bli tilltalad gjorde väl att behållningen av turen var minimal

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?