Spelrum
Giraffen39
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
27
Inloggade68
Mobilspel
Pågående19 530

Forumkategorier

Användare Inlägg  
carlmartin - Ej medlem längre2009-02-18 14:04
Antal inlägg: 4590

patrik- du vet lidande njuts bäst med full uppmärksamhet :)

oeronbarn - Ej medlem längre2009-02-18 14:04
Antal inlägg: 2288

don't we all, don't we all...

Betapater2009-02-18 14:08
Antal inlägg: 122

carlmartin, det verkar som vi i grunden levt mycket olika liv. Jag har sambo, kompisar, aktiviteter och mår allmänt utmärkt, med andra ord en alldeles förträfflig trygghet.

Men.

Alltjämt dyker det upp tillfällen som både kan betraktas som ett måste eller som ett resultat av fri vilja (ex. att gå ut och agera lärare). För de flesta innebär utmaningar av olika slag att det både är en lustkänsla (fan va skoj det ska bli med en utmaning) och samtidigt en obehagskänsla (oj, nu ska jag göra något helt nytt, det känns ju nervöst).

Mitt exempel med bärs och film är sann. Det är ytterst sällan som jag är för mig själv och nu till helgen ska min sambo iväg på jobb och då ska jag definitivt styra upp bira och nån go film och bara gotta mig i min annars så ovanliga ensamhet.

trashone - Ej medlem längre2009-02-18 14:12
Antal inlägg: 18678

Jag måste ha måsten för att ens kliva upp på morgonen. När jag tänker efter så är mitt liv fylld med motsägelser och knepiga argument för att andas vidare.

carlmartin - Ej medlem längre2009-02-18 14:15
Antal inlägg: 4590

pater- du hinner nog inte gå ner dig helt på bara en helg. vilka filmer hade du tänkt se?

bra bärsfilmer: fear and loathing, eyes wide shut (särskilt kul om sambon är borta), monsters inc (för barnet i dig).

Betapater2009-02-18 14:25
Antal inlägg: 122

:-) Tackar!

Nejdå, jag har inte för avsikt att gå ner mig på en helg (definitionsmässigt så låter det som panikångest, vilken jag inte har; mer någon slags måste-insikt ackompanjerad av klassisk nerositet) däremot går jag gärna ner mig i allsköns smörja för att på måndagen resa mig upp till en Må(ste)ndag.

pion ekrot2009-02-18 15:58
Antal inlägg: 3340

Existerar det undermedvetna? Jag har inte sett det.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?